Ga er maar vanuit dat het een gratis patch is, is van invloed op de game. alleen die 200- punten bij het teamkillen bij S&D is nog steeds geen oplossing. Tijdens het spel ben je ze kwijt maar na afloop van het spel krijg je ze gewoon bij je totaal terug. Maar goed ze doen een poging. Iemand een idee hoelaat de nieuwe mappen te downen zijn?
ik pin jou nergens op vast, jij zij dat ze mischien vanacht kwamen, door jou heb ik niet geslapen haha
Dan noem ik jou vanaf nu NDWn00b Nee, zonder gekkigheid, schijnbaar is er in de nacht van wo-donderdag een kleine tease geweest. Je kon voor 1600 punten de mappen aanschaffen of wachten tot de officiële release. Ben benieuwd! Vanavond toch eerst Verrückt!
Ze zijn gewoon 800 punten. Op het forum van COD : WaW word nu geroepen : "Only 30 minutes to go!" Dus het kan ook zijn dat ze rond 12:00 online komen. Ik schat zelf tussen 14:00 en 15:00
OP Gametrailers staan nog wat gameplay beelden van die nieuwe maps en zombie map en een stuk of 3 interviews.
Ik ben nu bij het stukje dat er staan Storm the Reichstag, maar ik kom echt niet verder? Overal staan mannetjes die schieten. weet iemand hoe ik verder kom hier?
Ik neem aan dat je die bestorming bedoelt met dat fluitsignaal als startteken. Gewoon rechts aanhouden via de flank. dan kom je relatief veilig op die verhoging en dan is het een kwestie van mannetjes doden en snel naar voren kruipen. je moet gewoon ff uitvinden wat goed werkt. die panzerschrek die er ligt moet je geen aandacht aan besteden. Beter 2 SMGS zien te bemachtigen. MP40 + PPSH ofzo.
Nee volgens mij bedoel je een andere plek, het is zegmaar als die pilaar van dat grote gebouw omvalt en je naar binnen gaat de reichstag binnen. Daar bedoel ik
ah ok. dat is een kutstuk idd. dan moet je iets wat afstand nemen in die gebouwen. geloof dat je een trapje op kan. en vanaf daar al die gasten killen die op de balkons staan. Geloof dat er ook zo'n FG42 ligt waar je dat relatief makkelijk mee kan doen.
wat een vage shit joh met die mappen. heb ik ze gedownload, staan ze er niet tussen als ik private match wil doen!!! bij andere mensen die ik net online sprak deden ze het wel.
Je moet na het downloaden van die mappen even je 360 Cache leeggooien. Deze kan namelijk wel een oude "update" ergens weggeschreven hebben. Dit doe je door naar het Tabblad "Systeem" te gaan en op HD te gaan staan. Als je op HD ( harddisk ) staat druk je op Y. Dan druk je op X,X, Linker Bumper, Rechter Bumper, X,X. Druk dan op ja. Start COD5 opnieuw op en klaar Je kan de mappen gebruiken! Succes!
enh oe zijn ze? en hoe is het online ingedeelt? staan de maps tussen de rest of kan je ze ook appart eerst spelen?