1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: MW2/MW3 Sniper Clan [NOQS]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door NL bigfoot NL, 10 mrt 2012.

  1. NL bigfoot NL

    NL bigfoot NL Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik zal me allereerst even voorstellen, ik ben NL bigfoot NL en ik wil jullie wat vertellen over mijn Clan die ik al een tijdje heb opgericht. Ik Zit op dit moment met 2 andere mensen in mijn Clan, we spelen vaak Modern Warfare 3 maar ook Trickshotten we vaak in Modern Warfare 2. Dus als jij ervan houd om mensen neer te knallen in CoD en je kunt ook nog een beetje Quickscopen dan is deze Clan helemaal wat voor jou! Je bent niet veel nodig om onze Clan te joinen maar er zijn wel een paar regels.

    Regels:

    1. Je hoeft geen Capture Card te hebben, maar het zal wel mooi zijn voor filmpjes op ons Youtube-Kanaal. (hierover verdere informatie volgt straks)

    2. Je moet wel een beetje Skills hebben zoals bijvoorbeeld Quickscopen. Het zal ook mooi zijn als je een beetje kunt Trickshotten, bijv. 360's en Ladder stalls.

    3. Je krijgt een proeftijd van 2 weken waarin jij moet laten zien wat je allemaal in huis hebt, hierover volgt meer.


    Verder kun je ook terecht bij ons Youtube-Kanaal: www.youtube.com/nluavproductions. Je kan ons via ons youtube kanaal een bericht sturen of via de volgende e-mail: nluavproductions@hotmail.com

    Verder heb ik al een naam verzonnen voor de Clan, NOQS. Noobs Of Quick Scope, ik hoop dat ik veel reacties zal krijgen en ik ga hier ook snel werk van maken! Hier nog even de Gamertags die al in de Clan zitten.

    NL bigfoot NL
    Vastspoon
    Mediansuperbob

    Greeetzzz, NL bigfoot NL
     
  2. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
  3. synthetic skin

    synthetic skin Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik ben joey. ik ben elf jaar. ik wil graag in je clan, ben ik oud genoeg??
    zegiets trug . alleen ik ben niet erg goed in quickscopen maar ik wil het leren ik zit nu rond de 5,6 en 4 enzo.


    groete joey
     
  4. NL bigfoot NL

    NL bigfoot NL Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee Joey, leuk dat je reageert! als je je Gamertag even wil geven voeg ik je toe. Gaan we samen ff wat potjes online spelen!

    greatzz, NL bigfoot NL
     
  5. Martijntje

    Martijntje Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Clan

    Hi, ik ben Martijn Lenz, 13 jaar. ik zou graag de clan willen joinen, heb jammer genoeg geen hd pvr of dergelijken. ik heb in een trickshot/feed/quicksoce clan gezeten (teamlegancy (LGC)) en heb dus een beetje ervaring. Mijn Xbox Gamertag is NiZe RaiDz. ik heb trouwens nog iemand die een clan zoekt. NiZe Cookies heet hij. hij heeft jammer genoeg geen ervaring met trickshotten maar kan wel quickscopen.
    stuur me maar een bericht terug als ik voldoe.

    Martijn Lenz, NiZe RaiDz. (X) (X) (X), (B) (A) (B) (Y)
    (p.s. dat schrijf ik altijd hierop, vind ik leuk :lol:)
     
  6. Arty Swift

    Arty Swift Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het is offtopic maar alsnog: add me maar ff op skype want je intro voor je YT kanaal is niet professioneel opgezet. ik maak intro's en wil je er wel in helpen ;) je kan mn skype vinden in mn profiel :)


    GL Met je clan btw! :)
     

Deel Deze Pagina