1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    wat een gigantisch kut spel is dit zeg

    de single player op veteran werkt voor geen meter
    en ik maar denken dat Mile High Club op veteran frustrerend was..

    zo jammer !
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2008
  2. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ok, dan zal ik het even anders formuleren.

    Hoe kom je erbij dat je als je +7 haalt je niet kan stijgen? 1.46 staat toch gewoon voor 1.46 kills per death. (kill/deathratio).

    Ofterwijl als jij 2xdood gaat in een spel en je maakt 5 kills. dan is je kill/deathratio 2.5. En dan stijg je dus t.o.v je huidige 1.46. Met slechts +3
     
  3. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Mischien dat je de Skills er niet voor hebt. (No offence)
     
  4. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Het is algemeen bekend dat de A.I. voor geen meter werkt, dus het heeft niks met mijn skills te maken. Meer de skills van de computer dus ;)
     
  5. Tugadimitar

    Tugadimitar Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen ranglijst online ofzo? Ik ben wel benieuwt ernaar
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Pfff slap excuus, ik heb hem zonder al te veel moeite gehaald, niets om over op te scheppen voordat je dat denkt :{. Denk dat je het toch waar is wat ze zeggen. "Veteran, separates the men from the boys". Niet janken over AI, veteran is pittig 't is per slot van rekening ook niet recruit! Ga jij niet naar voren dan gaan je teammaten dat ook niet, in veteran moet JIJ het doen!
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En je moet weten hoe COD werkt. Dat je teammates blijven staan voordat jij voorbij een bepaald punt bent.
     
  8. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Als er 5 man van mij om mij heen staan en ik dan nog wordt gekilled terwijl de vijand 2 meter naast ze staat, dan zuigt de A.I. gewoon. Heel simpel. En je mag er trots op zijn dat jij dit niet hebt ondervonden, je bent nu een echte man ;)

    En over het naar voren lopen van teammaten gesproken? Ik vind het knap dat mijn Sergeant dwars door een veld met 30 man kan lopen zonder uberhaupt geraakt te worden of wat dan ook, en als ik ook maar 1 meter naar voren zet alle vijanden zich direct naar mij toe richten.

    Om nog maar niet te spreken over de granaten.. Ze gooien je een granaat vanaf 300 meter zo op de stropdas en niet 1x

    Kortom mijn mening is dat de A.I. gewoon zuigt en als jij dat janken vindt omdat je zelf oh zo goed bent, dan ben ik trots op jou ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2008
  9. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    En nog steeds zegt het wat over jou skills dat anderen het wel kunnen halen ondanks AI problemen en jij niet.

    Wees blij dat er een uitdaging is, ipv die interactieve films die ze spelletjes noemen tegenwoordig.
     
  10. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dus je bevestigd de AI problemen? Dan is mijn punt toch gemaakt of niet?

    En ook ik haal het spel wel, alleen hierdoor is er geen fuck meer aan, het is geen uitdaging maar pure frustratie.

    Maargoed ik geef niet op, ook ik zal hem uit spelen zodat ik mij bij jullie rijtje "skilled" mensen kan voegen ;)
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    niet zo raar praten dat heeft NIETS met AI te maken, maar zo is het ingesteld! :) you move they move! Camper preventie noemen ze dat!
     
  12. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    naja soms doet de AI wel heel nep hoor. Heeftniet altijd met het 'doorlopen' te maken.
     
  13. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Lache toch? ik pak altijd een tank als ik kan \o/

    Maar wat haat je er aan dan? gewoon opblazen die dingen! }:]
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je even geen klasse hebt met Satchel Charge/ Sticky nades/ Bazooka, dan kan ik het best geloven dat je er aardig gek van wordt. Die dingen zijn erg sterk zeg, vooral als ze een beetje samenwerken.
     
  15. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze hadden die tanks er beter niet in kunnen doen.
    Als je inderdaad net geen SC/Sticky/Bazooka hebt dan ben je gewoon fucked.
    Ik heb gisteren een potje lang moeten wegrennen voor tanks.
     
