Lekker is dat, wil ik net die mappen gaan downloaden en moet nog even wat points aan mijn account toevoegen ligt xbox live plat. Ook xbox.xom is niet beschikbaar, althans niet het account-gedeelte...
WoW! Die mappen zijn echt gaaf. Station is verdomde groot, KneeDeep is lekker en Nightfire is echt gaaf! Deed me denken aan Block in COD4 Gelukkig! "Verrückt" is overigens ECHT moeilijk. Had dat niet verwacht. Na een aantal keren de "suprise" kist te proberen kwam er een Spoiler Teddy-Beer uit!? Deze vernietigde de kist... Schrok me de TERING!
wtf waarom zit dat erin??? ik zat ook zo van HUUUUUHH en nog niemand had de ray gun dus snel allemaal op het balkon zitten stroom ftw!
Station groot ? ik vond die Nightfire juist groot, ik heb ze pas 2x gespeeld en KneeDeep nog niet gehad maar tis toch lekker ff die nieuwe maps
nightfire is klein maar goed!, station is groot en leuk maar kneedeep is echt een schijtmap.. veelste veel camp spots
idd je hebt in het midden van de map zo'n huisje waar je op het dak kan. daar zitten altijd wel een paar man te campen. sowieso heb je op knee deep te veel huisjes waar je op het dak kan staan
Zo, de SP zit erop. Dat voorlaatste level was nog wel even pittig. Waar je die 4 flank canons moet opblazen. Verder was ie wel redelijk te doen. Weet wel zeker dat ik voor Cod2 langer dan een week nodig had om 'm op veteran uit te spelen.
Eindelijk.. noob tuben kan niet meer de 1e paar seconden! Daar werd ik wel soms zo moe van, sta je daar je 2 seconden als de pot begint en dan kun je al meteen weer in de lobby wachten... dat zal jullie noob tubers leren lol! En een bom van een teamgenoot afpakken? -200 punten.. Iemand (eigen partij) die de bom aan het planten is doden? -200 punten.. Klinkt allemaal goed tot dusver.. ben benieuwd hoe de maps zijn en wat er nog meer is gefixed.
@strapping: ziek goede verbeteringen idd ik hoorde dat de spawns ook verbeterd zijn, waar ik blij mee ben, maa rnog niks van heb gemerkt mappack station en nightfire vet, vooral op s&d knee deep=noobmap, ziek veel campspots
iK heb ze vind ze wel goed maar knee deep niet, veeeeel te veeeeel campers Zombie map is ook wel chill
Klinkt allemaal mooi maar die -200 gaan er niet af. Je ziet ingame wel dat ie 200 xp omlaag is gegaan maar als de match is afgelopen heeft ie gewoon de 100 punten door het planten van de bom. Ze moeten meteen degene die teamkilled kicken. Wel als ie alleen knived want soms zie je de namen van je team genoten te laat.
Je kan je granaat van je rifle nog wel afschieten, maar hij explodeert niet meer de eerste 15 seconden... Veel mensen hebben dit nog niet door.. en het is ook erg vermakelijk om een stuk of 4 granaten in je spawn zien te landen zonder dat er ook maar 1 af gaat.. lol. \o/