1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik doe ook nooit moeite ervoor. Misschien in S&D, maar vaak werd ik neergeschoten als ik iemand aan het helpen was...

    Zelf gebruikte ik tegenstanders ook als aas :)
     
  2. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is hier triest, de "last stand pussies" of mensen zoals jij die hun eigen ego belangrijker vinden dan je team Je lijkt wel een klein kind zorg maar eerst dat je ballen ziin ingedaald voordat je cod gaat spelen dan snap je misschien nog wat het doel is.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Haha teamplay zegt ie :emo: Ik ben meestal degene die voor de objective gaat en sta daardoor bijna altijd bovenaan met een K/D niet minder dan 2. Speel heel vaak Domination en als je mijn caps en defends ziet ga je schrikken. Je kan me triest noemen door deze video maar deze kut perk moet gewoon ontmoedigd worden.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Revive mag er van mij inblijven. Als hij dan gewoon op de grond blijft liggen en verder niks kan doen.
     
  5. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
     
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    De naam van het filmpje alleen al. Snap de frustratie ...

    Geeft niks hoor Mocro, ik begrijp je. Maar ik revive meestal gewoon m'n maten waarmee ik online speel. De rest laat ik lekker links liggen. Zodra je iemand revived krijg je weer een bericht : "LET ME DIE PLZIZ()!". Kijk er ook niet eens meer naar om.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja idd. Hangt ook af van spelers waarmee je speelt. Vrienden ga ik wel voor de rest laat ik lekker liggen.
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik soms ook wel eens, best vaak goed voor 2 kills
     
  10. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Negeer die kleuters a sahbi, is beter. ;)
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    :lol:
     
  13. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat een haat voor Last stand zeg, ik zeg je eerlijk dat ik het vaak gebruikt heb. Waarom haat je het zo? En damn...gewoon je teammate negeren vind ik niet echt cool dude....
     
  15. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter gewoon bf ;) daar wordt je tenminste nog geholpen door je team. Bij cod krijg je alleen maar haat filmpjes. Dat uitdagen bij iemand met last stand kost volgens mij meer moeite dan 5 sec. op X drukken.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja ik prefereer sowieso BF, ben heel erg klaar met COD. Ik zeg nog niet met 100% zekerheid dat ik MW3 niet haal...maar als ze echt met weinig veranderingen komen, dan negeer ik de game dus absoluut. Hoe dan ook, toen ik nog Black Ops volop speelde werd ik constant geholpen door mijn teammates. Maar dat kwam dan ook omdat mijn hele team uit vrienden bestond :D
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik help waar het nodig is, vooral bij domination. Ik speel niet voor de k/d maar voor mijn plezier.

    Uiteraard zou ik graag net zo goed willen zijn als andere spelers (hoge k/d , meer wins dan losses / tot hogere killstreaks kunnen /) maar ik hou van rushen.

    Ik heb me erbij neergelegd dat ik meestal rond de 1.00 uitkom, maar heb ook vaak momenten dat ik onder de 0.6 drop. :lol:
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Modern Warfare 3 naar de Wii
    Uitgever Activision geeft aan dat Modern Warfare 3 in november ook voor de Nintendo Wii zal verschijnen, naast een Xbox 360- een PlayStation 3- en een PC-versie. Eric Hirshberg maakte dit bekend in telefoontje met investeerders. Niemand blijft nu achter in de opwinding rondom Modern Warfare 3, aldus Hirschberg.

    De beste man heeft niet bekend gemaakt wie de game in ontwikkeling heeft. De vorige twee Wii-games in de Call of Duty-serie, Black Ops en Modern Warfare, zijn beiden ontwikkeld door Treyarch. Modern Warfare 2 is nooit verschenen voor de Nintendo Wii. Modern Warfare 3 ligt vanaf 8 november in de winkel
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem voor de wii. Speelt veel beter met die controller.

    :emo:
     
  20. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop vaak alleen CoD omdat veel vrienden het kopen maar dit jaar weet ik nog niet. 3 delen van mw vind ik een beetje overdreven, alleen wapens en maps zullen veranderen, misschien nog wat kleine features maar meer niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina