1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    [​IMG]

    Game: Call of Duty 5: World at War
    Ontwikkelaar: Treyarch
    Uitgever: Infinity Wards
    Genre: FPS
    Releasedatum: 14 november 2008
    Platformen: Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo DS, Nintendo Wii, PC en PlayStation 2

    De volgende mensen bedankt voor de input in dit topic: Oujdi (nieuws) DulleNL (boxarts) streedwizzard16 (screenshots)

    Informatie:
    Uit het Official Xbox Magazine leren we dat Call of Duty 5 de titel Call of Duty: World at War krijgt. De game speelt zich af in Azië, Rusland en Duitsland. De game begint aan de Pacifische Oceaan, maar schakelt later over naar de intocht van de Russen in Duitsland. De AI van de Japanse soldaten verschilt van de Europese AI door de verschillen in oorlogsvoering. De Japanse soldaten zullen in bomen kruipen en door bosjes sluipen met hun katana in de hand. Europeanen graven zich traditioneel in. De game loopt op de Call of Duty 4 engine. De Xbox 360 versie ondersteunt een coöpmode voor vier spelers. (Red.- Andere versies bevatten dit ook mogelijk, OXM handelt echter alleen over de Xbox 360.) Call of Duty verschijnt eind 2008 op de PS2, de PS3, de PC, de DS, de Wii en de Xbox 360.

    Nieuwtjes:
    18-06-2008 -- Eerste Call of Duty 5 beelden dit weekend op Xbox Live
    Persbericht - Geschreven door Dirk Wolthuis op 18 Juni, 2008 om 09:33
    Microsoft heeft laten weten dat fans van het Call of Duty franchise dit weekend aan de slag kunnen met de eerste trailer van het nieuwe deel uit deze franchise. Nieuw beeldmateriaal debuteert namelijk dit weekend op de Xbox Live Marketplace.

    De eerste beelden van Call of Duty: World at War zullen dit weekeinde exclusief te downloaden zijn vanaf Xbox Live, de online service van de Xbox 360.

    De video van Call of Duty: World at War zal in-game beelden bevatten en zo zullen we dus voor het eerst meer te weten komen over het grafische aspect van deze potentiële topper. In het persbericht, dat vandaag door Microsoft is rondgestuurd, staat dat Xbox 360 gebruikers 21 of 22 juni aan de slag kunnen met deze video. Ook vermeldt het bericht dat de trailer exclusief op Xbox Live verschijnt.

    "Call of Duty: World at War herdefiniert de Tweede Wereldoorlog en daagt spelers uit om de hardste en opwindendste gevechten van de Pacifische en Europese bodem te overleven," aldus het persbericht.


    Overigens is deze trailer vanaf vrijdag al te zien op Spike TV, een Amerikaanse omroep. Geheel exclusief is deze trailer niet, maar in tegenstelling tot de PlayStation 3 gebruikers, kunnen gamers met een Xbox 360 deze trailer wel downloaden op hun console.

    10-06-2008 -- Call of Duty 5 krijgt co-op-modus
    Het Amerikaanse Treyarch werkt aan het vijfde deel van de Call of Duty-serie. Naar inmiddels is gebleken, zal Call of Duty: World at War van een co-op-modus en voertuigen worden voorzien.
    CoD logoDit blijkt uit beelden die enkele Engelse gamesbladen hebben gezien. Ontwikkelaar Treyarch, die eerder Call of Duty 3 maakte, blijkt het vijfde deel in de serie opnieuw in de Tweede Wereldoorlog te situeren.

    Voor de ontwikkeling van World at War wordt gebruikgemaakt van de veelgeprezen Call of Duty 4-engine. Een van de leden van het ontwikkelteam legt in Official Xbox Magazine uit dat er wat aan de AI van de engine is gesleuteld. In World at War zullen tegenstanders hun oorlog bijvoorbeeld op een andere manier voeren dan op de westerse wijze die we uit de eerste vier delen gewend zijn. Ze zullen minder strategisch te werk gaan, en bijvoorbeeld stiekem door het struikgewas tijgeren om van dichtbij met grof geweld hun slag te slaan. Ook de beruchte Japanse kamikaze-tactiek zal in de nieuwste Call of Duty worden ingezet.

    De grootste aanpassingen in de gameplay zullen echter bestaan uit de introductie van co-op en de inzet van speelbare voertuigen. Op wat voor manier co-op gaat werken en om wat voor voertuigen het gaat wordt binnenkort wellicht duidelijk. Uitgever Activision heeft aangekondigd om binnen een paar weken meer details naar buiten te brengen.


    Links:
    Screens @ recenzeher.eu

    Screens:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Vorige delen:
    Deel 1
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  2. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen toch aardig wat grote acties zijn geweest. Iig een waarbij er honderdduizend doden vielen voor 100 meter terrein winst :p
    Maar het is misschien inderdaad niet snel/flitsend genoeg, behalve de suicidale massa aanvallen.

    Met moderne oorlogen heb ik veel minder. Ik vind de sfeer uit WOII games vaak wat grimmiger dan een modernere shooter. WOII is natuurlijk ook een van de weinige oorlogen waarin echt extreem veel gevochten werd en tot de verbeelding spreekt.
    Vietnam is natuurlijk ook een goede optie.
     
  3. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
  4. AntonMadness

    AntonMadness Prettig gestoord

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah ik vind de beta niet veel aan. Voor mijn gevoel is het wat uit balans. Dit zal de eerste CoD uit de serie zijn die ik over ga slaan. Maar misschien dat de echte demo beter zal zijn.
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de echte demo.. de beta is gewoon een manier om aandacht te trekken voor hun game, slimme marketing.

    Echter zullen ze wel hier en daar wat nodige dingen aanpassen... maar om dit nou een beta te noemen waar wij moeten testen, dat is niet echt waar... waarschijnlijk was toen de beta net uitkwam, de game al geperst.
     
  6. Dutchmeister

    Dutchmeister Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    De Beta is gewoon weer bruut hoor. Wordt soms wel vaak vanachter afgemaakt maar dat is een kwestie van oefenen. Dit is gewoon weer ouderwets COD!!
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    inderdaad de demo is IMO ook erg vet relaxed!
     
  8. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb nooit de code ontvangen :mad:
    misschien m'n email adres verkeerd ingetypt ofzo
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    kijk eens bij je spammail?
     
  10. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de beta anders niets bijzonders, er zijn dezelfde gebreken met spawns als in deel 4, de maps vind ik maar rommelig (doe mij maar de CoD 4 maps) en ik heb gewoon het gevoel dat ik CoD 4 speel met nieuwe wapens en maps
     
  11. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de beta sinds gister, lijkt idd veel qua interface/customizing op cod4. Het speelt iig wel heel lekker, vooral weer vanouds met de rifles.
    Het enige wat ik een beetje gaar vind is dat de Tanks echt dik overpowered zijn.. ik haalde de heletijd 15 killstreaks of meer :confused:
     
  12. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Een zombie mode?

    wtf?
     
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    idd ik vind dat een tank gewoon met 1-2 bazooka schoten kapot moet zijn
    in free-for-all moet sowieso geen tank

    die honden zijn ook mega irritant, heb je standaard wel meer dan 5 kills mee. en heel makkelijk dood gaan ze ook niet.

    verder lijkt het gewoon een add-on voor cod4, vind er weinig nieuws aan
    maar het blijft COD (L)
     
  15. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ziet er goed uit. Gelukkig geen onderdeel van de singleplayer maar een unlockable MP gameplay. In 4 player coop is dit best gaaf denk ik.
     
  16. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister en vandaag een paar uurtje gespeeld en ik vind het allemaal heel goed in elkaar steken.
    Cod 4 heb ik links laten liggen omdat ik dat moderne oorlog voeren niks vond maar dit is precies zoals ik het wil.
    en dat overwinningsmuziekje van de Wehrmacht, geweldig:cool:

    edit: ter veduidelijking;)

     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  17. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    hij lijkt idd echt op een mod van cod4
    maar dat neemt niet weg dat cod5 wel fcking gaaf wordt!
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Zombie modus voor Call of Duty: World at War onthuld
    Geschreven door Dirk Wolthuis op 25 Oktober, 2008 om 15:50
    Treyarch, ontwikkelaar van Call of Duty: World at War, heeft vandaag een nieuwe feature voor de game onthuld, namelijk de coöperatieve zombie modus.

    Deze modus zal beschikbaar zijn wanneer je de singleplayer campaign van Call of Duty: World at War uitgespeeld hebt. In deze modus zul je met in totaal vier man over Xbox Live of het PlayStation Netwerk kunnen spelen.

    De nazi zombies zullen in grote groepen op je afkomen en het is de bedoeling dat jij door perfect samen te werken zo lang mogelijk overleeft. Op den duur zul je nieuwe wapens kunnen kopen in deze modus en verder is het ook mogelijk om ramen dicht te timmeren zodat de zombies niet direct naar binnen kunnen.

    Deze extra modus is een zeer leuke en originele toevoeging aan de game.
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Klinkt als een soort Horde modus 8), maar misschien is het wel leuk om te spelen. We shall see!
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    hetzelfde als die ingame game in Saints Row 2, het lijkt wel een nieuw gameplay element te worden. In Gears of War 2 heb je idd ook al zoiets.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina