1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg alleen maar deathmatch voor elkaar team deathmetch ed wil nu ook niet lukken. Net 10 minuten zitten wachten
     
  2. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij iedereen denk ik, co-op lukt wel dus heb ik dat maar gedaan. Ook wel leuk hoor. :thumbs:
     
  3. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zombiemodetime :)
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    hoe start je eigenlijk een zombiegame in multiplayermode? moet je dan private match doen ofzo?
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Voor de Zombie Modus moet je eerst de game helemaal uitspelen op elke geweenste moeilijkheidsgraad. Daarna kan je in een Private Match de Zombie Modus kiezen door naar het scherm te gaan waar je normaal gesproken de missies selecteerd.


    Gisteren met 2 Canadezen nog de 2x EXP mee kunnen snoepen. Vandaag helaas geen 2x server kunnen vinden. Ik heb geen Special Edition van COD5 maar het schijnt dat ALS je een server vind die word gehost door iemand met een LE pack, je dan ook mee kan profiteren.

    Zoek gewoon iemand op in je lijst met Recent Players en zoek op een "gele" clan-tag of "gele" naam. Werkt altijd :)

    Succes!
     
  7. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm lelijk van cod vandaag
    hele avond private match gedaan, only knives, en snipen met only headshot
    ook leuk:D
     
  8. montana

    montana sam

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Titelsong van Call of Duty 5

    Kan iemand mij mischien vertellen wat die geweldige titelsong van Call Of Duty 5 is.
    Alvast Bedankt
     
  9. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    typ bij youtube call of duty world at war (5) soundtrack of theme en je vind hem wel
     
  10. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zal dit waarschijnlijk al wel weten, maar de STG-44 ownt alles, maar dan ook echt alles. voor elk omstandigheid kun je de STG wel gebruiken, tenminste dat vind ik. Wat vinden jullie?
     
  11. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    tja maar ik vind de PPSH-41 vele malen fijner of gewoon double barreled maar moet nog lvlen voor flamethrower die lijkt me insane en heb pieshekel aan stg
     
  12. Mike1984

    Mike1984 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn niet echt wapens die je voor alles kan gebruiken ook al zijn ze fijn behalve de ppsh dan *).
    Stg-44 is allround wat dat aangaat.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ach ownen kan je met veel wapens mits je enige skills hebt, STG-44 daar ownt iedereen mee zelfs noobs en dan lijkt het net of dit het beste wapen is. Ik gebruik zelf de veel de M1 Garant en de Gewehr 43. Ik schop er dik kont mee al zeg ik het zelf, ook STG-44 gebruikers. HC S&D games sta ik gemiddeld +6 kill death.

    Dus welke wapen er het hards ownt is persoonlijk. STG-44 is te makkelijk en dat kan iedereen maar zweer je, als je andere wapens goed leert te handelen own je de STG-44 HARD!!! :) peace out!
     
  14. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt ook wel. Je kan de STG ook wel ownen, maar het viel me op toen ik hem unlocked had hoe belachelijk nauwkeurig en sterk hij is. De Gewehr-43 is zeker weten mijn lievelingswapen samen met de SVT, maarja ik probeer een beetje die weapon challenges te halen dus ben ik met vele wapens aan het knallen, ongeacht hoe goed of slecht ze zijn. Ik geloof dat als je een slecht wapen in de juiste handen drukt, dat je dan alsnog kunt ownen.
     
  15. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn favoriete wapen is ook wel de Gewehr-43.
    Maar wanneer krijg je de STG???
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Op level 37.
     
  17. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je kijken bij rifles ..

    lvl 37
     
  18. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat er snel een paar nieuwe maps komen, vind sommige maps best wel tegenvallen.

    Is er al wat bekende over nieuwe content voor deze game?
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    is het misschien een leuk idee, om van alle actieve spelers de gamertag op te namen in de start post, tesamen met de een link je naar hun gamerprofiel op de call of duty site?
     
  20. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een leuk idee.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina