ik lees net precies hetzelfde bericht op een ander forum. http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=53500&start=3150 EDIT: WTF!?! vage shit.
die melding heb ik ook en ik maar denken dat t aan mij ligt,..ben nu de game opnieuw aan t installeren
klopt, daar stond de mijne nml al op nu maar hopen dat t snel over is , DLC of niet ik wil vanavond gewoon ff lekker knallen. (anders gooi ik zo COD4 er maar weer s in )
Ik zat net te spelen komt er iemand aan: Ja ga eens naar dashboard en probeer eens of jij het ook hebt: Error met die disc
als ik inlog met mijn profiel waarmee ik niet online mee kan komen doet call of duty het wel. maar als ik dan in het menu ben en uitlog en dan ga inloggen met mijn profiel waar ik wel xbox live mee kan doen staat er ook in eens disc unreadable.
Ik hoorde dat ze de maps aan het uploaden waren maar dat er een fout inzat ofzo waardoor het spel nu niet meer gespeeld kan worden :{ wat een kneuzen..
Oh jij zet de perks gewoon uit...als je met de shotgun speelt heb je juist Juggernaut nodig. Snap niet wat er n00b aan zou moeten zijn... Codden ??