Helemaal vergeten dat dit er nog aankwam. SPEC OPS SURVIVAL-MODUS COD: MODERN WARFARE NU OOK OP PC EN XBOX Bijna een jaar na release van Call of Duty: Modern Warfare is de Spec Ops Surival-modus speelbaar voor Xbox One- en pc-gamers. De modus was vanaf lancering al speelbaar in de PlayStation 4-versie van de game en is dus bijna een jaar exclusief voor die versie gebleven. Dat is niet heel opvallend, omdat Sony meer deals heeft lopen rondom Call of Duty. Zo verschijnen de bèta's van nieuwe Call of Duty-games ook altijd eerst op PlayStation 4 en komt dlc eerder op dat platform uit. Special Ops Survival in Call of Duty: Modern Warfare gaat om een co-op-modus voor vier spelers waarin spelers het op moeten nemen tegen golven aan vijanden. Er zijn verschillende maps voor de modus beschikbaar.
Eindelijk verder met de SP, maar wat zijn die cutscenes kut qua framerate. Hapert iedere keer als een malle. Zit wel in offline mode en had downloads aanstaan, maar zo erg zou niet mogen. Verhaal was bijna niet te volgen. Wel dijk van een SP verder en grafisch helemaal top... vooral die belichting is vet.
Hi Ik heb warzone gedownload op de ps4. Als ik het opstart staat unvailable en rechtsboven installatie progressie 0 procent. Dit terwijl het spel al klaar is met downloaden. Weet iemand hoe dit komt?
Data packs die nog gedownload worden en dat zijn er best veel. MP data pack, SP en meer. Bij elkaar richting de 200 GB.
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het dus over warzone en niet het volledige spel. Moet ik dan alsnog mp content downloaden?
Infinity Ward has added 120fps support to Call of Duty: Warzone on Xbox Series X. The support, which was not mentioned in Modern Warfare's latest patch notes published this week or on social media, was spotted by players as they tested the battle royale on Microsoft's new console. The Microsoft Store listings for both Warzone and Modern Warfare mention 120fps.
Season 1 is wel weer vet hoor! Natuurlijk de merge van operators / weapons vanuit Cold War. Maar de ' rebirth' mode moet de kleinere map is wel lachen.
Altijd ff wennen, nieuwe maps en wapens. Vind t wel tof dat MW en CW wapens te gebruiken zijn in warzone. Vermaak me prima met de gratis periode van CW, en ga daarna weer lekker plunderen of gewoon MW spelen.. wacht nu even tot ie iets goedkoper word.. dure maand Decembert Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Geen idee, ik pak wel eens legendary wapens op die wel erg fijn voelen en hier en daar lees ik iets over de XM4 (bijna geen recoil). Maar zelf gebruik ik nog altijd de m13
Rebirth is wel heel lekker. Pak wel makkelijk wins. Krig-6 en Mac-10 zijn wel echt top. XM4 niet zo fan van. Voor het eerst vind ik shotguns ook wel lekker spelen/functioneel. Verdansk is nu wel opeens echt omschakelen, extreem traag en best saai daardoor. Hospital, military base, lumber, Quarry, AirPort, downtown, Hills, allemaal als losse Maps en dan resurgence als gamemode lijkt me wel wat. Al is het leveldesign daar misschien niet geheel naar.
Ja eens, Mac-10 is wel prettig in Rebirth. Alleen nu is het opeens mini-royal geworden, beetje jammer.
speel graag met aug(op dit moment slippery clutch print) en de bison.. .. daarnaast de kilo, en die laatste VAL blueprint van last season. Ook de ebb en 1e marksman rifle.. maar vooral de smgs... Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk