1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    wat ik trouwens erg kut vond bij die missie met mortarpits dat mijn savegame elke x corrupt was ofzo. Moest hem elke x helemaal opnieuw doen.
     
  2. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe de sniper missie heet?
     
  3. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Vendetta.
    missie 4
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Moet zeggen dat de rifle mounted grenade wel heel erg triest is in Hardcore S&D. In een party van 6 waren we vol van frustratie en na meerdere "avoid player" feedbacks hadden we zelf actie ondernomen.

    We begonnen dus zelf met de granaat werper en hebben net zolang geoefent dat we met 6 man de hele spawn bombarderen dat niemand blijft leven. Als we nu 1 persoon zien die de granaat werper gebruikt pakken we allemaal een granaat werper de volgende ronde en nuken we de hele game door. Bijna geen kans om te ontkomen. 3 man richten op de spawn en 3 andere op de gebieden ervoor. 4 tot 6 man gaan er altijd wel dood en die andere pak je daarna met 6 man makkelijk. Hopelijk zijn ze het zo afgeleerd.
     
  5. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    If you can't beat them, join them. :+
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op sommige kleine maps heb je totaal geen kans om te ontsnappen als alle tegenstanders meteen granaten schieten.
     
  7. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me inderdaad verschrikkelijk als je een serieus potje wil spelen. :mad:
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zeker als je niet met een party speelt maar met mensen die maar wat doen....
     
  9. yoeri_

    yoeri_ Aimed on Your Head;)

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is et cker :)
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    vestandigste is gewoon met 6 man een lobby maken, geen gezeik met noobs in je team / teamkillers of wat dan ook. Je kan mooit beetje samenspelen enz. Tubes op de spawn, sorry, maar als voordat de tegenstander de tube heeft geladen kan je al weg zijn, verveldend als je meteen dood bent, vind ik zelf ook, maar het is een wapen. Ik wordt eigelijk nooit gespawn noobtubed, misschien heb ik altijd geluk. Op elke map kan je wel weg rennen als het nodig is, behalve de map Dome daar is het wat lastiger, maar voor de rest.

    Persoonlijk vind ik tubes best ok, als je echt gemikte kills mee maakt is het nog best pittig en vereist het wel wat know-how om ze goed te gebuiken, en nee dan heb ik het niet over de intant tubes aan het begin richting de spawn. Wordt er altijd een beetje pissig van als je iemand mooi omlegt met een tube en afgepist word. Dan kan je alles wel af schaffen, granades en bouncing betties al helamaal. Daar heb je nog minder skill voor nodig imo. Gewoon planten en wachten tot ze er inlopen.

    Maar tja das mijn mening he :) tot op het slagveld!
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    3 grenades op spawn en 3 20 meter verder. Kun je bijna niet aan ontkomen.
     
  12. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen COD4 en de sp was natuurlijk geweldig. Ik kan nu deel 2 of dit deel kopen. Welke raden jullie mij aan (alleen sp).
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarom deel 2 kopen als deeltje 5 momenteel wat meer ( denk ik? ) gespeeld word? Simpele keuze lijkt me.

    Ik vond de SP van COD5 ook erg gaaf, lekker chaotisch en veel knallen.
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    koop ze gewoon lekker allebei! COD2 kost geen drol meer dus voor het geld hoef je het niet te laten!
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat maakt voor hem toch niet uit wat er meer gespeeld word, hij speelt het voor de SP niet de MP.

    Ik vind ze qua singeplayer allebei dik de moeite waard, zowel verhaal en sfeer! Graphics zijn natuurlijk wel iets achterhaald maar dat neemt de pret niet weg!
     
  16. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Op het eind bij die kut japanners krijg ik de hele tijd granaten op me....echt een bug ofzo, echt zo frustrerend.

    En dan moet ik steeds een airplane-bom planten en dat doe ik dan 5x en dan bombardeert die vliegtuig de bom helemaal fout.

    En ik doe het laagste niveau dusss.

    voor de rest heel leuk maar,die japanners zijn zo gay.
     
  17. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleempje hier.

    Als ik mijn cd erin doe start hij op. Maar krijg ik zwart beeld en reageert me xbox NIET meer.
     
  18. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het probleem bij de CD ligt.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zo klinkt t wel, kun je s proberen hem op je HDD te installeren?
     
  20. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    wil iemand spelen nu ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina