1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld, het einde was toch wel weer even kippenvel!
     
  2. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor mensen die zin hebben in potje Cod ww. jullie kunnen me bijna elke avond online vinden en heb altijd wel zin in cod ww.
    jullie mogen me toevoegen Robinsky009 gamertag.

    dit is me 1e cod game heb 4 voor heen niet gespeelt.
    maar had un keuze bij media markt of cod 4 of cod 5 collecters item voor beide per stuk 65 euro.
    heb ik de cod ww maar gepakt dacht die spelen ze nu meer online.
    is cod 4 nog de moeite waard om te halen?
    ook voor online gameplay of niet?

    groetjes.
     
  3. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD 4 is zeker waard om te halen, zelfs alleen voor de Singleplayer. Qua multiplayer zul je dan een keuzen moeten maken, ze worden allebei veel gespeeld online dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je geen match kunt vinden.:D
     
  4. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    hallo allemaal,


    ik heb wel ff zin om call of duty 5 op veteran te doen en zeker co-op mensen laat van jullie horen! en geef je gamertag zo dat ik je kan toevoegen..(via pm)


    ik hoor het wel! Groeten
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Yeuyy ben eerste prestige ingegaan \o/
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Als ik eenmaal level 65 ben blijf ik er lekker op hangen. Geen zin om Prestige te doen, deze game beu te raken en dan je guns niet meer kunnen gebruiken.

    Zit nu op 64 :)
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik gebruik de gewher 43 :D die heb je meteen na je prestige :) zit nu in de eerste prestige op level 60. Van het weekend denk de 2de prestige in. En dan gewoon verder blaffen met me gewehr :D
     
  8. DRAXXX0

    DRAXXX0 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag hem maar even opgehaald.

    Cod 4 heel veel online gespeeld, maar vind deze persoonlijk toch wat minder. Blijf hem vast wel gewoon spelen maargoed, vind die honden wel net iets TE naar mijn mening
     
  9. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    nou
    altijd zijn de enemy dogs heel goed killen heel veel en als ik ze heb maken ze 0 t/m 2 kills
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die honden zijn zo simpel tegen te houden mits je team er ook voor zorgt dat ze bij bosjes kapot gaan.

    Ik vond de Helikopter erger, die schoot overal doorheen...
     
  11. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    jep heli was lame...en als je een beetje goed bent en bij enemy dogs gwoon in de buurt van teammates gaat lopen is er niets aan de hand..
    mijn GT: BLOEDLINK c3l
    bijna elke dag wel cod5
     
  12. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik zeggen................ SUPER. Wat een vette game man. Ik heb maar een klein beetje single player gespeeld en ben eigenlijk sinds een paar dagen alleen maar aan de multiplayer bezig. Nu snap ik waarom mensen COD 4 multiplayer zo kicke vonden. Wat verslavend man. Speel nu veel "Free For All" of "team deathmatch". super man. Alleen jammer dat ik af en toe plaats moet maken zodat me vrouwtje ook nog een tv kan kijken. Heb al zitten denken om hem aan me pc aan te sluiten:thumbs:
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vond de SP maar suf,.. had echt de hele tijd deja vu. Het enige wat er nieuw of anders aan was was volgens mij de vlammenwerper. (waar je dan ook meteen maar unlimted ammo voor krijgt).

    Hopen dat de MP in de buurt komt van die van COD4. Dat is ook de reden dat ik deze game toch maar gekocht hebt,. heb toch heel veel mensen in mn friendslist die dit spelen dus je moet wel :+
     
  14. xNSx Gizmo

    xNSx Gizmo Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook veel "Free For All", alleen spijtig dat je dan zo weinig maps hebt.
     
  15. maysam_16

    maysam_16 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet misschien iemand of het mogelijk is om bij co op op te slaan zodat je een andere keer verder kunt spelen waar je was?

    Alvast bedankt.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Yeah! Level 65 en ik ga lekker niet Prestigen. Geen zin om al m'n guns en Perks weer kwijt te zijn en NET zoals bij CoD4 geen zin meer hebben om naar 55 te gaan.
     
  17. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houd dat in dan. Ik ben net een level 23 geloof ik. Ben nieuw met call of duty online, maar wat houd dat Prestigen dan in?
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    prestige dan krijg je een speciaal tekentje (net als die tekentjes die nu je huidige rank aangeven)

    In ruil voor dat tekentje krijg je een extra slot om een custom class te maken.

    Maar je begint weer op level 1 en raakt al je challenges en wapens kwijt en moet alles weer opnieuw verdienen
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Juist, en daar heb ik niet zoveel zin in.


    Als je de wapens nou zou kunnen houden is het geen probleem. Maar wat als ik straks ineens op level 30~40 de game beu ben heb ik dus niet de wapens die ik NU heb... dus liever niet :9

    Net even met m'n Flamethrower lopen kloten samen met m'n clan hahaha, erg droog als er 4 flamethrowers rond lopen.
     
  20. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn idd dat is een berg werk dan als je weer helemaal opnieuw moet starten. Heb nu al diep respect voor de gasten die level 60 a 65 zijn. Dat duurt wel heeeeel lang. Heeft iemand misschien een site etc etc waar al die rangen en tekentjes staan die bij de namen staan. Vind het wel leuk om te zien welke de volgende zijn die ik vrij kan gaan spelen :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina