Ehm.. anders? Heb me erg vermaakt met WWII, maar doe dat ik ook met MW. MW is veel sneller (je loopt harder, kortere TTK e.d.) en de gameplay is bij vlagen wat chaotischer. Mapdesign van WWII was daarentegen wat beter. Qua loadouts creëren en kill-streaks zitten ze aardig op 1 lijn.
Was 'ie ook. Maar die wapens waren allemaal wat trager qua fire rate, en MW heeft veel meer guns die one shot, one kill zijn. Op een map als Shipment zorgt dat voor bijna het dubbele aan kills vergeleken met WWII.
Anders gewoon even Warzone downloaden en proberen? Krijg je wel een redelijke indruk van hoe de MP een beetje speelt
Neem aan dat je hier wel voor moet betalen en dit niet onder "alle DLC is gratis" valt? Ik weet niet of ik hier zo snel nog een keer +/- €30 voor zou uitgeven? Als het gratis is (of beduidend goedkoper) zou het wel nice zijn
Het is blijkbaar 25 euro, dat staat nu op de Duitse PS store namelijk. Ik denk dat ik het er wel voor over heb puur uit nostalgie. Mja zou beter zijn geweest als daar nog MP bij zou zitten voor 35-40 euro ofso.
Heb nog een klein beetje de hoop dat dit de prijs is voor mensen die MW niet hebben en dat de Remaster in de ingame store wat goedkoper is Daar waren idd ook wel geruchten over. Dat uiteindelijk alle maps komen maar ze dus op basis van MW zijn en dat zou ook mijn voorkeur hebben