1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xNSx Gizmo

xNSx Gizmo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De honden maken wel veel kills maar je kunt ze ook wel makkelijk zelf killen.

2. Gympi

Gympi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cod waw

wel zo makkelijk als jou team de honden wegstuurt

dan is het ,, Follow the Dogs

:9

3. Somal Mo

Somal Mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol nja ik heb vaak genoeg dat ik maar 1 kill of 0 met me honden heb en dan paar uur later ineens 5 dus is iig beetje hoe je het zelf aanpakt against the dogs ;)

4. mitsy12

mitsy12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vooral als er 2 honden vlak voor je staat
    je staat dan bijna machteloos en meestal verlies ik het dan

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen de chopper in CoD 4 kon je nog veel minder doen

6. Somal Mo

Somal Mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    chopper :') ? Vertel vertel ^^ Heb zelf nu voor het eerst cod :p

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    In CoD 4 kreeg je bij 7 kills achter elkaar een helicopter, die kan je niet zelf besturen, maar die vliegt beetje random rond, en schiet iedereen neer. Dus de dogs zijn gewoon een alternatief op de chopper.

8. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ikzelf vind de dogs een goed alternatief voor de chopper, je kansen waren heel klein als je even moest oversteken oid. Nu heb je kans dat er weliswaar 2 honden gezellig op je in aan het vreten zijn. Maar meestal is dit simpel op te lossen door de ene neer te knallen en de ander snel te knifen. Kwestie van gewenning lijkt me. Wel grappig is inderdaad dat je nu heel makkelijk te weten kan komen waar je tegenstanders zich ophouden door de honden te volgen.

Ik vind het een heerlijke multiplayer, singleplayer nog nieteens aangeraakt. Lekker snel, tactisch bij vlagen en het levert gewoon een unieke en solide gameplay-ervaring op. Ik heb zoveel gespeeld de laatste dagen dat ik mezelf nu al een beetje goed begin te vinden zelfs, sta toch 9 van de 10 keer bovenaan bij Team Deathmatch. Gewehr 43 schiet heerlijk met een zo'n ironsight erop. Vooral van verre afstand maken de anderen gewoon geen kans.

9. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Absoluut, gewoon de honden volgen...
    Wat ik ook een pluspunt is de co-op (wel kort). De aparte challenges die voor de co-op gelden zijn uitdagend en met wat kaarten als "cheats" maakt het toch een aardige spektakel. :thumbs:

10. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ingame challenge-systeem eigenlijk niks aan, ze hadden eigenlijk van 20 challenges 1 achievement moeten maken ofzo, dan doe je het nog ergens voor
    als je prestige doet ben je nmlk al je challenges alweer kwijt

als je door een hond wordt afgemaakt ben je gwoon een newb:p(tenzij je in gevecht bent natuurlijk)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach je krijgt er veel punten voor als je ze haalt waardoor je sneller een level stijgt.
    En pas op met het woord newb niet veel mensen waarderen dat.

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    :lol:

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Voelde je je aangesproken? :)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee hoor ik heb altijd veel COD 4 gespeeld en nu ook 5. Maar ik haat het als mensen gaan roepen als je niet een hond kan killen of niet meer dan 10 kills per potje hebt, dat je dan gelijk een noob bent. Vind het gewoon kinderachtig. Er zijn veel discussies geweest daardoor waar het snel onvriendelijk werd en daarom zei ik dat je met dat woord moet oppassen omdat het door veel mensen niet gewaardeerd wordt.

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Was meer een a-serieuze reactie op Streedwizzard ;)

Ben het namelijk volledig met je eens.

16. Mike1984

Mike1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die honden een beter alternatief dan de choppper eigenlijk, hier heb je het een beetje zelf in de hand of je gekilled word of niet.
    Maar moet zeggen dat er meestal niet maar 1 hond op je afkomt het zijn er meestal gelijk 2 ,3 of meer haha.
    En bij de chopper werd je gewoon Random op de raarste plekken geschoten.

17. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    hahaha even over het onderwerp n00b ik las gisteren op de site van call of duty op de forums een kerel die ging vertellen wat de top 5 n00b wapens waren en ze waren hilarisch want hij meende het serieus:

Here is a comprehensive list of the top 5 noob weapons in the game! Everyone should stop using them immediately!

5. Mosin Nagant: One shot kills! OMG its so easy for people to just run around and shoot ONLY ONE TIME and kill people!

4. KAR98: Same as Mosin Nagant! OMG it fires so slow but you can still kill 4-6 people in short order from a long way away!

3. Pistols: WTF is this about? I have a SMG and this guy just popped two shots into my head and killed me. My MP40 should always kill a noob pistol user!

2. Grenades: Why did Treyarch put these stupid things in the game? They explode on contact and destroy my bouncing betties and can kill like 4-6 people at a time! And people just randomly throw them 20 yards and they happen to bounce off a wall and land in my lap! TOTAL NOOB WEAPON!

1. Bayonet: OMG THE WORST! You can stab people from a mile away! Its also way too easy to kill the dogs with bayonets! TAKE IT OUT TREYARCH!

oftewel hij wil geen pistols of granaten meer in een shooter! geniaal gewoon!:9

moet trouwens wel zeggen dat de kar zo'n fijn wapen is en niet alleen long-range maar ook mid en close. moet alleen niet te overhaast schieten anders ben je het haasje.

18. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Hybridtheory: zo letterlijk meende ik dat natuurlijk ook niet, maar ik denk als je het spel een tijdje speelt dat je dan bijna niet meer bang hoeft te zijn voor honden, tenzij je in gevecht bent zoals ik al zei

@scarluuk(even reactie op die top5 noobwapens):
    -wtf, als je mosin nagant + kar gebruikt moet je juist goed zijn om ze in 1x te killen, heb ik meer respect voor dan spraywapens, of rifles, of shotgun(je raad het al...ik speel met mosin en kar)
    -als je met je mp40 van een pistol verliest moet je een ander wapen kiezen dat een hogere accuracy heeft
    -die gast zeurt dat zn bouncing betties erdoor ontploffen, wie is er nou noob dan, als je bouncing betties nodig hebt om kills te maken
    -bayonet-ge-ouwehoer snap ik wel, maar je kunt ook gwoon andere upgrades op je wapen zetten die ook hun voordelen hebben

ofterwijl: die gast is zelf een dikke noob :D

19. PIREKE

PIREKE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een enorm goede sniper maar ik haat de crosshairs dat je nu hebt... maar ik werd dus zelf eens gekilled door een andere speler en ik zag in de killcam dat hij andere corsshairs had, hoe kan ik die unlocken ?

grts

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn weten heb je maar drie scopes;
    1. De sniper scope
    2. De apperture sight
    3. Die ene met een soort van pijltje (ben de naam even vergeten)

Of vergeet ik er 1?:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina