1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit geloof je gewoon niet :thumbs: . De update heeft ook iets anders moois meegebracht: Verwijdering van alle bij Treyarch bekende glitches, en dat zijn er behoorlijk veel. :D

    Het is dus niet meer mogelijk 9 van de 10 glitches meer uit te voeren. Zitten nog wel een paar tussen waar ze niet achter zijn gekomen, maar dat is zeer weinig. ;)
     
  2. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    @ steel dogg:
    dat is inderdaad ultimate, ik poep op glitchers(A)

    en makin day, hij ziet er echt vet uit, maar kvind het nu eigenlijk soms nog moeilijker om mensen te zien,
    komt omdat de outfits van de gasten precies dezelfde kleur hebben als alle schutting enz
     
  3. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    fOk weer terug naar af. Degene die deze update heeft gebouwd mag van mij 6-feet-under. Hoe krijg je het in je lamme harses om het spelersaantal online naar beneden te brengen. En het licht aan in Makin. Kijk dan uit je harses ipv een beetje rond te rennen. Stelletje bonobo's.
    Ach heb ik weer een bierviltje extra.
     
  4. kloon

    kloon Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ? Dat is nog steeds hetzelfde aantal hoor
     
  5. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelersaantal minder? Zeker teveel in 't donker gezeten?;)
    Ik ben best tevreden met de map, nieuw en anders, en toch weer niet helemaal onbekend, en dan nog gratis ook.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dan ben jij waarschijnlijk die 0,000000000001% die vind dat deze patch slecht is. Bijna 90% van de glitches zijn weg, nieuwe GRATIS map en het loopt allemaal iets soepeler. Maargoed, jou mening.

    In Maart komt de eerste mappack uit met 3 nieuwe mappen en 1 zombie map. Hiervoor moet je, waarschijnlijk, betalen. Kunnen we dan weer zo'n debiele reactie verwachten? =(

    Dure bierviltjes, geef de game dan aan iemand anders. ;)
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wordt deze COD t.o.v. COD 4 meer online gespeeld? Of is het nog steeds COD4 dat de klok slaat? Ik heb deeltje 4 namelijk ooit gehad, daarna verkocht, maar zit er sterk over te denken om 'm weer terug te kopen. Tenzij jullie deze aanraden.

    Vond deel 3 (Treyarch) ook wat minder namelijk. Vandaar dus even deze vraag. :thumbs:
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    COD4 word nog veel gespeeld.
    Deze COD op dit moment denk ik wel iets meer als COD4, maar COD4 wordt echt nog heel veel gespeeld.

    Anyway,
    Ik heb deze game op de kop weten te tikken op de bazaar.
    Ik ben erg benieuwd.
    Ik vond COD3 echt een fantastische game. Net zo goed als COD4.
    Ik weet dus bijna wel zeker dat ik deze ook wel echt heel vet ga vinden.
    Ik
    Ik
    Ik
    Ik

    :+
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat zijn de grote verschillen, naast de setting en de tijdsperiode, van deze game met cod4? In a nuttshell? ;)
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb deze game zelf ook nog niet, maar ik denk dat er juist geen grote verschillen zijn.
    Het is echt de nieuwe setting. Perks zijn min of meer hetzelfde....alles werkt gewoon hetzelfde bijna volgens mij.
    Daarom zijn sommige gamers ook teleurgesteld in deze game denk ik......
     
  11. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast de setting zijn dit de grootste verschillen voor mij:

    - co-op (storyline en zombie mode)
    - online: de grote van de maps. In cod 4 zijn de meeste maps erg compact terwijl de maps in cod: WaW best groot zijn in vergelijking op een paar na. Daarnaast zijn er tanks die je kan rijden in cod: WaW. Of dat goed is, is denk ik persoonlijke smaak. Niet iedereen vind tanks een goede toevoeging.
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Als ik nu een nieuwe wapen/perk heb gehaald dan blijft er 'NEW' voorstaan en dit gaat niet meer weg ..... dat wordt dus wachten op de volgende update / patch :{
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Er blijft nieuw voor staan? Oh, dit komt misschien omdat je deze nog niet gebruikt hebt en /of in je bestaande wapenset hebt gestopt.

    Misschien moet je eens proberen 1 perk te vervangen met een recente?
     
  14. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Het concept van cod 5 is hetzelfde als die van cod 4. Dus qua gameplay is het precies hetzelfde met ranks en dergelijke. Grote verschillen:
    Tanks vind ik zelf minder, maar speel toch S&D en hier zitten ze niet in.
    Coop is zeker wel leuk + de zombie mode.
    Zelf vond ik Cod4 leuker om te spelen qua maps. overigens is het maar goed dat die domme glitches eruit zijn.
    Beide worden nog veel gespeeld en beide zijn erg goede games, die veel op elkaar lijken!
    Beide zijn dus topgames
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ben jij broertje van Viktortje007? :p
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Grote voordeel van WAW is de gore. Oftwel veel bloed en afgeschoten ledematen.
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Merkte al vanaf het begin toen ik CoD WaW had gekocht, dat dit deel gewoon veel meer gruwelijkheden bevat. Je ziet ook afgehakte lichaamsdelen, gemartelde soldaten, dit is nou echt oorlog op 10/10! ;)

    Dat had Modern Warfare nou veel minder. Toen zag ik dat helemaal niet. Hoogstens een paar cutscenes iemand die door zijn kop geschoten werd. Meer niet.
     
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Toch geeft de Airstrike van deel 4 een toffer effect dan de artillery uit WAW.

    Ik weet niet echt welke ik nu toffer vind. Het heeft allebei zn charmes dus ik speel ze gewoon allebei.
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, vond CoD 4 gewoon krachtiger kwa Multiplayer. Gewoon in het geheel. De maps, voertuigen, het was allemaal beter in Modern Warfare.

    Maar de Single Player, de Co-op. Dat is dan gewoon wel veel beter in World at War. Kortom: Beide games hebben zo hun sterke kanten. Je moet ze gewoon allebei hebben :D
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik ga maar is wat levels op Veteran proberen. Kijken hoe ver ik kom.
     

Deel Deze Pagina