Neen jong ik geef er geen weg. Het was een key maar alleen voor een THEME PACK En wat beleefder kan ook 'eikel'
ok, beetje rare aktie. Je zegt ik geef een key weg, iedereen blij en vol respect terwijl het dan later volgens jou gewoon om een suffe theme pack gaat. En trouwens...ik kreeg vanmorgen zowaar nog een code van insidegamer die je moet invoeren op de CoD 5 site en dan krijg je ook eerst een code voor een theme pack, en later nadat je hebt geregistreerd op die site word er alsnog een beta key toe gezonden.... Zeker weten dat het volgens jou alleen maar om een theme code ging?
Hee iedereen De topicstarter... geeft een code weg \o/ Alleen niet zomaar, nee... Dat zal niet gaan Wegens het overvolle succes van dit topic, en natuurlijk de codes geef ik de code weg aan degene die voor mij een Xbox Live code heeft (48 hours kan ook ) Zo wil ik mijn laatste dagen v.d. vakantie doorbrengen. Met een heerlijk potje Halo 3 Laat de PM's maar komen... \o/ EDIT: WEG
wie heeft er nog 1 voor mij aub ik heb er voor cod 4 ook 2 weggegeven dus als iemand nog zo aardig is om er 1 te geven.....
Zou iemand mij een cod5 key geven a.u.b ben al 2 dagen aan het zoeken en het wil me maar niet lukken dus als het zou kunnen dan ben ik diegene erg dankbaar DANKJE WEL Me Email = stylo_pimpi3@hotmail.com And Xbox 360 acc : II PriesT Xx