1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als je online gaat zonder een volle party en je gaat bijvoorbeeld in SnD voor killcams, uiteindelijk draag je weinig bij aan je team. De mensen die niet snipen in jouw team verliezen door ballerina taferelen. Tuurlijk mag je zelf bepalen hoe je speelt, maar bedenk je wel dat het snipen in het begin van BO zo ontzettend slecht was juist omdat mensen in CoD4 en MW2 helemaal alleen voor killcams gingen. De developer wil dat mensen de gamemodes spelen waar ze zijn voor bedoeld, en dat doen mensen niet die constant voor trickshots gaan.

In BO kan je bijna niet wallbangen, tenzij iemand al gewond was, in secondchance lag of jij een headshot geeft door een erg dunne muur(firing range). FMJ is bijna nutteloos op een sniper in BO.

Ben benieuwd hoe MW3 wordt en of we bij de launch net zoveel geheibel krijgen als bij MW2(mijn contributie voor het MW3 draadje...).

2. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie niet net als ik cod helemaal zat? altijd hetzelfde, inzoomen via wapen..schieten, meestal zie je meer rook dan iemand die sterft..en dan doorwandelen..over and over and over again? Ik ben het in elk geval beetje zat aan het worden haha.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Beetje wel , maar zolang er geen beter alternatief is blijf ik toch spelen.

Speel nu wat meer Domination.

Wat ik wel een gemis vind is dat er alleen een Mercenary mosh pit playlist is. Zou tof zijn om dat met parties te doen

4. Forty

Forty Guest

FMJ voegt geen damage toe, jeeez.

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    jajaa is wel duidelijk nu.

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Kan al dit gelul over trickshots, quickshot, superjumps en weet ik 't wat niet gewoon in het cod topic? Ik denk steeds dat er nieuws is over CoD 3, maar hij is nog niet eens aangekondigd :p

7. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Je word zelf waarschijnlijk altijd geowned door quickscopers \o/

8. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Ik dacht dat dit een MW3 topic was........ :+

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan echt totaal niet uitkijken naar een nieuwe MW game. Kortom gewoon een nieuwe COD game. Het is gvd nu elk jaar raak en altijd maar met kleine verbeteringen. Als ze nu eindelijk met iets nieuws komen, dan juich ik dat toe maar ik geloof daar niet in.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik moet zeggen dat ik vind dat Infinity wel een betere singleplayer (ik ben waarsschijnlijk de enige in dit topic die dat boeit) maakt dan die andere gasten. Vraag me alleen af of ze daar is iets aan gaan veranderen. CoD is altijd een lineaire shooter vol met actie, maar ze moeten toch wel ooit iets gaan vernieuwen?

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik vond de sp van MW1 erg gaaf en voelde ook lang aan. Die van MW2 had zijn momenten maar niet extreem speciaal en voelde veel te kort aan. Black Ops campaign tot nu toe best nice.

12. mbuist

mbuist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MW1 heb ik niet gespeelt maar vodn MW2 ook al een goede SP hebben. MP wat minder met al die lucht attacks etc. dit probleem was bij black ops perfect. Bij black ops vind ik de MP nog steed het beste

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, MW3 wil ik nog wel, maar dat ze daarna eens opschieten met die CoD in space! :p

14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of op de maan \o/

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    De maan is space :)

16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Er zou toch ook een nieuwe engine komen?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar is nog niks over gezegd, vooralsnog gaan we ervan uit dat het nog steeds de oude quake III engine is :+

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
  19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    en dit stond op gamekings gepost:

‘Modern Warfare 3 bevat verwoestbare omgeving’
    Call of Duty: Modern Warfare 3 wordt ontwikkeld door Infinity Ward en zal over een urban setting beschikken met verwoestbare omgeving. De nieuwe Call of Duty, die waarschijnlijk Modern Warfare 3 zal gaan heten, zal zich gelijk afspelen na Modern Warfare 2. Daarnaast gaan er geruchten rond die zeggen dat het verhaal zich misschien afspeelt in een derde wereldoorlog. Modern Warfare 3 zal mogelijk over een paar weken officieel aangekondigd worden.

20. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    als t verwoestbare omgevingen gaat hebben zullen ze toch wel met een andere engine op de proppen moeten komen om DiCE bij te benen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina