1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Nog een WO II spel waar het rond de Pacifische Oceaan afspeelt is Medal of Honor: Rising Sun, maar die was maar matig tegenover Frontline. Volgens mij Pacific Assault ook, maar die heb ik nooit gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2009
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Oftewel, CoD4 was vernieuwender dan CoD5 :p.
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    CoD 5 is toch één van de leukste WO II spellen die ik ooit heb gespeeld :).
     
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    gisteravond dachten we met 4e even te spelen maar helaas hebben we maar met 3e kunnen spelen. 3 van ons konden bij elkaar in de party maar de 4e kon ons niet joinen. niet met join session en ook niet door een invite te accepteren. als hij een invite stuurde konden we die wel accepteren maar kwamen we niet bij hem in de lobby " this party is no longer active". iemand meer hier last van en enig idee hoe je het kan oplossen? Alvast bedankt!
     
  5. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    dan heb je nog geluk dat je met 3 man kan spelen want sinds de update er is geweest kunnen wij helemaal niet meer samen spelen ... ja misschien als we het 20x proberen :mad:

    zelfs in mijn eentje ging het een stuk trager , maar niemand van ons speelt het ook niet echt meer en de rest vd spelers hebben het volgens mij ook
    wel gehad want er zijn tegenwoordig ca 100.000 man minder online... =(
     
  6. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer host te wisselen, xbox opnieuw opstarten heeft bij ons ook wel eens gewerkt,
    en anders gwoon 20x proberen zoals hierboven gezegd wordt
     
  7. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Idd , xbox uitzetten en weer opnieuw proberen hielp nog wel eens maar ook niet altijd ..... kom om moet die update zou ik zeggen !
     
  8. Hareksjon

    Hareksjon Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben van plan om CoD aan te schaffen, ik lees paar reacties geleden dat er 100 000 man minder spelen. Maar zijn er veel hosts en spelen er nog veel mensen dit spel online?
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ja, staat nog altijd in de top 3 van de meest gespeelde games op Xbox Live. Er zijn altijd wel rond de 100,000/200,000 mensen online ;).
     
  11. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    dat is het niet denk ik. Dat probleem hebben we ook vaker en dat is inderdaad gewoon vaak proberen. Het is juist die ene persoon die we niet kunnen joinen en niet bij ons in de lobby kan komen. Anderen kunnen het wel. Kan het met een instelling op zijn xbox te maken hebben?
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Heet degene die je speelt in de Russische missies niet Dimitri Petrenko? Ik zag net iemand bij CoD 4 in de missie Blackout met dezelfde naam :+.
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wij hebben het probleem alleen bij HC S&D. Als de host aan het zoeken is en het het duurt een beetje lang moet je meteen teruggaan naar de lobby en weer gaan zoeken. Meestal heb je snel een game gevonden.
     
  14. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn broer en ik kunnen niet naar elkaar connecten, we zitten op zelfde netwerk. Iemand hier ervaring mee? We zitten wel bij elkaar in de party + lobby, 1 keer is het connecten gelukt later niet meer. Ook join session in progress werkt niet!.
     
  15. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou te maken kunnen hebben met zijn routerinstellingen.
    Poorten opengezet?
     
  16. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0

    heb hetzelfde probleem met mijn broer lukt bijna niet sinds de update met vrienden erbij al helemaal niet in een party dus speel hem al dagen niet meer is gewoon te irritant
    heb ook een router en alle poorten staan open dus daar ligt het niet aan
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je als host met je party de lobby niet inkomt, niet langer dan 3 seconden zoeken.. dus als de namen verdwijnen van de mensen in je lobby, even 2-3 seconden wachten anders moet je opnieuw starten.. gewoon terug gaan en weer proberen.

    Even over een hack, sorry mag eigenlijk niet maar dit is best wel belangrijk:
    Ik ben nu al 3 keer in een server terecht gekomen waar de host een hack gebruikt dat ervoor zorgt dat alles 2-3 keer zo snel gaat.. blijf niet in deze lobby spelen maar reset je xbox onmiddelijk.
    Ga maar na, alles moet dan ook 2-3 keer zo snel worden bijgehouden door je xbox.. de grafische kaart moet 2-3 keer zo snel alles genereren, dit houdt je xbox 2-3 uurtjes vol en dan heb je drie rode ringen.. sommige hebben het zelfs al na een paar minuten op wat oudere xboxen.
    Dus blijf NIET in deze lobby hangen, ben in je zo'n lobby techtgekomen dan zul je ook moeten resetten omdat het spel raar zal doen na zo'n server hacked lobby.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2009
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    aah ik hoorde op school al iemand daar over:eek: oke handig om te weten :thumbs:!
     
  19. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil eigenlijk een keer met mij headQuarters doen en samen ownen:D
    Voeg me toe: (yellowedbanana):9:thumbs:
     
  20. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dit had ik gister ook echt wazig, het is niet te spelen. Volgens mij kan het andere team wel normaal spelen.
    Word een beetje gek van call of duty; zijn de glitches gefixt duiken de volgende problemen weer op :'-(
     

Deel Deze Pagina