1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Ik neem je al gelijk niet serieus. ;)

    Bij deel 4 speelde ik ook altijd met Stoppin Power en Deep Impact, maar ik vroeg me af of er bij het nieuwe deel en nieuwe perk is die eigenlijk iedereen neemt omdat die zo sterk is.
     
  2. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Hangt er een beetje af van welk level, en tegen wie je speelt. ( en op welk level je zelf zit.)

    Als ik snipe neem ik altijd de kar95 + scope, en dan meestal satchel charge, camouflage + accuracy.

    midden groot neem ik altijd de FG42, met verschillende perks.

    En bij klein neem ik meestal de Pssh-41 + bomb squad of 2x primarie grenade's + second change of martyrdom.
     
  3. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol hoezo, als ik zie dat veel mensen hem gebruiken en vooral bij groundwars/kleine map zal ik niet aarzelen om hetzelfde te doen. Ben het zat om steeds daardoor dood te gaan dus heb ik besloten om vuur met vuur te bestrijden ;)

    Verder zijn er geen byzondere nieuwe perks naast de vlammenwerper die je unlock op 65. Last stand is veranderd in second chance. Het geeft je de kans om revived te worden door een teamgenoot maar dan moet hij ook second chance hebben anders werkt het niet. Zou een goede tactische perk kunnen zijn in clan verband.

    Stopping power word denk ik nog steeds het meest gebruikt. Daarna is het meer wat de situatie vraagt.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was ook een grapje ;)


    Maar dan weet ik dat er niet zo veel verschil is met COD 4, en dat is mooi.
     
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er zouden grappige perks komen zoals play death en 1ntje waarin je in bomen kon klimmen maar die zijn helaas niet erbij :)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat had ik ook gehoord en gelezen ja.
     
  7. Nethris

    Nethris Guest

    Dubbel post, verwijder dit a.u.b
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2008
  8. Nethris

    Nethris Guest

    Ik denk dat je het verkeerd begrepen heb, de ander had geen honden, de host stopte gewoon. (Ik was dus niet gekilled)

    Inmiddels mijn k/d ratio naar 1.62 verhoogd, wat wel irritant is dat wanneer je niet 1e ben in het Free for All deel van het spel, je geen win krijg. (Logisch, maar toch)

    Heb nu 21 win en 24 loss in Free for all. (Altijd in top 3 gestaan)

    Edit: Wat wel zwaar irritant is dat iedereen je Jugganoob gaan noemen, omdat je Juggernaut heb. Het is toch een deel van het spel, dat hun er niet tegen kunnen kan ik niks aan doen toch? Hebben jullie dit ook?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2008
  9. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe zijn ze er achter gekomen dan? maja het is gewoon een perk, dus moeten ze niet gaan huilen ze kunnen hem zelf ook gebruiken.

    Sommige mensen kunnen niet tegen hun verlies punt uit. _0/
     
  10. Nethris

    Nethris Guest

    Ik denk dat ze het gewoon zien in het verschil van het vermoorden van een persoon zonder en een persoon met juggernaut.
    Maar nu even geen gezeur van mij.

    Ik wil zo hard gaan levelen nu, maar nog mijn ratio behouden.
    PPh is zo vet, zo goed, zo.. perfect gewoon. (Level 53 behaalbaar) :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2008
  11. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kan volgens mij toch zien bij kill cam welke perk de gene heeft die je vermoord heeft.
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt heerlijk dit game online.Alleen die tanks moesten gewoon niet maar voor de rest is dit de beste mp van het jaar.
     
  13. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    wow ik voel me op gelicht door treyarch :confused:

    Eventjes van te voren ik heb echt geen probleem met de gameplay of wat dan ook echt ik vind het super maar het probleem is, ik heb de Special edition gekocht, welke als extra's bevat:
    tinnen doos
    drinkfles met logo
    FG42 vanaf dag 1
    gouden clantag
    week dubbele xp.

    het begint met de veldfles, wat blijkt is dat die niet bedoeld is voor drinken. alleen maar om na te kijken! ik bedoel doe er dan geen veldfles in maar een standbeeldje ofzo.
    ten 2e de FG42 krijg je vanaf het begin als STANDAARD perk oftewel je kunt er niks aan veranderen of challenges voor halen :confused: alsnog niet handig.
    de clantag is goud maar valt alsnog niet echt op dus stelt ook niet veel voor maar....
    hetgene waar ik me het meest aan erger is:
    je krijgt 1 week dubbele xp die ze op de site van cod zouden aan geven.
    ik zie net dat die dubbele xp week net is begonnen zonder aankondiging of iets! ze zijn er al maar er is nog nooit iets over gepost en er staat nog steeds niks over op die site!
    ik bedoel dat kunnen ze wel van te voren laten weten maar wat hier nou zo erg aan is:
    als iemand die playlist speelt kan hij gewoon zijn party mee laten spelen en mensen kunnen hem gewoon joinen en die krijgen dan ook gewoon dubbele xp! oftewel waar wij 20 euro meer voor betalen zijn functies waar we niks aan hebben!
    het enigste pluspuntje is de prachtige tinnen doos maarja als je die opent zit er een gewone cod5 doosje in dus het is alleen een omhulsel voor de veldfles waar je niks aan hebt.
    dit vind ik echt gewoon vies.

    voor de rest wel een super vet spel hoor!
     
  14. Nethris

    Nethris Guest

    Het is echt lastig om mijn ratio te behouden, Ik haal steeds +7 en ik daal. =(
     
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik zie dat er ook 2 nieuwe gamemodes erbij zijn gekomen voor de mensen die een collectors edition hebben............
     
  16. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Uehh, de beste multiplayer was toch echt cod4 ;)
     
  17. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Top multiplayer :)

    Ben nu level 39 met een K/D ratio van 3.50. Maar speel alleen SnD dus heb in 7 uurtjes al 25.000 score :D
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ja.Nu is dat cod 5 :p
     
  19. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    bij cod 4 is zowat alles automatic bij 5 niet dus is moeilijker en de wo2 stijl is vetter...............
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina