1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is geen MOD van Call of Duty 4, zet dat toch is uit je kop.

Tering. Sommige mensen 8)

Als je een succes engine hebt, waarop een geweldige game is neergezet ga je als bedrijf zijnde toch geen compleet nieuwe engine maken? Nee, dan tweak je de engine en pas je dingen toe die er voorheen niet in zaten. Is Gears of War 2 dan ook een mod van het eerste deel? Zelfde engine, zelfde shit. Nee, dat is het dus juist niet. Genoeg toevoegingen die je terugtrekken voor meer. Datzelfde is bij COD5. Ik zie goede verbeteringen en de omgevingen zijn netjes aangekleed. Genoeg textures en kleine models om het interresant te houden.

Ik vind het spel er echt mooi uitzien ( speel op 40" LCD ;) ) en de rondvliegende ledematen is een goede toevoeging. Het is ook allemaal NET wat moeilijker en dit keer moet je ook echt je eigen binden aan 1 wapen. Telkens andere wapens pakken is leuk als je de CHALLENGES wilt halen, maar je kan wel "roeleren" als je meester bent met 1 wapen. Hopelijk werkt Treyarch die KUT glitch uit de map waardoor je onder de map komt ... erg zeg, patsende noobies.

Heb sinds vandaag de BETA gespeeld, maar vind hem tot nu toe echt :thumbs:

Die zombie-mode is de druppel geweest. Met z'n 4en je huis bewaken en vervolgens keihard een stel zombies ownen word echt vet. Kan niet wachten, COD : WAW geeft mij in ieder geval weer het heerlijke COD4 gevoel terug :)

Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  3. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje over de zombiemode:

[gt]42004.html[/gt]

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ziet er tof uit! Zeker een leuke toevoeging!

5. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van de engine vindt ik wel goed als je dat overneemt omdat het goed was. Maar verbeter het dan ook, en dat heb ik niet gezien in de beta. Vindt het er zelfs slechter uitzien het beeld. En dat op een full hd 81 cm tv. Dat er ledematen afvliegen vindt ik wel leuker. Maar die zombie-mode vindt ik echt slecht dat ze dit moeten toevoegen om het spel leuk te maken. Dat je een huis moet bewaken tegen veel vijanden vindt ik niet erg. Maar doe dat duitsers of jappaners maar geen zombies.

Maar het geeft bij mij geen cod4 gevoel. Cod 4 was modern en cod5 WOII mis toch wel de wapens van cod4 maarja. Ik heb het spel al wel gepre-orderd en dan zie ik wel of het goed is. Maar nu loop ik er niet warm voor

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het ziet er hetzelfde uit als COD4. Zelfde engine met kleine tweaks. Dus het kan (bijna) NOOIT zo zijn dat het er slechter uitziet?

81CM FullHD? Ik heb een 94CM FullHD en vind het er echt netjes uitzien. Vooral de map waarin al die houten huisjes staan. Remember, het is maar een BETA en er zal genoeg veranderen t.o.v de uiteindelijke game :)

7. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    laten we dat hopen,
    maar die zombie online mode vindt ik echt jammer ook al is het mischien wel leuk. Het hoort niet thuis in call of duty

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Het is ook niet iets wat je móet doen he. Ik vind het gewoon een leuke toevoeging, en voor de mensen die het maar dom vinden, spelen ze het toch gewoon niet die zombie-mode ;)

9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik ook, maar toen las ik dat het een extra level is als je alles hebt uitgespeeld.. het zit niet in het verhaal gelukkig.

10. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    In COD4 kreeg je de Arcademode wanneer je de singleplayer had uitgespeeld. Nu de zombiemode. Ik zie het probleem dus niet dat het niet bij COD zou horen. Als je het niet leuk vindt speel je het toch gewoon niet?

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind het een leuke toevoeging :) Zombie-Mode, lekker griezelen met z'n 4en.

Zou het ook zo zijn dat je punten krijgt en level-up gaat naarmate je meer zombies dood ... uuh, ondood maakt? Dood? Of is het ondood... :{

12. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Hier voor de snelle oplettende xboxworld pc gamer een call of duty beta code.
    As a member of the CallofDuty.com community, you've automatically been assigned a PC CD-Key for the Call of Duty: World at War Multiplayer Beta:
    C4MQ-TTQU-M3JC-MP74-F6F3
    LET OP, DEZE DUS ALLEEN VOOR PC.
    Veel plezier ermee!

13. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  14. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand mischien intresse in ruilen mijn pc code te ruilen voor een xbox360 code ongebruikt natuurlijk ? Mijn code werkt zeker want ik heb niet eens een pc die de game kan draaien :lol:

15. Janosic

Janosic Xbox 360 Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van iemand een code gekregen. Moet ik deze bij redeem code invoeren of moet dat ergens anders. Ik heb het geprobeert bij redeem code, maar dan zegt tie dat de code onbekend is.

gr

Jan

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    masterlijke footage :D vooral in het tweede filmpje die flametrower, Wtf man :D nice!!!

18. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammer genoeg geen koeienlijken waar je over heen kan stunten al la cod3 :'-(

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    is dat ergens expliciet vermeld dan? want omdat ze toevallig niet in deze maps op de grond liggen, wil niet zeggen dat het in de andere maps ook zo is. En wie weet in de SP :)

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, de koeien waren toch vooral symbolisch voor Frankrijk lijkt me.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina