Genaaid. Ik heb inderdaad precies hetzelfde probleem / foutmelding. Ik denk dat ik maar moet gaan afwachten. In elk geval iedereen bedankt die mij heeft geholpen/ een poging daartoe. Ik zal maar gewoon gaan afwachten. Wellicht dat er binnenkort een oplossing voor komt. Zo niet..
mijn maten en ik heb nu al een paar dgn het probleem dat het niet in 1x lukt om in een partij TDM te spelen , de andere spelers krijgen te zien 'this party is no longer active' als ik een match wil beginnen .... nog meer mensen last van
Ja heb er ook last van. Nu is wel het verschil dat ik map pack 1 wel heb en vriend van me niet. Zou dit het kunnen zijn. Het wil iig hier niet lukken. Party starten wel maar samen games starten wil niet lukken.
w00t , ik heb een map pack code gewonnen op ander forum Nu nog wachten totdat hij binnen is en dan dan bam
ja heb er ook last van, maar in mijn geval heeft het er denk k mee te maken dat ik mn router op moderate heb staan het gebeurd nu alleen wel veel vaker dan eerder
Vanavond ga ik beginnen... Gewoon op Veteran beginnen maar? Of is die lastiger (in verhouding tot CoD2/3/4)?
Ligt aan de game, niet je router hoor.. iedereen heeft dit momenteel, een pot zoeken, wachten... wachten.. en je ligt eruit. Tip, zoek niet te lang.. als je binnen 3-4 seconden je party niet in de pre-game lobby hebt gekregen, gewoon weer terug gaan naar de lobby en opnieuw proberen. Jammer dat het zo slecht is met het zoeken.. dit is na de 1e patch zo gekomen, nou moeten ze een patch maken voor de 1e patch.
Hm toch nog best leuk. Heb de eerste 2 missies redelijk makkelijk gehaald, maar bij Hard Landing een Purple Heart gehaald .
Heb hetzelfde. Bij het zoeken naar een game kijken naar de status. Eesrte keer getting match quality is goed daarna bij trying to join moet je het spel in springen, zo niet dan krijg je weer getting match quality en dan moet je zelf even terug springen en weer zoeken anders verliezen al je party leden hun verbinding! Is nu inmiddels al weer een week of 2 bezig zo!
Ach, ik heb dat zo vaak. Dan zit ik in een party met 4 man en wil ik gaan zoeken naar een game. Bij mij blijft hij ZO VAAK hangen en knalt hij iedereen een andere server in. Het is niet alleen bij mij, maar ook bij anderen. Geen idee waar dit aan ligt. Soms doet hij het in 1x, soms ook niet.
Als je 2 3 en 4 op veteran kan dan moet deze ook lukken, ben ook meteen op veteran begonnen en was een beetje teleurgesteld in de moeilijkheid. Maargoed tis wel vet. \o/
Haha ik ging gisteravond ff multiplayeren. Nu heb ik wel eens CoD4 online gespeeld dus ik dacht dat het wel goed zat met de learning curve.. Dat heb ik geweten ook.. Kwartiertje gespeeld, 53 kills en 6 deaths. Ratio van 9,17 . Met een streak van 1 lang potje (2 kills. Dat was wel droog, ik koos de verkeerde klasse. Dus ik wilde eigenlijk dood. Maar toen vond ik ergens een Thompson dus ging ik maar door, en toen ging ik maar niet dood . Ik vind de SP btw erg leuk hoor! Ik vermaak me wel met dit soort games.
Heren en dames, Wij moeten vaker Call of Duty spelen, aldus dit krantenbericht, want het is goed voor onze ogen. Beter_grijstinten_zien_na_gamen