1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

  1. iV E G E T Ax

    iV E G E T Ax Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 5 is toch een mislukt spel. Speelde het vroeger veel, maar ben nu weer overgestapt naar het oude moderne oorlog! xD
     
  2. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je dat alles 3x zo snel gaat? Ook het laden enzo? Of alleen lopen/schieten..
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is die standaard hack die ook voor de SP gebruikte wordt...beetje jammer maar gelukkig speel ik dit poepspel niet meer. Lekker weer terug naar CoD4 \o/
     
  4. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb mijn cod 5 inmiddels geruild, dit spel maakte mij de laatste dagen alleen maar Boos..
    COD 4 FTW!
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel waarom het een mislukt spel is volgens jou. 'Hmm, gewoon'. Dacht ik al.

    Het zijn 2 andere totaal andere ontwikkelaars, en setting. Dus andere wapens, gebieden, totaal andere tijd.

    In waar ze allebei op gericht zijn, doen ze het goed. En imo is World at War gewoon top! _O_
    Het is maar net wat jou aanspreekt. WO II, Moderne Oorlog, of allebei (zoals ik :)

    En nog over de mensen die over de 'mislukte maps in MP' beginnen, en over de voertuigen: Ze hebben 2 weken geleden een update uitgebracht die zowat alle glitches eruit heeft gehaald, voertuigen zijn er niet meer in Hardcore playlists, en je kunt bijvoorbeeld niet in de eerste 15 seconden met de grenade launcher schieten. Allemaal nadelen die eruit zijn gehaald, maar mensen letten daar niet op, terwijl er nog gewoon volop gepatcht word, een aantal keer per maand.

    Voor support verdient Treyarch dan ook een :thumbs:

    En dan heb je ook nog de nieuwe maps die zijn uitgekomen. Lang niet voldaan aan alle wensen, maar het zijn leuke maps om op te spelen, vind ik. Ook een vooruitgang.

    En nog een grappig feitje: Call of Duty 4 heeft meer glitches dan Call of Duty: WaW. Wat mensen niet denken, maargoed.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat was juist het slechtste.....honderden glitches, mods online etc etc. Daarnaast duurt het altijd lang voordat er een nieuwe patch komt als er weer exploits/glitches zijn. Dan komt het feit dat de fouten uit CoD4 er gewoon weer inzitten.....in 4 waren ze verholpen en dus bekende problemen. Treyarch heeft daar niks mee gedaan en er gewoon weer in gelaten.

    Al met al is de game niet slecht, maar is treyarch een dikke FAIL!
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Beargumenteer je focking mening. Kun je net zo goed niks zeggen.Damn.. ik haat zulke mensen.

    :{
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Over welke fouten heb je het? En Treyarch is niet zo dat ze regelmatig patches uitbrengen. Nee, ze brengen per maand ongeveer één hele sterke update, waarin ze alles gefixt hebben in een keer.

    Treyarch heeft zelfs in de tijd dat CoD 4 uitkwam, Call of Duty 3 blijven ondersteunen, onder meer door nog een update uit te brengen waarin alles gefixt werd met disconnects.

    Dat is netjes, ja. En dat zie ik Infinity Ward niet snel zien doen. Want wat hebben we tot nu toe gezien na de release van CoD WaW? Geen update die nieuwe game modes in de playlist zou releasen.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Fouten zoals alle glitches. Volgens mij heb je niet vanaf het begin gespeeld. Op iedere map kon mensen in muren en konden ze boven de map vliegen. Als er dan een patch kwam hadden andere gasten een dag later alweer 10-tallen glitches gevonden. Deze werden dan weer een maand later gepatched.....

    Was zo ver dat je op bepaalde maps de bom niet meer op A ging planten of in bepaalde gedeeltes van die map helemaal niet meer kwam.....

    Ook had je bv de bi-pod glitch. Je kon dan een wapen met een bi-pod blijven kopieren. Ze bleven dan mounted op de grond staan. Als er 32 waren werd iedereen uit de server gekicked.

    Zo zijn er heel veel fouten in de game geweest en telkens als iets gepatched werd kwamen er een dag later gewoon weer nieuwe.

    Dat is wat ik bedoel. Iets wat ik in CoD4 in 2 jaar nog niet ben tegen gekomen. Ok er waren wat glitches, maar die heeft iedere game. Een game zo slecht als COD5 heb ik nooit gezien.

    Kijk bv ook eens naar de zombie mode. Gasten halen daar wave 9999 puur omdat zelfs op de kleine stukje map 10 tallen fouten zitten.

    Daarom is Treyarch FAIL!


    Verder heeft CoD4 nieuwe gametypes gekregen waaronder HC HQ!
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is allemaal verholpen. De nieuwe maps bijvoorbeeld. Die hebben zo goed als geen enkele glitches!

    En tegenwoordig is dit allemaal veranderd. Je zult nu zelden tot niet mensen tegenkomen die glitchen. Dit hele gebeuren heeft de ogen wel geopend bij hun, dat weet ik wel zeker. ;)

    En bij Call of Duty 4 heb je glitches waardoor je op daken van hoge gebouwen zit, onder de map, en ja. Ook gewoon hinderlijke glitches.
    En daar hebben ze niks tegen gedaan, ook al konden ze dat natuurlijk wel.
     
  11. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo dit weekend.


    Double-XP MP This Weekend - All Platforms

    KLIK

    Kunnen we weer wat punten sprokkelen. ;)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat ik al zeg, je speelt niet vanaf het begin......verder heeft 5 100x zoveel glitches op het moment als CoD4. Speel CoD4 alweer een maand en nog 0 gezien. Dat kan ik bij CoD5 niet eens in 5 min. Ook de nieuwe maps zitten vol glitches dus ik weet niet welke maps jij speelt...
     
  13. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik speel nu al een maand CoD5 en ik heb misschien maar 1 x een glitch of wat dan ook gezien. En als je online speelt en iemand gebruikt een glitch dan ben je gewoon dom, je verpest het voor anderen en je hebt zelf geen leven. Waarom? Omdat je een game niet eens normaal kan spelen. Daarom vind ik die cheaters en al die andere gasten gewoon dom. :D
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Zijn ze ook, maar ze blijven gigantisch irritant.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sommige vinden het juist leuk of willen makkelijk ranks omhoog gaan helaas.
     
  16. LalihatuV

    LalihatuV IND RMS NL

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    glitches of niet, voor mij krijgen ze geen tijd om het uit te voeren. ;) (HC S&D!!!)
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speelde ik eigenlijk alleen maar. En ook daar ging het makkelijk hoor...
     
  18. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    is ook de meest gespeelde mode hier.
     
  19. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    glitches heb ik ook al tijdje niet meer gezien, maar de gameplay wordt steeds zieliger,
    hoe vaak kom ik wel niet kutnoobs tegen die in een hoekje van de map zitten te snipen, shotgunnoobs die in hoekjes zitten te wachten, tanknoobs enz, kword echt pissed off van deze game, daarnaast al die connectieproblemen verneukt het helemaal
    cod4 ftw idd, ik ga daar maar weer eens aan beginnen
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor, maar in elke map kan ik wel een glitch opnoemen, serieus!
    Maar World at War integendeel! Het is veranderd. De nadruk is nu vooral gelegd op glitches vinden. En bijvoorbeeld Tanks heb ik ook geen last van (Hardcore).
     

Deel Deze Pagina