Die nieuwe zombi mode 'zombie verruckt' Lukt me niet.Ik denk dat ik het primum packet van ms points moet kopen? Of weet iemand het?
Ik vind die nieuwe maps ook cool hoor. Het wordt alleen wel tijd dat ze in de normale circulatie komen want als je constant die 3 mappen speelt word je er ook snel ziek van.
Ik krijg een foutcode wanneer ik de Map pack van Call of Duty World at War probeer te downloaden: Statuscode: 80070017 The download could not be completed. Please try again later. Any points you used for this transaction have already been deducted from your balance and wont be deducted again. Weet iemand wat hier de oorzaak van is en hoe je dit uiteraard oplost?
Ik probeer dit al sinds Zondag :/ En weet niet hoevaak ik dat ding al opnieuw opgestart heb. In ieder geval wat stukken meer als jij denk ik
Cache legen... Je kan ook gewoon even een spel of 3 a 4 even op laten starten en daarna weer call of duty er in stoppen. Dan zal hij vragen om te updaten en komt het ook allemaal goed.
Cache ook al geleegd. Maar niks schijnt te helpen, en geloof me. Dat wekt wanhoop op. Want ik ben ook nog eens mijn 800 punten kwijt, volgens mij
heb die download pack niet maar kon vanmiddag wel de maps spelen in hardcore Teamdeathmatch,, heel vaag,,
op het moment dat de game begint word je gekickt als je ze niet hebt. En wat trouwens weer zwaar irritant is , is dat er weer een glitch op castle mogelijk is. Heb gister al weer mensen onder de map zien lopen. zwaar irritant dus....
Bij mij werkt het dus nog steeds niet.. Niks tegen te doen. Ik probeer nu al zolang het gewoon af te wachten, en dan te proberen maar 't werkt gewoon niet. Iemand nog een oplossing?
Al op je harde schijf gekeken bij (save) games of er inmiddels al een soort van download is aangemaakt bij cod waw? Zo ja dan zou ik deze verwijderen en wellicht doe hij het dan! Nog meer opties: kan aan je ip adres liggen (kan je zelf aanpassen); resetten van je router/modem. Opnieuw instellen van je xbox. Heb je dit allemaal geprobeerd en anders xbox bellen.
Als ik de maps gedownload heb (en het dus mislukt), krijg ik inderdaad bij mijn Savegames enz. de Map Pack te zien met een uitroepteken er voor. En mijn locale heb ik ook al ingesteld op United Kingdom, USA, maar niks werkt .
Heb toegevoed over ip adres en router/modem resetten. Xbox opnieuw instellen met alle gegevens kan werken en die uitroeptekenmaps even verwijderen!
schijnen meerdere mensen met dit probleem te zijn kon topic niet meer vinden op xbox.com (ben te lui om terug te zoeken) maar er worden nog wel steeds meldingen neegezet : http://forums.xbox.com/26487992/ShowPost.aspx je kan ook kijken bij je system / data files van cod waw als er een groot geel uitroepteken ergens bij staat bv bij de mappack dan is de data corrupted; heb nog niet uit kunnen vinden op xboxcom forum wat je er dan tegen moet doen (schijnen ook een hoop mensen last van te hebben )