1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    vindt ik ook die japanners zijn vreselijk irritant omdat ze altijd op je af moeten rennen. Ook vindt dat je eigen soldaten geen donder doen zoals in de meeste cod's, wordt er soms scheitziek van staan ze beetje te knallen op iemand en na 2 min zijn ze nog bezig.
     
  2. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat vond ik ook. Maar ik zit al hele tijd te zoeken naar dat optie, maar kan nergens vinden :mad: Iemand anders wel?
     
  3. Shariff

    Shariff Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 1.37 k/d ratio, I own. _O_
     
  4. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1

    Redelijk,Ik had bij de Beta 1.67 k/d Ratio.

    Ik zit echt te twijfelen of ik deze game wel of niet ga kopen:confused: .
     
  5. Nethris

    Nethris Guest

    Ik heb 1,39 k/d ratio.
    Ik begon wel met een slechte score, maar ik heb steeds 2.0 gescoord waardoor ik weer hoger kwam te zitten.

    Free for all, nooit Team deathmatch.
     
  6. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    waar kan je je k/d ratio checken dan?
     
  7. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    barracks>leaderboards>kills
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Search en destroy is echt funest voor je kill death ratio, ben van ongeveer 2.0 naar 1.6 gegaan.:+ Maar het levelen gaat wel een stuk sneller.
     
  9. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook SnD alleen speel niet echt voor mijn ratio, wil liever gewoon veel winnen en levelen.

    K/D Ratio is 3.80 en Winratio is 2.30 en ben level 28 nu. I Love DoMe
     
  10. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Wat een fucking goede game is dit!!!! Ben met de singleplayer bezig en ik geniet elke seconde. Het ziet er super mooi uit en het is 1 grote chaos! SUPER! Ik geniet vooral van de missies met de russen en duitsers. Wat een Sfeer. Geniaal! Multiplayer iets minder gelikt als COD4, (kwa bestuuring), maar nog steeds super. Hier kan Gearbox nog wat van leren, met hun wanproduct Brothers in Arms: Hell's highway! Wat een lachertje vergeleken met COD: World at War. HAHAHA
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En toch heb je BIA veel gespeeld. ;)
    Eigenlijk kan je ze niet met elkaar vergelijken. BIA is meer realistisch dan COD, meer COD heeft een betere multiplayer.
     
  12. Nethris

    Nethris Guest

    Ik ben verliefd op het Dome level, heb nu een streak van 19.
    Het was eigenlijk oneerlijk van hun kant, ik had mijn honden niet gebruikt tot 16. Dus ik gebruikte ze, had 3 kills in een paar seconden en dan verlaat de host het spel. :mad:
     
  13. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe gaat dat zombie dinges wanneer krijg je exp. snap er niks van??
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Lol omdat jij er voor kiest om je honden niet in te zetten, vind je het oneerlijk dat een andere dit wel doet. Moet niet veel gekker worden online :thumbs:
     
  15. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon veel waves overleven ( zo veel mogelijk ), ben zelf in mijn eentje tot 10 gekomen maar hoe je daar exp. mee verdiend weet ik neit ...
     
  16. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kom je erbij dat je exp. punten verdient met de zombie mode? nog nooit van gehoord
     
  17. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    oh weet ik veel wat krijg je dan??
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vliegtuig level. _O_
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een heerlijke MP weer.

    Vanavond de MP gespeeld, na een lange tijd geen MP meer gespeeld te hebben (omdat COD na de 4e prestige een beetje eentonig werd) vanavond deeltje 5 zitten spelen. En het speelt weer heerlijk ik zat gelijk alweer in de zone van deeltje 4, lekkere snelle actie en natuurlijk de perks.

    Ik vind wel een paar dingen jammer.

    - De knife is weer sterker dan een geweer dat vond ik bij het vorige deel ook zo irritant close combat was een mes sterker dan een geweer.

    - Tanks, van mij hoeft dat niet het haalt een beetje de skill weg, ik sla ook gelijk de levels over met een tank. Voordat ik me eraan begin te ergeren.

    - Respawn points, daar hadden Treyarch en Infinity beter over moeten communiceren.

    Sommige levels zijn wel een beetje te groot, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

    En een vraagje aan jullie.

    Welke perks zijn eigenlijk nu het sterkste en welke wapens?
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  20. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf gebruik ik momenteel het meest:

    MP40 silinced (Smg)
    Type 100 silinced (Smg)
    BAR met bipod. (Machine gun)

    In de grotere lvls af en toe gewoon de beginnende sniper omdat die al een scope heeft. Van de rifles vind ik STG77 de beste maar ik heb die nog niet unlocked. Je kan hem vergelijken met de AK47 maar dan met minder recoil. Ik heb hem wel vaak opgepakt van de grond. Met dat soort acog scope is hij erg lekker op de grotere maps en silinced voor close/medium.

    Perk1
    - bounching betty's tot ik bandolier unlock heb

    perk 2
    - stopping power
    - camouflage in hardcore

    perk 3
    - deep impact
    - ene perk waar je nauwkeuriger vanuit je heupen schiet.
    - heel af en toe martyrdome op de kleinere maps zoals dome of als ik weer eens Groundwar speel :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina