glitches zijn voor zielige kutnoobs die anders geen kills kunnen krijgen ontopic: kheb helaas net gister mijn 2e key weggegeven...helaas
Xbneo: Denk eerst na waar het over gaat ipv meteen beginnen te flamen kneus. Het gaat over een glitch om de key te kunenn krijgen, niet in het spel.
Als iemand me even en paar sites geeft waar ik me in kan schrijven dan kan ik wat keys uitdelen. Heb genoeg mail adressen
Ik heb er 1. Alleen ik heb er al een stuk of 3 weg gegeven. En ik heb 1 maand xbox live nodig...dus voor 1 maand Xbox Live krijg je de CoD 5 BETA code...Wie als eerste is, heeft geluk
Ach...ik heb wat nodig en iemand anders ook. Dus helpen we elkaar. Want niemand geeft gratis maand weg Aanbod geld nog steeds. 1 BETA CoDe voor 1 Maand
Sommige mensen hier voelen zich echt een uber-gamer. Als mensen om een beta key vragen kunnen anderen daarvoor kiezen om er 1 uit te delen. Dat is niet triest. T'is gewoon vraag - aanbod.
Het is overigens wel fucking triest. Sommige mensen hebben 6, 7, 8 code's en anderen hebben er 0! Je zit iemand gewoon hard te naaien en dan proberen ze dubbel te naaien door er een maand xbox live voor te vragen. Ik heb de mijne ten minste gewoon weggegeven, zoals het hoort. Trieste mannetjes dat jullie zijn.