vestandigste is gewoon met 6 man een lobby maken, geen gezeik met noobs in je team / teamkillers of wat dan ook. Je kan mooit beetje samenspelen enz. Tubes op de spawn, sorry, maar als voordat de tegenstander de tube heeft geladen kan je al weg zijn, verveldend als je meteen dood bent, vind ik zelf ook, maar het is een wapen. Ik wordt eigelijk nooit gespawn noobtubed, misschien heb ik altijd geluk. Op elke map kan je wel weg rennen als het nodig is, behalve de map Dome daar is het wat lastiger, maar voor de rest.
Persoonlijk vind ik tubes best ok, als je echt gemikte kills mee maakt is het nog best pittig en vereist het wel wat know-how om ze goed te gebuiken, en nee dan heb ik het niet over de intant tubes aan het begin richting de spawn. Wordt er altijd een beetje pissig van als je iemand mooi omlegt met een tube en afgepist word. Dan kan je alles wel af schaffen, granades en bouncing betties al helamaal. Daar heb je nog minder skill voor nodig imo. Gewoon planten en wachten tot ze er inlopen.
Maar tja das mijn mening he

tot op het slagveld!
Klik om te vergroten...