Call of Duty ThrueSkill ranking

Discussie in 'Algemeen' gestart door miQe Amersfoort, 15 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey menzen….

Vraag: Weet iemand hoe je kan zien waar je staat in de ThrueSkill ranking bij Call of Duty2.

Ik weet dat ie wel bestaat. (word ook aangegeven als je in de online-modus voor “ranked match” kiest) (links onder in je beeld)
    Maar ik kan m nergens vinden.

Bij mijn weten moet het hetzelde wezen als bij Fifa RTWC de Leaderboard is, waar je dus ook kan zien wat je ranking is.

Grtzz Mike​

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Je had dit ook in het Algemene Topic van Cod2 kunnen posten :). Maar de leaderbords zijn er niet. Je kan wel ranked spelen maar dat heeft geen enkele nut want je hebt toch geen rankings :)

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Dit is al vaker uitgelegd, het is alleen een systeem om mensen van hetzelfde niveau bijelkaar te krijgen. Je kunt alleen niet zien welk niveau je hebt.

4. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus weet je nog in princiepe niet ofdat je met mensen uit hetzelde niveau speelt, beetje vaag (en jammer, lijkt me een leuke xtra optie om te weten hoeveel je r kapot geschoten hebt of welk level jij bijv. heer en meester bent (Moscow rulez _O_ ) )

off the record--> of in mijn geval, hoevaak je kapot geschoten bent :+

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Voor dergelijke vragen is er de Call of Duty [Deel 2] thread of COD 2 Live thread.

Graag in 1 van die 2 verder gaan.

Van de meeste spellen zijn ook al threads dus mocht je met een vraag zitten graag eerst even [search]zoeken[/search]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina