Oké, ik ben nu aangekomen op een achievement: 'The Sum of All Zeros'. Daarbij moet je 45 van die Zeros (vliegtuigjes) kapotschieten in het level Black Cats, alleen het lukt me telkens niet om ze allemaal kapot te krijgen. Heeft er iemand dus bruikbare tips, handige ervaringen, of misschien een duidelijke Youtube video zodat ik dit goed afrond? Alvast bedankt.
http://www.youtube.com/watch?v=HnYIQJ_59K0 -Schijt hebben aan die drenkelingen -Zorg dat je in het eerste gedeelte al 15 vliegtuigen hebt neergeschoten, zo niet begin dan overnieuw -Weet waar en wanneer de vliegtuigen/bootjes vandaan komen zodat je ze snel kan neerschieten. -Zorg voor een hogere sensitivity zodat je sneller kan bewegen.
wel chill ? ieder mafkees kan daar kills mee krijgen. gebruik het alleen als de tegenstander er de hele tijd mee rondloopt of als er veel campertjes zijn. Echt té overpowered wapen gewoon..
Sensitivity op high zetten en brightness op het hoogste . En voor de vliegtuigen schieten. Zo heb ik hem gisteren ook gehaald na twee keer proberen.
Lukte mij in 3 keer, je moet gewoon goed kijken en hardcore sprayen. Oja en gebruik allebij de guns tegelijk!
maar iemand met een mp40 is verdomde lastig te killen als je een ander wapen hebt. Balans tussen wapens is niet altijd in orde.. maarja mp40 met juggernaut is stiekem wel leuk ja
Gisteren en vandaag voor het eerst dit spel gespeeld.... ik wil graag even zeggen wat een ongelofelijk wreed spel dit is! Co-op met 4 man door die levels rennen met allemaal van die kamikaze japanners....cool! Ik heb geen idee meer waarom ik dit spel niet in december al had gekocht...o ja, omdat ik hoorde dat het niet zo gaaf was als modern warfare...nee klopt..veel gaver!
Je praat over de single player. Als mensen zeggen dat hij gaver is bedoelen ze natuurlijk de multi player...
Ben van mening dat de Single player zeker beter is dan die van Call of Duty 4. Dat verhaal in CoD 4 was zeker niet slecht, maar het verhaal wat vooral begint in het level 'Vendetta', met Sgt. Reznov. Nee, dat is echt een zwaar goed verhaal. Wat mensen ook zeggen
Haha, ja. En ik weet nu ook gewoon precies wat je bedoelt. Maar ik vind World at War gewoon keihard. De echte oorlog. Modern Warfare vond ik niet bijzonder. Niet speciaal. En dat komt gewoon omdat het gewoon hedendaagse oorlog is. Het is niet nieuw. Als je op TV kijkt kun je zo ongeveer hetzelfde spotten. Maar WO II integendeel. En dan al helemaal rond de Pacifische Oceaan
WO II is niet nieuw, nee. Maar het gebied waarin het zich afspeelt... Rond het Pacifische Oceaan.. Dat heb ik niet tot weinig gezien in een WO II shooter. En gewoon de gebieden waar de game zich in afspeelt. Het enige overeenkomst met andere WO II Shooters is de tijd, en wellicht ook nog enkele wapens. Voor de rest is het best nieuw, volgens mij.