1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

  1. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik hier zo lees is het meer de bedoeling om samen evt een clan te vormen.
    Ik zoek eigenlijk nog gewoon wat mensen die af en toe lekker mee HC Team Deathmatch spelen ofzo. Geen verdere verplichtingen etc. Zelf namelijk weinig vrienden die een x-doos hebben ;)
     
  2. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    cod3 was dus eigenlijk helemaal niet moeilijk op veteran maarja
    cod5 is gwoon overdreven met al die granaten idd, maar uiteindelijk wel te doen als je geduldig bent, moeilijkste vond ik waar je die kanonnen bij heart of the reich moest opblazen + stukje waar je de trap oploopt(gehaald zonder te campen met sniper zoals filmpjes op internet)
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD 3 niet moeilijk? 8)
    Je kwam erg moeilijk vooruit, en het was gewoon heel anders. Bij de andere CoD's heb je iig de handige wapens, en gewoon eerder de Checkpoints, valt mij op.

    Maar goed, ik heb btw al een clan in World at War. :)
    De STM Clan. Ben zelf de leider, 8 mensen in mijn team :cool: . Voor meer info voeg mij maar toe op XBL en check mijn bio zeker. ;)
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wie wil mij hier even helpen met de laatste achievement?

    Blue Ribbon
    Complete a 4-player Competitive Co-Op match in 1st place over Xbox LIVE. (Online co-op only)

    Ik kom steeds in lobby's waar maar 3 mensen zijn of waar er enorme lag is of waar ik niet kan winnen :9

    Als er nou 4 mensen zijn die hem allemaal niet hebben, kunnen we hem met z'n allen even halen.

    edit:/
    Laat maar, die game kan je helemaal niet hosten. Dan moet ik het maar op skill proberen.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2009
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Nee joh, als je bij ons zit kun je toch ook zo nu en dan TDM spelen.. Voeg gewoon wat mensen toe ;).
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je kan het gewoon ook in pvt halen hoor :) ik had hem laatst met een groepje opeens gehaald..
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nu nog 1 zombie map erbij en ik ben blij. 1 grote chaos in Verrückt. Ben voorlopig nog niet voorbij Wave 18 gekomen, word op een gegeven moment gewoon te gek en met die Teddybeer word het er niet beter op.

    Mijn idee voor Map Pack 2? Een grotere map voor de zombies waarin je in verschillende gebouwen kan ( dus over de map van A - B - C kan lopen ). Lijkt me wel leuk, nu is het allemaal binnen te doen.

    Ben benieuwd wanneer we meer informatie krijgen.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik kan alleen cooperative campaign hosten. Geen competetive.

    Hmm... bij settings staat wel "competetive scoring enabled"

    Misschien werkt het dan toch... Ik zoek dus nog 3 mensen die even willen helpen met het behalen van deze achievement.


    edit:/

    Ik heb 'm al :)
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2009
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je weet wel dat de random box ergens anders in de map respawned na die teddy toch:+? Hoogste level bij mij is level 23 met zijn 2en. 2 Rayguns op het balkon :D werkt best goed..
     
  10. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik word er helemaal gek van dat als je online een match wil starten samen met je party dat je party "uiteen" valt. Er komt dan party is no longer availeble te staan. Meer mensen hier last van ? Volgens mij is er niks aan te doen als maar te blijven proberen :mad:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dit komt bij de ene party leider vaker voor dan de andere, ik zou als je het vaak hebt iemand anders in je party even een game invite laten sturen
     
  12. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Doen we ook maar dan blijft het toch een paar x proberen. soms na 2x en soms na 10 x |:-
     
  13. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb jou iig al toegevoegd. FHFreak is mijn gamertag. Zijn er nog meer mensen die gewoon wat HC TDM willen spelen voeg me maar toe.

    Ja ik moet hem nog halen en zit met hetzelfde probleem als jij. Ik doe dus graag een keer mee. ;)

    Helaas heb ik er ook nogsteeds last van. Schiet gewoon niet op. Krijg het momenteel helemaal niet meer voor elkaar, om samen met een party een match te starten. :mad:
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Net 2 uur gedaan over Heart of Reich op Veteran. Moeilijkste level dat ik ooit heb gespeeld :emo:. Vooral bij die Flak 88 guns.. Dan moet je blijven rennen anders word je meteen gekilled door 100 granaten.
     
  15. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb precies hetzelfde, ik heb het spel nu ook weggelegd =(
     
  16. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Is vervelend ja we kunnen elke keer de hele party af om ergens in te komen,zelf als ik zelf naar core teamdeatmatch ga zoeken duurd het ook zo lang ga ik op de nieuwe maps zoeken zit ik er gelijk in,vaag hoor hoop dat ze het snel fixxe want het komt me nu ook wel de strot uit.
     
  17. Medalword1

    Medalword1 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijg je fatsoenlijke wapens? Ik ben nu level 9, en schiet met een thompson.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    MP40 is wel chill. Die krijg je bij lvl 13 ofzo? En Gewehr '43 krijg je ook snel, ideaal dingetje.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Sorry, ik heb 'm gister al gehaald :) Het is te doen als je in een lobby komt waar nog niemand veel ervaring heeft. Op recruit kan je bijna niet doodgaan en veel kills/combo's maken.
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Die 2 gebruik ik eigenlijk alleen maar :).
     

Deel Deze Pagina