Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe deden jullie dat dan ?
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Campen, afwisselen en de deur NIET openen. Dan zit je in de ruimte met de speciale kist waaruit je wapens kan "gokken". Dan hoef je alleen de trap, de muur en de 2 ramen in de gaten te houden. Via de trap komen erg veel zombies dus dit deden we van 20~30 met 2 man en van 30~40 met drie. De ramen zijn makkelijk te doen met een RayGun of browning.
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist nog is cod4 gespeelt de mp en het is toch iets beter dan de 5
     
  4. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dat juist nethetzelfde gedaan, cod 5 is meer tactischer en sapnnender
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik vind ze beide goed :) ben wel blij met 5 even wat anders dan alleen maar 4 :)
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Speel nu het vaakst met de M1A1 Carbine. Net de M16 uit CoD4. Vindt hem op de meeste maps toch net wat fijner dan de STG-44.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gewehr 43 is ook echt een uber chill wapen. :D
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zonder te glitchen haal je het niet. Zeker niet met shotgun en flamethrower. Dus je zwamt of glitched. Door de Flamethrower gaan ze in wave 1 pas na 1-2 seconden dood....

    Daar kom je niet eens aan de 30.....veel te veel plaatsen waar ze vandaan komen. Boven bij de grenade spawn zijn 2 mogelijkheden en als je het goed doet kun je het raam de zelfs dicht houden waardoor ze maar vanaf 1 plaats kunnen worden. 3 man op de trap van 30 naar 40 ?? Lul toch niet zo dom....dan zou 1 persoon alle 3 de ramen moeten doen...

    Mag is vragen welke wapens jullie allemaal gebruikten tijdens dit fabelje...?
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2009
  9. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad onzin. Op level 44 heb je met een raygun al minimaal 5 headshots nodig voor een zombie dood gaat.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jah met een shotgun 5x schieten.....dan staan er alweer 20 nieuwe in de kamer en ben je dood...

    Merk wel dat het solo makkelijker is dan met z'n 4en. Net tot 23 gekomen met 4 man en toen hadden we al 2000 kills terwijl ik solo tot 24 kwam met maar 500. We hadden ook steeds ammo gebrek met gingen dus ook dood op 23 omdat we geen max ammo meer kregen. Naar de kist lopen kan dan ook al niet meer want dan hebben ze je meteen na een wave.

    Wat wel altijd handig is, is zorgen dat de laatste zombie uit de wave een 'kruiper' wordt zodat je alle tijd hebt om alles te maken en nieuwe wapens te halen.
     
  11. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel Waves zijn er nou totaal??
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij onbeperkt. Staan al gasten die over de 3000 gehaald hebben (niet eerlijk natuurlijk). Echt goede spelers halen net boven de 30-35.
     
  13. Mike1984

    Mike1984 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd een goede manier zodat iedereen even in de toverdoos kan duiken en zijn punten uitgeven want alles maken heeft weinig zin meer op een gegeven moment haha.
    Ik speel dit ook nog wel regelmatig, het enige wat ik nog speel op dit moment van WaW.
    Wij doen het altijd zo.
    Tot aan ronde 18 ofzo gewoon in die 2 hokken blijven en vanaf dan alleen maar knallen vanuit de deuropening ( waar die kist staat ) en headshots maken met zijn 3en en 1 iemand houdt de rest van die ruimte in de gaten.

    Het mooist is natuurlijk die ray gun icm Mg42 maja bij ronde 24 dan doe je maar een halve ronde met die ammo , dat is vaak het euvel waarom we niet verder komen.

    Volgens mij heb ik hooguit ronde 25 of 26 gehaald nu meer nog niet.
    zou ook geen andere manier weten die legaal is om het beter te doen.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb hetzelfde probleem. Als je boven de 20 niet elke ronde max ammo krijgt houdt het snel op. Ook kun je tussen de waves door zonder kruiper niet eens meer naar de kist rennen.
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over het online gebeuren.. komt er nu nog eens een patch of hoe zit dat?
    Het enige wat ik nu de hele tijd krijg is mensen tegenkomen die niks anders doen dan die simpele glitches uit te voeren... steeds onder de map, op daken, in stenen zitten, etc.

    Ik vindt COD5 een leuke game, maar wat valt me dit tegen.. dit is gewoon slecht ontwikkeld, iets wat COD4 echt amper had.. ik kun nu wel zo 5 maps opnoemen waar je meerdere glitches kunt uitvoeren die het spel behoorlijk ver*%$en.
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Call of duty 4 heeft nog steed veel glitches hoor. Zeker op het begin ;) Treyarch heeft gezegd goed naar de community te luisteren, dus DLC kunnen we verwachten en dus ook de patches.
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vindt dat Bayonet Jumping echt te gay voor woorden. Gaan ze wat boven op gebouwen campen of op treinen waar je normaal niet kan komen.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    Bwahaha! Fabeltje ... tuurlijk, pannekoek. _O_

    Ray-Gun, Browning, in het begin de DB Shotgun maar voornamelijk de Heavy Machine Guns. De FlameThrower is nog nuttig tot 30~35. 2 ramen en 1 muur is heel erg simpel mits je een ervaren Zombie Knaller hebt, en die hebben we. Alle zombies komen namelijk via de TRAP die open is, de ramen worden telkens maar bezet door 1 of 2 zombies.

    Nogmaals ventje, het is te halen ALS IEDEREEN DOET WAT ER GEZEGD WORD. Na wave 40 word het TE moeilijk, dan heb je niks meer aan je Browning of een andere Heavy Machine Gun. Dan moet je het meer hebben van de toch-al-zulke-zeldzame "drops". Zoals die bom of Max Ammo.

    Als je weet hoe je moet lopen ,wat je moet verdedigen en je hebt continu de suprise kist in je bezit is het erg simpel. Ze kunnen niet via de deur, en 90% van de zombies komen via de trap. Probeer het zelf maar eens voordat je iemand gaat beschuldigen van glitchen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  19. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren online weer dubbel gelegen. nu level 63:)
    gaat hard met rondjes van 1400+ aan punten.
    nog 6 headies en heb stg44 ook vol hem 150 headshots. wat een heerlijke gun is dat.

    toppunt van geluk/skill was de "You Talkin’ to Me?", "Tank Bomb" en "Trapper" in 1 keer.
    werd door tank weg geknald maar leefde nog in het rood. had hem al smoked, toen satchels op de grond en de dommerd reed er over heen:) tank met bestuurder kabloem + de stiekemerd die er achter verstopt stond. hoppa 750 puntjes hehe.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad, op het forum van hun hebben ze ook draadjes lopen met alle reports. Een developer reageerd daar wel een, heeft aangegeven dat ze goed luisteren en dat een aantal glitches/bugs al hebben opgelost. Het kost even tijd de rest te doen, dit in een patch te wrappen, deze goedgekeurd te krijgen bij MS en dan de exploiteren naar iedereen.

    Ik vind ook elke dag dat we moeten wachten is er een te lang, maar we weten allen donders goed dat het tijd kost om dit te fixen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina