1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

  1. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    tuben zit inderdaad geen skill aan, half uurtje oefenen en elke newb heeft het onder de knie
    kgebruik hem zelf ook niet,
    meestal heb ik noobtubers al 3x geraakt voordat zij mij kunnen raken, maar dan heb je ze dood en hebben ze nét nog die laffe riflegrenade op je geschoten, zwaar irritant
     
  2. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik nu de springfield met bajonet, het beste wapen ooit. is het meest accurate wapen van de bolt-action rifles en damage is redelijk goed zeker met stopping power, ik ben er eeegt goed mee, je moet het zeker eens proberen want het is eecht de moeite waard!!

    wil er iemand met mij 4 player co-op want ik moet nog die achievement halen :D

    grrtz
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad ik ben ook gewoon meteen gaan prestige, in cod4 ook tijd afgehouden maar dat gaat inderdaad erg vervelen, je hebt geen doel meer. Misschien kun je nog de challanges allemaal gaan halen. Maar ik vind dat niet zo leuk.


    En om nog even op het tuben terug te komen. Niet zeuren mensen of het noob is. Iedereen vind wel een wapen noob of wat dan ook. Ik zou dat ook hebben als ik er constant last van heb en steeds wordt afgemaakt.

    Ik heb zelf echt fucking weinig last van tubes, weet waar ik heen moet rennen en tja als ik er door gekilled wordt is dat zo, het is een wapen. Zelfde geld voor nades en betties maar daar zeiken we dan niet over! Ieder ze ding dus niet zo miepen, gewoon spelen!
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    RDVD heeft gelijk :) Noob-Tubes horen bij het spel.

    Heb er NOOIT last van ook al word de Spawn regelmatig onder schot genomen door die krengen. Ik ren ALTIJD naar links of rechts om die dingen te ontwijken, word er wel door geraakt maar ga er niet dood van.

    Vanavond dan die Prestige maar even :p
     
  5. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn tubes ?
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Granaten die je vanuit de Launcher onderaan je geweer schiet.
     
  7. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Net als bij CoD 4, daar vinden veel mensen de M16 ook een noobwapen..
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    In cod waw zitten ze niet onder het geweer maar op het geweer. En het zijn granaten die je met je geweer laceerd, ipv gooit.

    En nogmaals, wie is er noob? Degene die ze gebruikt of degene die niet erop kan anticiperen? Persoonlijk denk ik het laatste, want anders kan je alles noob noemen.
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Granaten en rifle grenades zijn echt voor noobs, niet zo zeer in het potje. Maar als ze precies op de spawnplek schieten of gooien kan ik me daar echt om ergeren. Ik vind dan ook de machineguns ook voor noobs die niet kunnen richten. Je schiet op een muur waar je denkt dat iemand achter zit en raakt altijd wel iets uit je 100+ kogels..
    Geef mij maar een rifle of een sniper als je daarmee veel killt heb je skill !
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Mij boeit t ook niet veel, wordt amper gekilled door zo'n tube en nooit op de spawn, van mij mogen ze*)

    Voor jou is dus eigelijk alles voor noobs behalve een rifle? Moet je maar niet standaard gaan lopen op de spawn, maar ff 5 sec ergens anders naar toe.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  11. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap dat over noobs ook niet erg. Ik kan niet overweg met een rifle. Ik heb ook niet zo hoge KD ratio. Gewoon omdat ik er veel te ruig voor speel. Ik ben Unreal Tournament gewent. Zo speel ik ook Call of duty. Rennen en raggen. Leuke is dat ik vaak de meeste punten heb of iig 2e sta. Dus zo noooob is dat niet een MP40 of andere van die noob wapens. Iedereen zo zijn stijl. Er zullen genoeg mensen zijn die zich ergeren aan mij. Ach, ik kan ook niets die snipende spelers. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.

    Jammer dat veel mensen alleen rifles zien als wapens voor mensen die goddelijk goed zijn
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Mensen mensen hou op met dat genoob, dit en dat. Mensen zullen altijd zeuren dat iets noob is, of omdat ze er gruwelijk mee worden afgeslacht en er niet op kunnen anticiperen, of omdat ze er zelf niet mee om kunnen gaan.

    Zo vind iedereen dingen noob, denk dat je eerst bij jezelf ten rade moet gaan wie er nou de noob is. Het zijn allemaal wapens en de developers hebben er goed over nagedacht. Als het echt zo oneerlijk of wat dan ook zou zijn, hadden ze dit wel van COD4 geleerd en in CODWaW weg hebben gelaten. Dit is niet gebeurd, dus dan zal het wel meevallen.

    En nu effe ontopic, hoe geil en leuk dit spel wel niet is!!! :) PEACE OUT.
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel vind ik gewoon veel en veel beter dan CoD 4. CoD 4 was imo niet zo realistisch, hard, bloederiger, en had die oorlogssfeer niet als deze game.

    Deze game is gewoon de keiharde oorlog zoals een Call of Duty hoort te zijn :D

    Ledematen die rondvliegen, bebloede gezichten, dát hoort bij een serieuze oorlogsgame _O_
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Maar dan moet je wel bedenken dat bijna alles is overgenomen van COD4 :9 dan heb ik het over de engine he
    Ik denk dat de volgende COD geweldig word :9 zodra hij uitkomt koop ik hem gelijk de 1e dag :D
    Modern vind ik zoiezo bijna altijd leuker dan WOII
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Mag jij zoiets uberhaupt wel spelen?;)
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Je kan sowieso wel zeggen dat Treyarch dit deel een stuk beter heeft gemaakt dan deeltje 3.
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen vindt altijd een deel beter dan de ander. Er is geen beste deel uit de CoD serie. Voor ieder een ander deel.
     
  18. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel altijd met mp40 met dual magazines. Heb mijn sens op low gezet(schiet stukken beter) Inneens haal ik alleen nog maar hoge scores mij KD ratio is nu 1.11 en was 0.90. En het is trouwens nog steeds dubbel xp weekend. Het is toch geen weekend meer?
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd. Viel mij ook al op, maar zal vast zo zijn vanwege het verschil tussen de Nederlandse en Amerikaanse tijd.

    @Mattiej: Kinderachtige reactie, hoor :t
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Het hoort er wel bij idd. Maar als ik moet kiezen tussen gameplay en realistische graphics kom ik steeds terug op gameplay. En daar is COD 4 nog steeds beter in.

    Zie Counterstrike. Super lelijk maar uiteindelijk geeft de gameplay doorslag.
     

Deel Deze Pagina