1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

  1. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0

    Straffe uitspraak als je weet dat het 2 maand geleden is dat je CoD5 nog gespeeld hebt...
     
  2. LalihatuV

    LalihatuV IND RMS NL

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel ook een kill streak, sorry
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat was daar dan straf aan?
     
  4. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    "In CoD5 is het in 1 op de 4 games..."
    Dat is een straffe uitspraak, die gewoonweg nergens op gebaseerd is. Het enige wat ik daar uit kan opmaken is dat je liever CoD4 speelt, meer ook niet.
    Ik speel dagelijks CoD5, en ben nog niet al te veel cheaters tegengekomen, en al helemaal niet van die rondvliegende supershooters zoals in 't filmpje daar. Ik beweer niet dat ze niet bestaan, dat niet, maar dat ze veel voorkomen is gewoonweg niet waar.
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Integendeel: Call of Duty 4 is nu de COD waar het meest in gecheat word! Sinds 13 April, de dag dat ze o.a. de Speedhack hebben uitgebracht, word er alleen maar gecheat in de games waar ik in zit.

    Ik ging gister ook weer CoD 4 bij een vriend spelen en het eerste waar wij bij kwamen was een potje in Slow Motion. En dat gebeurde nog 3x gister. ;)
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gebaseerd op mijn eigen ervaringen. Ben mede daardoor gestopt met CoD5....
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een filmpje waar je duidelijk kunt zien wat ik bedoel.

    Met andere woorden: Call of Duty 4 is gehackt!
     
  8. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ondertussen meer dan 350 uur CoD WaW opzitten, en ben nog zelden een cheater (niet iedereen die beter is is een cheater hé...) tegengekomen. Hoop en al iemand met een gemodde controller, en daar scoort CoD WaW dan weer beter dan CoD4, waar je nog rustig een rifle kan leegschieten in minder dan een halve seconde...
    De meeste glitches en al zeker die om onder de map te geraken zijn er uit. In de befaamde steen kan je ook al lang niet meer in.
    1 op 4 is en blijft een ongelooflijk overdreven aantal cheaters dat er zogezegd aanwezig zou zijn.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat het gewoon pech/geluk hebben is. IK ben er in CoD4 nog geen tegen gekomen terwijl ik daar iedereen over hoor praten.
     
  10. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Of plaatsgebonden. Dat wil ik ook nog wel aannemen. Ik selecteer altijd local of local only. 'k Zou eens een weekje default moeten proberen om te zien of dat veel verschil geeft. Alhoewel, ik ben al blij dat ik ze niet of zelden tegenkom. Dat was op de pc vroeger wel anders, zelfs met punkbuster erbij. Het zou de game wel helemaal verneuken, zelfs al is het er maar 1 die je tegenkomt.
     
  11. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    kben nog geen enkele cheater tegengekomen...niet met cod4 en ook niet met cod:waw,
    dus die 1 op 4 is bullshit gast
     
  12. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er ook nog geen tegen gekomen op de 4 (5heb ik niet)
    en hoe zet je default en local en waar?
     
  13. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0

    In CoD 4 kan je dat niet kiezen.
    In CoD WaW in 't scherm "FIND MATCH". Onderaan staat een naast de blauwe X: search preferences. Je kan kiezen tussen default, local en locale only.
     
  14. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja in cod5 weet ik het wel (vanbijmenvriend)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zoek alleen maar op default. Wist tot vorige week niet eens dat er iets anders was.
     
  16. Tepel

    Tepel ADDICT

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die zombie theme de moeite waard?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Afgelopen dagen 100+ games gespeeld en nog steeds geen cheaters in CoD4 gezien...
     
  18. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    @GForce

    Ik volg dit topic al vanaf het begin. Mijn vraag? Waarom probeer je de hele tijd iedereen die reageerd, te overtuigen dat COD:WW helemaal niets is. Vol fouten en cheaters zit en dat COD4 helemaal de bom is.

    Zijn allebij super games. Ik speel echt onwijs veel COD:WW en ben net zoals jij in COD4 nog nooit cheaters tegen gekomen.

    Ik ga nu toch ook niet steeds mensen overtuigen dat andere delen van het spel minder of beter zijn. Stop nu onderhand eens met het overtuigen van mensen met JOUW mening. Je schiet er zo weinig mee op. Alleen dat mensen maar weer geirriteerd terug gaan reageren op JOUW steenvaste mening.



    ps. en nu weer ontopic ;)
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    daar gaat een discussie JUIST over sjaakie :x
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je het topic daadwerkelijk gevold had zou je dus gezien hebben dat ik dat geen enkele keer gezegt had.....

    Dus als je een keer iets wil posten zorg dan dat het klopt....
     

Deel Deze Pagina