  16. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan toch gewoon je class switchen tijdens de game? Als ik op een map speel waar tanks in voor komen heb ik altijd wel een sticky + satchel charge.

    Tanks; het is gewoon een stukje extra tactiek wat het in mijn ogen veel leuker maakt. :thumbs:
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs achter een muur raakt dat ding je en met een bazooka erop knallen heeft niet veel zin want met 2 kogels is die niet stuk.Voor de rest is die online weer super en de sp is ook goed
     
  18. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem dat sommige met deze game hebben ligt gewoon aan het constant respawnen van de vijand in de singleplayer.

    Schiet iemand dood, Schiet dan 2 man 10 meter rechts of links ervan dood, kijk weer terug en er staat weer iemand waar je de eerste net doodschoot.

    Dat alle vijanden enkel op jouw schieten helpt daar ook niet bij.

    Dit is trouwens niet alleen op veteran zo maar ook op bij de simpelste moeilijkheidsgraad.


    En dat is ook de reden waarom ik deze game op super easy (Maar soms lijkend op veteran) heb uitgespeeld na op veteran begonnen te zijn. (En niet door het eerste level kwam)

    De skills die je nodig hebt voor het uitspelen van deze game op veteran zijn naar mijn mening het volgende:
    Rushen, rambo'en en heel veel geluk hebben.


    Mocht je het niet doorhebben, ik heb een hekel aan shooters die bovenstaand systeem van respawnende enemy's hebben.

    Ik wil namelijk gewoon van een veilige afstand alles kunnen clearen en dan pas weer verder gaan.

    In rainbowsix vegas 2 kan dit wel en dat spel heb ik dan ook op de hoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld.

    Zowiezo houd ik niet echt van shooters,
    Ik koop ze wel maar altijd voor de multiplayer, (die van CoD:WaW is subliem, enkel de tanks moeten wat getweakt worden ;))
    Omdat shooters nu eenmaal het meest gespeeld worden online en al mijn vrienden het ook doen.
    Vind het tegenwoordig wel leuk om te spelen, Zolang het maar gezellig is online en de mensen niet teveel lopen te zeiken omdat we een ronde verloren hebben.

    En de singleplayer speel ik dan ook wel, zolang het maar leuk is. (Cod:Waw was redelijk leuk op recruit en regular)

    Of als het co-op kan dan speel ik het wel altijd.

    Anyway, Cod:WaW is een geslaagde van treyarch om een goed CoD spel te maken.
    Het is echter jammer dat ze haast niets hebben verandert/verbeterd aan de basis die IW met CoD 4 had gelegt.
     
  19. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Lord Sander - Leuk om te lezen hoe jij er over denkt, toevallig denk ik er net zo over.

    Heb COD:WoW nog niet maar zal snel aan mijn collectie toegevoegd worden :)
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    tja ik weet niet, maar veteran is meer dan geluk, je moet de vijand terug pushen, meters maken (een aantal keer indien nodig) dan schuiven je maten mee op een onderdrukken de vijand mee. Zo moet je door gaan. Zo werkt het als sinds de eerste COD.

    Je moet een bepaald punt voorbij, willen de tegenstanders niet meer spawen. Tuurlijk moet je op Veteran wel wat geluk hebben op sommig momenten maar dat is met alles. Op veteran moet je gewoon rustiger aan doen. Veel dekking zoeken en waar kan doorschuiven naar voren. En dat ze alleen op jou schieten bijna tja das ook weer de moeilijkheidsgraad, op recruit kan je gewoon naar mannetjes toelopen om ze te aaien alvorens je ze omlegd!

    Dat doorschuiven lijk op sommige stukken onmogelijk, maar daar moet je wat op zien te verzinnen, denk aan smokenades.

    Nogmaals Veteran is goed te doen en geluk is niet de keyfactor. Het is een combo van geduld, skill, tactiek en een beetje geluk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina