1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

1. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Zeepsop:
    succes, is echt frustrerend, één woord: granaten
    kom je zelf wel achter

ze mogen van mij trouwens ook wel met een patch komen voor betere spawns...
    kheb laatste tijd echt ziek vaak dat ik gespawnkilled wordt, zwaar irritant

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ben nu door de eerste twee levels heen gekomen. Was niet zo heel erg moeilijk, zolang je maar een beetje slim loopt. Wat wel kut is, is dat je over een bepaald punt moet voordat de rest doorloopt.

3. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    haha idd. ja. het lijkt soms meer op trefbal dan op een shooter.
    Ik heb hem wel uitgespeeld op veteran, maar er is veel gevloekt.

4. Barloef

Barloef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voertuigen in Modern Warfare beter???:confused:

5. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Voertuigen in COD4 waren veel beter, zelfs die in COD2 waren beter in vergelijking met COD5...

:lol: :lol:

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik weet niet wat je nou lult, maar in de MP van COD4 zitten geen voertuigen. Dus vervang :lol: maar met |:-

7. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, waarom denk je dat ik zeg 'voertuigen beter in CoD 4'? Er zitten geen irritante tanks in, en dat bedoel ik ermee. ;)

8. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel echt vet spel, alleen ik word knettergek van al die granaten die in de single player me om de oren vliegen, en idiote ai die idd pas wat doet als je bepaald punt bereikt.
    Was in cod 4 wel beter gecamoufleerd ja.

9. Jamesje007

Jamesje007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm volgens mij niet! Wellicht weet viktortje007 meer.

Die granaten zijn inderdaad een beetje teveel. Het zorgt voor een beetje trial and error spelen. Gewoon een keer geluk hebben en dan ben je er voorbij.
    Vooral het level met op het reichs.... nog iets.

10. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik ben niet achterlijk ofzo hoor 8)

een maat van mij heeft ook dit probleem sinds de update , ik ben niet onervaren dus ik weet dat het normaliter weg gaat als je de perk aanzet
    maar dat gebeurt dus niet meer ;)

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sorry Schil1, was een poging waard! :b:

Ik ben benieuwd wanneer Treyarch met nieuwe informatie omtrent de DLC komt. Kan echt niet wachten op meer informatie :eek:

@ Jamesje007
    Wellicht weet Viktortje meer? :eek: Hoezo zou hij meer moeten weten? Jij weet toch wel op je z'n broer/zus bent? Of ben je ... een "ongelukje" van Viktor? :p

[EDIT]

Hoe geil is dat dan? Bron is overigens PlanetCallofDuty.com :) Binnenkort dus MEER nieuws over de DLC

Laatst bewerkt: 3 mrt 2009
  12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    All vehicles have been removed from hardcore playlists ?? :eek: Dat is aan de ene kant heel erg vet en aan de andere kant niet goed voor mijn K/D :+ Een beetje ingespeeld groepje kan een map met tanks nml met 2 vingers in de neus domineren, desalniettemin verheug ik me er wel op om wat tankvrije matches te spelen op bijv Outskirts :)

Ik denk dat vooral de Snipers hier erg blij mee gaan zijn aangezien de tanks alleen op de grotere voor snipen geschikte maps stonden.

13. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    kijk :thumbs:

14. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Aan de ene kant jammer dat de tanks eruit zijn gehaald in hardcore, lekker knallen, explosies heerlijk... maar goed, aan de andere kant, het brengt wat balans in het spel...

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tanks waren gewoon BS. 4 rockets en ze reden nog. Als ze nu na 2 kapot gingen....wat mij betreft helemaal uit de game. Echt een waardeloze toevoeging.

Wel grappig is dat zodra je de noob uit de tank kapot hebt hij geen enkele kill met zijn wapen kan maken ;)

Enige keer dat ik ze gebruik is om andere tanks te mollen of om te schuilen voor de honden ^^

16. Jamesje007

Jamesje007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

17. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu een paar keer gespeeld zonder tanks en het zijn bijna allemaal sniper maps geworden... 8)
    en omdat iedereen sniped duurt zo'n potje eeuwig...

18. d-arnhem

d-arnhem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het lache om de tanks op te blazen,vooral als je ziet als ze een kill streak halen van 20 op 0 en dan alleen maar in een tank gezeten hebben.
    Zit zelf ook nooit in een tank,in de grotere levels hadden ze ook geen tanks moeten doen dan had je mooie sniper levels gehad,dit mis ik soms wel zoals bij cod 4.
    En vaak die spawn kills daar mogen ze wel wat aan doen spawn soms gewoon recht voor een enemy....

19. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    De sniper levels in cod4 zijn goed te doen, er waren altijd wel wegen om snipers aan te vallen. In cod5 zijn de levels van de tanks een beetje kaal. Je hebt grote velden over te steken en weinig beschutting. Eigenlijk mag er van mij wel enkele aanpassingen worden gedaan zoals in Makin Day, om het spel vlot te houden.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Deze week WAARSCHIJNLIJK nog informatie rondom de nieuwe Map Pack.

Deze zal

3~4 nieuwe mappen bevatten ( 1 = geheim )
    1 nieuwe zombie map met nieuwe onderdelen
    Bugfixes en shit.

Deel Deze Pagina