1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

  1. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren ook iets vreemds. Had gewoon honden bij S&D was wel erg vreemd.
    Het was namelijk ineens 5 tegen 7, die bug moeten ze er ook eens uithalen dat als je alter joint dat je dan soms een kant mag kiezen. Maarja was wel grappig.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    de honden is dan geen bug :) maar de verdeling in de game, heb 1 keer gehad. 3 tegen 9 :p man man nog gewonnen ook :) pure pwnage!!!
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vaag James?
    Een kant kiezen? Heb ik nog nooit gehad :eek:

    Soms blijven er vreemde bugs opdoemen.
     
  4. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kiezen gebeurt op het moment dat de game al bezig is en er later spelers bij komen. Dit kan doordat er andere eerder uit het spel gaan of wanneer het spel start met minder dan 12 spelers. En het is dan vreemd dat je soms (niet altijd) een kant kan kiezen of standaard staat deze op auto-asign en dan gaat het wel goed.
     
  5. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb het zelf idd ook wel eens gehad,
    volgens mij moet je in het begin dan gwoon B drukken, dan kun je choose team doen
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Is gewoon bv als je 5 vs 5 speelt en een party van 2 man joined, dan splitsen ze die party nooit op.
     
  7. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    die laffe honden hebben tegenwoordig ook een speedhack
    ze bijten nu soms 2x binnen een halve seconde, waardoor het onmogelijk is om meer dan 1 hond af te maken, aangezien die honden sneller bijten dan jij knifed!
    heb het al stuk of 8x gehad
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik al een paar keer gehad in Domination. Dan sta ik gewoon bij spectators en kan ik een kant kiezen.

    Soms zijn ze wel bugged en krijg je als je dood bent en je honden zijn er nog gewoon weer UAV, Airstrike en weer honden door hun kills. In 4 had ik ook vaak dat mijn helicopter bugged was en dan ik dan spawde en binnen 5-10 weer een airstrike / heli had. Vooral op Shipment gebeurde dat vaak.
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
  10. heardofdark

    heardofdark HEARDOFDARK

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe kan je die stats op die site vinden?
     
  12. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Je moet je eerst aanmelden op die site, dan kan je vervolgens bij je profiel de code opgeven die je ingame vind onder webstats. Als je dat gedaan hebt kun je je stats terug vinden.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zie tweede post in deze draad! uitleg hoe je het moet koppelen en dergelijke!
     
  14. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    die vieze /Mod *knip*site doet het niet...
    als ik inlogd heb, wil ik dus proberen naar mijn profiel te gaan,
    dan staat er weer dat ik moet inloggen en dan doetie het niet meer
    doe ik 'forgot password?' staat er zon schermpje in beeld met alert en verder niets WTF /Mod *knip*!

    /Mod Dat woord en groffe/vuile taal in het algemeen is hier [FAQ]niet gewenst[/FAQ]. In het vervolgd dus op je taal letten a.u.b. - Pegas

    sorrie meneer mod (A)
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Thx zal het vanavond even proberen. Vroeg me al af waar die code voor was ;)
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Oh YEAH !!!

    We hebben er weer zin in \o/
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vanaf hoe laat?
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    19:00 als het goed is.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hey all!

    In lieu of the festivities which will no-doubt keep most of you in front of your TV's all weekend, we've decided to initiate yet another weekend of Double-XP Jan 30 – Feb 1 to compliment The Big Game!

    Not only will you be receiving Double-XP, but we're introducing two new playlists to the Xbox 360 and PS3 by popular request: Team Tactical (4v4) and Mercenary TDM (no parties allowed)! Team Tactical will pit two teams of four against each other in a random rotation of all the Team-Based gametypes.

    Thanks for the great suggestions on those playlists, and keep 'em coming in the Forums. We'll see you online!

    Regards,

    -JD (Go Cardinals!)

    P.S. and yes, the new playlists are for good, the Double-XP is all that ends Monday =).
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik was lekker eerder :p
     

Deel Deze Pagina