1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alsnog de mappack kunnen downloaden (Lag ergens aan mijn locale, goed veranderd en het werkt _O_ ). Hele nice maps. Persoonlijk vind ik Knee Deep een hele mooie map, Station wat minder, en Nightfire is crap :+

Zombie Verrückt nog niet geprobeerd. Ga ik vanavond doen, en eerlijk gezegd verheug ik me er erg op. Word vet :9

2. Tepel

Tepel ADDICT

Leuk Bevonden:
    0

Er zijn zelfs mensen die het alleen voor die zombie mode kopen.

Met een naam als Modern Warfare had ik minstens een vet moderne HUMMER zwaar bewapend met een Browning 50.kal ofzo verwacht.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    %#$5€³¼&^€¤³

Net Burn 'em Out op veteran gehaald..
    Vanmiddag was ik al tot de laatste pit gekomen, tot de tunnel net ervoor.. Ik had alleen uit frustatie mn xbox uit gezet, en niet gesaved.. Kon ik net weer opnieuw beginnen. En dan zul je zien dat je dat laatste stuk gewoon in 1x haalt! Hoe is het mogelijk 8).

Daarna was het wel echt tof om op Recruit voor de Firestarter achievement te gaan.. Gewoon in 30 seconden naar het einde rennen en maar flamen en flamen lol.

4. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    mensen die regelmatig spelen? ben juist eigenlijk met de online begonnen (nu level 11 en sergant 1 ofzo).

heb wel zin om in een groepje te gaan spelen.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Kom bij XBW gaming! Wij doen het ook voor de fun. ;)

6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik doe ook wel mee :). Speel redelijk vaak CoD 4 en soms WaW.

Laatst bewerkt: 5 apr 2009
  7. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hebben jullie echt een eigen cluppie?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja soort van. We spelen een beetje met elkaar als we elkaar tegenkomen, en doen dus geen wars enz. Soms wat vriendschappelijke 2 vs 2 potjes ofzo.

Kijk maar in het Live forum hier

9. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 'Semper Fi, Little Resistance, Hard Landing, Vendetta, (De eerste 4 missies dus), Black Cats, en Blood & Iron gehaald op Veteran. Van al die missies weet ik zeker dat Vendetta 't moeilijkst was. Damn, die sniper achter het raam. 8)

Maar goed, welke missies die ik nog niet gehad heb, zijn makkelijk haalbaar op Veteran? 8)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    allemaal behalve de 1 na laatste :D Relatief makkelijk uiteraard want in elk level zitten wel een paar rot stukjes maar de 1 na laatste vind ik echt verreweg het moeilijkst , heb deze dan ook alleen nog maar in co-op kunnen halen.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik had achteraf echt weinig moeite met die sniper, dus gelukkig kon ik daar snel voorbij.
    Zit nu te kloten met Relentless, is toch wel de moeilijkste tot nu toe.. Die eerste zijn allemaal best 'makkelijk'.
    Ik probeer iig mijn eerste playthrough gelijk op Veteran te doen, dat is altijd leuk :D.

12. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    @ steel dog, vendetta was best moeilijk met die sniper(mmmm.,.. 10 keer geprobeerd en toen headshot8)
    Maar k wil wel bij cod 5 cluppie of hoe je dat noemt.
    Stuur me maar pbtje van wanneer we spelen ofzo.:p

13. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je je best vergist in burn em out,
    Op hetlaatst in die grot is tog moeilijk joh.
    Iedereen wordt dan om de 5 seconden dood geknald.

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Had die sniper in 2 keer dood op Veteran :)
    De moeilijkste (voor die ene laatste missie waar ik nu nog steeds ben) vond ik Burn 'em out.
    Ben daar bij het laatste stukje wel serieus meer dan 100x dood gegaan.

Laatst bewerkt: 5 apr 2009
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja dat had ik ook.. Toen was ik vergeten te saven. En daarna lukte dat laatste deel van Burn em Out in 1x! Ik was echt bang dat ik per ongeluk op Hardened was begonnen..

Ik vond de AI in CoD2 al slecht, maar dit slaat echt alles.. 2 granten per minuut kan ik nog wel dealen, maar de manier waarop het in CoD5 is geprogrammeerd.. Slaat echt helemaal nergens op. CoD2 was echt supermoeilijk, CoD5 is gewoon achterlijk. Haalt het bloed onder m'n nagels vandaan.

16. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Moet nog maar 2 missies op Veteran :). Tot nu toe vond ik 4 moeilijker eerlijk gezegd. Zijn Heart of Reich en Downfall zo moeilijk?

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja.

Heart of the Reich is het allermoeilijkst, en dan heb ik het niet over het eerste stukje :)

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik vind dit toch echt de moeilijkste COD na deel 3. Echt, je gaat of dood door een granaat of dood omdat je wegrent voor een granaat. Het heeft weinig meer met skill te maken IMO.

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Agree.

Serieus, sinds wanneer hebben de Duitsers 1 miljoen granaten per level?!!

20. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Allebei van Treyarch he 8).

Deel Deze Pagina