Dat is waarschijnlijk met savegames gedaan. Als hij savegames op zijn HDD kan zetten dan kan hij dat ook met mods/hacks/cheats.
Spijtig dat zulke lui niet harder worden aangepakt. Want zulk volk kan een game echt irritant maken en mensen wegjagen uit een game community. Kijk maar naar America's army op pc, maft spel en ben blij dat de developpers en andere sites er zoveel moeite in steken om de cheaters weg te houden, anders was dat ook niet meer bespeelbaar geweest. Op console zijn de echte cheaters gelukkig nog niet zo talrijk.
nja kweet niet eens meer wie het zei,, maar je zei dat in je kampeertent snipen en in hoekjes campen een tactiek is, kan ik het niet oneens mee zijn, maar ik vind het wel een zielige tactiek, campen=lame mensen die gewoon rondlopen met sniper en shotgun daar hou ik mn mond over, meer respect
Haha, gister had ik dus ook dat de speed in de server wel x10 was. En echt, dat is niet te spelen Maar ik heb het na een potje of 3 gelijk afgesloten, want een vriend van mij heeft de RROD gekregen nadat hij ook in zo'n potje terechtkwam.
Dat mensen gamerscore cheaten boeit me niet. Dat ze games voor anderen verpesten wel degelijk. Iedereen die voor een game betaald, betaald ook voor een online ervaring. Op deze manier wordt deze gewoon verpest!
+1, Wat mensen met hun account uithalen zal me aan mn reet roesten. Maar mods en hacks in publieke matchmaking moet niet kunnen, dat beinvloed mijn speelplezier namelijk wel
Juist! Laat ze dat op een private server doen. Probleem met deze mensen is dat ze trots op hun stats en prestaties.
Lopen ze op COD te cheaten? Ik heb ze iniedergeval nog niet gezien, waar kan ik ze aan herkennen dan?
Als ze onder de map zitten, als alles harder of veel langzamer loopt dan normaal, als ze in objecten zitten, etc.. oh ja, en als ze 4 uur hebben gespeeld en al een 10 prestige icoontje hebben.. lol.
ik denk dat het toch heel snel is afgelopen met zulke lui...ik geef die gasten altijd meteen file complaint...als iedereen dat f doet dan zijn we er snel vanaf...
Iedereen in je friendlist een bericht sturen en vragen of ze hetzelfde willen doen. Je wordt alleen gebanned als er een bepaald aantal complaints komt binnen een bepaalde tijd.
Ik zie soms wel is van die gasten lopen die echt uit iedere onmogelijke positie iemand kapot schieten met een sniper, maar kunnen ze nu ook al in objecten zitten?
Dat kon een tijd terug al in een steen op makin. Maar wel jammer dat dit soort dingen blijven. Kan me niet herinneren dat er zoveel fouten zaten in deel 4.