1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan speel je Homefront of Battlefield :)

2. Waterhoofd

Waterhoofd Member

Leuk Bevonden:
    0
    De kans is erg nihil, en ik zal je uitleggen waarom.

Call of Duty gebruikt niet voor niets de Q3 engine, deze hebben ze zodanig gefinetuned dat hij heerlijk op 60fps draait. Helaas zijn de games niet echt HD ( Ps3 versie van Black Ops is bijvoorbeeld niet eens 60fps en HD ), maar ze kunnen echt geen nieuwe engine ontwikkelen die 60fps draait, en grafisch in de buurt komt van de shooters van tegenwoordig. Daarnaast kost het uiteraard erg veel geld en tijd om een nieuwe engine te ontwikkelen, en aangezien Activision elk jaar een nieuwe CoD wil uitbrengen zie ik dit gewoonweg niet gebeuren.

Elk bedrijf wil geld, dat lijkt me duidelijk, dat is ook de enige reden dat ze games maken. Dat betekend niet dat je jarenlang op dezelfde engine kunt teren en elk jaar maar een vervolg uitbrengen die op bijna alle vlakken hetzelfde is als de vorige games in de serie. Het is ook niet raar dat gamers uitgekeken raakten op Guitar Hero, Tony Hawk, en talloze andere series die zo ten onder zijn gegaan. Toevallig zijn Guitar Hero en Tony Hawk ook Activision games, en die hebben ze ook gewoon doodgemelkt.

EA steekt er tenminste nog erg veel moeite in, met sequels die daadwerkelijk vernieuwend zijn, nieuwe IP's e.d. EA is natuurlijk niet de enige uitgever/dev die dit doet maargoed.

Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik had het er vandaag nog met iemand over, ik denk dat ze net als met Black Ops het embargo op de release date zetten. Voor de game release gaan ze heel weinig laten zien en er zullen amper previews beschikbaar komen voor journalisten, en al zeker geen hands on. Ik denk dat ze net als met BO hopen dat miljoenen gamers deze weer blind kopen, en er later pas achter gaan komen dat hij tegenvalt, net zoals BO. Deze game moet het net zoals Homefront van de pre-hype hebben en niet van de inhoud.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nou doe je BO echt te kort. Als BO zo slecht was als Homefront zou hij dan echt nog zowat wekelijks in de top 5 van bestverkochte games op alle platformen en fier bovenaan de lijst van meest gespeeld games op Xbox LiVE staan?

Ik vind BO de beste COD qua balans sinds deel 4. Tuurlijk is de basis inmiddels wel wat verouderd en mag er in een volgend deel wel weer eens flink geinnoveerd worden maar dat maakt BO nog geen slecht spel.

De hoeveelheid modes, opties, content etc en de degelijke netcode alleen al maken het beter dan middelmatige beperkte wannabe's als Homefront

5. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty's van TreyArch komen bij mij al snel m'n neus uit. Het ligt niet aan de gameplay, engine, graphics of iets anders, maar aan de levels. Call of Duty 4 en Modern Warfare 2 heb ik totaal (bij elkaar) ongeveer 30 dagen gespeeld - online natuurlijk - maar World at War en Black Ops bij elkaar drie of vier dagen ofzo. Gewoonweg omdat ik de levels heel snel saai ging vinden...

Het enige wat ik echt goed vind van TreyArch is de Zombie mode. Der Riese is en blijft m'n favoriet! _O_

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Misschien is BO met Homefront vergelijken iets te kort door de bocht ja, maar je moet het toch wel met me eens zijn dat je niet verwacht dat dit deel alle verwachtingen gaat overtreffen? Hij is nog geneens officieel aangekondigd en moet in al 5-6 maanden in de winkels liggen. Ik denk echt dat ze heel weinig info gaan geven en deze game het van het CoD-merk moet hebben.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat ze net als de afgelopen 3 jaar expres de reveal nu pas doen en dan in 5 maanden tijd een enorme bak geld aan marketing uitgeven en steeds meer trailers en content gaan laten zien.

Dat is de standaard COD aanpak. BO is nu de melkkoe en nu die verkopen eindelijk wat in gaan zakken gaat de hype voor de volgende op gang komen.

Je hoeft niet bang te zijn dat je weinig van de game gaat zien voor release, ik denk dat je over een paar maanden alleen nog maar MW3 en BF3 op alle gamesites ziet

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik denk dat dit mijn eerst cod ooit wordt die ik niet ga kopen :p.
    Na BO ben ik er een beetje klaar mee, enigste waar ik nog plezier van heb is zombies. Nee dit jaar gaat het battlefield en/of gears worden :D

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En wie zie jij het liefst winnen?

10. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    EA brengt ieder jaar een nieuwe Fifa, NBA Live en een Tiger Woods game uit en dat is geen probleem. Wanneer CoD dat doet is het wel een probleem. :+
    En ga aub niet zeggen dat die games van EA wel vernieuwend zijn. CoD is een stuk vernieuwender dan Fifa natuurlijk.

11. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar met FIFA wil je toch met de spelers spelen die in het echt ook bij die club zitten of wil je met bijv. barcelona henry ofzo er nog in hebben en een shirt uit 2009? en gameplay bij FIFA veranderd meer dan bij cod. bij cod veranderen alleen de wapens en de maps.

12. Waterhoofd

Waterhoofd Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe het met de andere sport games zit, maar het klopt idd wel dat Fifa een tijd ruk is geweest, maar EA is daar echt positief mee bezig om dat te veranderen. Niet alleen de nieuwste spelers maar de gameplay verandert daadwerkelijk.

Elke Fifa speelt elk jaar weer heel anders, en Fifa 08 is een stuk slechter dan Fifa 11.

Call of Duty 4 vind ik nog steeds een veel betere game dan Black Ops.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het maakt mij geen zak uit wie er 'wint' want ik koop ze toch allebei.

En degene waar ik zelf de meeste lol aan heb speel ik dan het meest. Dat zal dan voor mij de winnaar zijn.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klinkt allemaal prima. Filmpje is wel tof. :)
    Maar wel een spoiler idd.

16. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  17. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt veel op cod mw 2 :+

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Supervet. Heb er nu alweer zin in :cool:.

19. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lopende band nummertje zoveel. =(

20. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. En mensen blijven het jaar in jaar uit maar kopen. |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.