Ik moet nog 2 levels uitspelen op Hardened en dan heb ik het uitgespeeld op Hardened. En dan nog 1 achievement van dat ik 1e moet staan in een co-op game en dan heb ik in totaal 600 gamerscore en dan vind ik het wel best.
Grote guns niet gebruiken want dan leef je niet lang zoals je gemerkt hebt. Gebruik de bazooka om de tanks te vernietigen. Heb je die niet (meer) dan moet je iets teruglopen in het level want daar vind je er genoeg. Blijkbaar kun je ook geduld hebben en komt er vanzelf een airstrike maar zoals hierboven beschreven werkt het ook. Heb nu zowel COD2, COD4 en COD5 op Veteran uitgespeeld, maar COD3 is me nog steeds niet gelukt.
Niemand zin om een topic te maken van de nieuwe cod die in november komt ? Toch een game waar ik al naar uit kijk
Call of Duty: Modern Warfare 2 Eindelijk weer die vette mic sounds van je teammates, en die hypermoderne dingen in het spel yeah!
Schiet ik die generaal Amsel dood met een pistol in Vendetta, krijg ik die achievement niet! Iemand die dit probleem ook heeft gehad?
Ik moet nu Hearth of the reigh ofzo uitspelen maar,het lukt me niet. Alles gaat goed maar,alleen dat einde bij die irritante trap want,die duitsers blijfen maar komen en die gast op het dak met die sniper blijft ook steeds komen... Iemand tips hiervoor?? Alvast bedankt!
Massive tip, rush naar voren, ga liggen achter cover, je team gaat nu ook naar voren, zodra er grenades op je worden gegooid ren je KEIHARD naar beneden en dan gelijk links. Daar is een plek waar je nooit geraakt wordt. Als je weer full health hebt, ga je helemaal naar het verste stuk, (als het goed is hebben je teammates al wat bitchess vermoord) ga dan achter die zandzakken liggen, en af en toe omhoog om die bitchess af te knallen. Kijk uit voor grenades. Gewoon dat volhouden achter die zandzakken, na een tijdje haal je het want dan komt Spoiler die ontploffing met die flamethrower guy waarna je de missie gehaald hebt. Zo heb ik het gedaan! Op veteran! Hoop dat je er wat aan hebt!
Gewoon op een afstand wachten en een beetje snipen. Als de vlagdrager de trap op loopt moet je mee lopen en dan ben je klaar.
gisteren weer een wazig bug in de game, we waren HCS&D aan het spelen op coutyard, clanbuddy van mij zat in het andere team, en was ineens onsterfelijk. Als je op hem schoot zag je we een + teken verschijnen maar hij was niet door te krijgen, we zaten met 4 man vol van dichtbij op hem te schieten. Hij kon ook de bom niet oppakken, erg raar maar wel lollig, gelukkig duurde het maar 1 ronde. Raaaaaaaaar!!!!