1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ogre

    Ogre Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren besteld,hoop dat ik hem zaterdag in de xdoos kan stoppen.

    WW2 is n.m.m. een betere setting dan COD4 was,een goed spel maar niet pakkend.
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    precies , gears vind in de MP ook niet Zo denderend , behalve Horde dan

    Maar dit is gewoon de online game voor de aankomende maanden _O_
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hopelijk is de retail versie van de MP beter dan de Beta, anders gaan er een hoop mensen terug naar COD 4 MP wat ik zowiezo wel verwacht overigens. Hopelijk vandaag binnen dan kunnen we eens kijken naar de MP ik heb er in iedere geval vertrouwen in :D
     
  4. Somal Mo

    Somal Mo Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb nooit Call of duty series gespeelt Halo vondt ik wel een tering leuk online schietspel en die is jammer genoeg wegens omstandigheden niet meer speelbaar dus was opzoek gegaan naar een nieuw spel heb heel veel goeie verhalen over Cod gehoord dati k 5 maar heb besteld komt vandaag aan hoop dat het wat is Online schietwerk = mijn ding :)
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik vind COD4 na een jaar toch behoorlijk saai geworden. Steeds dezelfde mappen, de 4 nieuwe zijn het geld niet waard en de beloofd update met nieuwe spelmodi laat nog steeds op zich wachten? Iedereen kan Treyarch wel afzeiken dat haar COD's minder zijn dan die van IW, Treyarch heeft wel een veel betere support, dat zag je al wel tijdens de beta.

    Ik hoop dan ook vurig dat Treyarch wel patches uitgaat brengen en meerdere map gaat aanbieden. De MP is erg goed, wordt al door veel mensen gespeeld en het pakt je meteen weer bij de strot. Elk level vind ik geweldig, waarbij vooral de grootschalige mappen tot verbeelding spreken. Het enige minpunt bij die grootschalige mappen, is het aantal spelers! Ik hoop dat Treyarch deze opkrikt naar 32 o.i.d. Dat zou war pas echt geweldig maken!! (groundwar wordt nog niet veel gespeeld, helaas).

    Ik weet niet hoe mensen erbij komen, maar grafisch is het veel mooier dan COD4. Vooral het detail bij sommige levels is geweldig! (Het level Downfall ziet er zo mooi uit, vooral het Duitse hoofdkwartier).
     
  6. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal zeker overstappen naar cod WaW, heb me prima vermaakt met de demo. Meer dan ik van te voren verwacht had. Zal ergens in het weekend de game maar oppikken :D
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik vind Treyarch ook een oke partij, maar dat van dat ze goede support doen is bullshit, denk maar terug aan de COD 3 tijd. Mega glitches die nooit zijn opgepakt. Maargoed ze maken beide goede games.
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is meer een hoop ;) Bij de BETA waren ze in ieder geval erg actief op de community :)
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de game nu 2 dagen vol zitten spelen met een maat van me en we zijn het er allebei over eens dat het mooier is dan Cod4, ik heb samen met hem de hele Co-op campain gedaan en het is echt heel erg mooi en lekker veel actie.

    Ik heb gister begonnen met de Single Player op veteran en het is verdomd pittig, ik vind zelf pittiger dan veteran bij Cod4. Het brengt ook frustratie met zich mee als bijvoorbeeld je teamgenoten niet eens in de gaten hebben dat er een vijand naast ze staan en helemaal niets doen (programmeer foutjes ofzo want dat kan niet lijkt mij)
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit alleen steeds maar in potjes van 12 man , nu nog in team deathmatch , maar ook in de beta waren er in de WAR mode ook maar max 12 man

    Ik dacht dat er 18 man online tegen elkaar kon
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ground war ;)
     
  12. Somal Mo

    Somal Mo Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn waneer komt het pakje nou aan ... Is bi jde chauffeur zegt de tracker :d
     
  13. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    De AI valt mij wel tegen.
     
  14. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, verschillende reviews zeide het al. Vooral de AI van je ally's konden veel beter. Ze negeren enemy's die gewoon pal voor ze staan. De AI van de enemy's is ook niet echt optimaal. Zodra ze gelocked zijn op een mannetje negeren ze alles en iedereen.

    Desondanks de AI problemen heb ik me prima vermaakt met de campaign, vooral in co-op bij een maat van me. Ik ga em vanmidag halen. Weet iemand toevallig de prijs bij Media markt in amsterdam? Vast rond de 55 euro toch?
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    de ai is idd soms compleet achterlijk.....mannetjes staan soms letterlijk naast elkaar zichzelf wat dom aan te kijken zonder wat te doen.
    voor de rest......call of duty 4 in een setting van 65 jaar geleden,een hoop bloed,geschreeuw,veel grotere multiplayer maps en prima te spelen.

    have fun allemaal.
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat snap ik, wat bij cod 3 ook, maar toen de game goed was verkocht, liep het heel hard terug helaas. Zelf zo erg dat ze niet reageerde op erg grote en kwalijke bugs. Maar goed we zullen hoop houden :D
     
  17. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net ff snel gespeeld, de MP. Gewoon TDM, het was echt heerlijk schieten zoals vanouds. De maps zijn toch best groot in vergeljking met cod 4, hier door merkte ik dat er nogal veel snipers rondliepen :D. Gelukkig vond ik al snel een tank om ze van afstand af te knallen. Want een lvl 1 rookie heeft zelf nog geen snipe :mad:
     
  18. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel nu ook echt vet de single player ook
    graphics zijn ook echt mooi
     
  19. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Toch weer een heerlijk spel hoor. Vanavond weer even verder knallen. Ps. nog bedankt voor die ene tip om dat wapen te krijgen (M1A1). Daarvan kreeg ik zojuist na een paar dagen een code in de mail. :)
     
  20. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig of de campaign via split-screen co-op kan spelen. En terwijl je dat doet iemand via xbox live kan joinen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina