Het is geen MOD van Call of Duty 4, zet dat toch is uit je kop.
Tering. Sommige mensen
Als je een succes engine hebt, waarop een geweldige game is neergezet ga je als bedrijf zijnde toch geen compleet nieuwe engine maken? Nee, dan tweak je de engine en pas je dingen toe die er voorheen niet in zaten. Is Gears of War 2 dan ook een mod van het eerste deel? Zelfde engine, zelfde shit. Nee, dat is het dus juist niet. Genoeg toevoegingen die je terugtrekken voor meer. Datzelfde is bij COD5. Ik zie goede verbeteringen en de omgevingen zijn netjes aangekleed. Genoeg textures en kleine models om het interresant te houden.
Ik vind het spel er echt mooi uitzien ( speel op 40" LCD
) en de rondvliegende ledematen is een goede toevoeging. Het is ook allemaal NET wat moeilijker en dit keer moet je ook echt je eigen binden aan 1 wapen. Telkens andere wapens pakken is leuk als je de CHALLENGES wilt halen, maar je kan wel "roeleren" als je meester bent met 1 wapen. Hopelijk werkt Treyarch die KUT glitch uit de map waardoor je onder de map komt ... erg zeg, patsende noobies.
Die zombie-mode is de druppel geweest. Met z'n 4en je huis bewaken en vervolgens keihard een stel zombies ownen word echt vet. Kan niet wachten, COD : WAW geeft mij in ieder geval weer het heerlijke COD4 gevoel terug
Klik om te vergroten...