Ja Infinity Ward heeft hun zaakjes wel goed voor elkaar in vergelijking met die andere studio's die CoD games maken.
Al duurde het bij MW 1 ook wel een tijdje, maar ik hoop dan ook dat ze niet 15 packs apart gaan uitgeven die je weer moet downloaden om SP of MP te kunnen spelen. Gewoon liever 1 groot bestand, dan boeit het mij niet of die over de 100 GB gaat. Langzaamaan gaan steeds meer games dat namelijk, maar die doen meestal niet zo moeilijk met allerlei losse file packs.
CoD alleen voor de campaign kopen is het imo nooit waard, zeker niet full priced. Volgens mij kwam er laatst naar buiten dat Sony met Activision een deal heeft dat games tot 2024 niet op Game Pass mogen komen en MS heeft aangegeven zich daar aan te houden als de deal afgerond is Moet zeggen dat de campaign verder prima was maar niet zo goed als die van MW2019. Er waren mij net wat te veel stealth segmenten in en sommige missies duurden mij wat te lang
Ik vond het echt een toffe SP. Wel veel missies die we eerder hebben gezien, maar dan in een nieuw jasje. Zo had die sniper missie veel raakvlakken met "All Ghillied Up" van COD 4. Niet perse slecht overigens. Vond het grafisch ook echt vet eruit uit zien en er zaten veel kleine details in de maps. Dat in combinatie met het geluid.... ik heb er van genoten. Straks de Special Ops missies, dat lijkt mij ook erg tof. Enige echte punt van kritiek is de moeilijkheidsgraad. Ik heb de game in de eerste run op Veteran gespeeld en ik heb nergens echt vast gezeten. De oude COD's waren echt moeilijk en ik heb het idee dat met elke installment de game makkelijk wordt. Nu wel een nieuwe moeilijkheidsgraad unlocked die we kunnen gaan proberen.
De oude CoD's hadden infinite spawns van AI. Zolang je niet naar voren pushte daar bleven ze maar komen, dat hebben deze niet meer. Je kunt nu een gebouw in alle rust clearen.
Blij dat ik COD 2 destijds in elk geval de Russische winter grotendeels heb afgerond op Veteran. Later wel een paar keer Het oversteken van de Rijn gedaan, maar dat was een bitch zeg.
Dit character kan naast de Dolphin Dive, ook oneindig blijven doorrollen. Wel dood als iemand je teen raakt though.
Haha nee joh. Vorige deel had Snoop Dogg als character. Lewis Hamilton heeft er ook ooit ingezeten. Door dit soort shit is Warzone gratis voor ons.