1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel gelijk in. CoD 4 is gewoon erg goed neergezet, en met name in de gameplay.

    Maar ik vind zeker dat Treyarch topprestatie geleverd heeft met CoD 5 :)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Krijg hem volgende week ook binnen, had eerst gezegd dat ik geen zin heb meer in CoD en dat is nu eigenlijk ook zo. Ben wel benieuwd, van wat ik lees is het gewoon een kopie van CoD4 en dat vind ik jammer. Treyarch had gewoon hun eigen ding moeten doen, CoD3 vond ik namelijk echt tof.
     
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    omfg ik voel me ech tpissed worden op deze game

    ik ben nu 2x overnieuw begonnen...

    Ik begin met het spelen van het1e level.. en ben nu 2x gestopt in het 1e level na het checkpoint waar je na zon wit licht in een soort val terecht komt

    alsik dan weer opstart en wil gaan spelen krijg ikde error ''de current save doesnt match the current game version'' hebben meer mensen dit/weet iemand hoie ik dit kan fixen?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dt heb ik idd ook een paar keer gehad,.. geen idee waar het door veroorzaakt wordt. Ik ben nu op Veteran aan t spelen en om dat te voorkomen speel ik de hele missie maar uit omdat je niet op Veteran hele stukken overnieuw wilt zitten doen :/ Maar t blijft een irritante bug
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb ik ook gehad (4 uur geleden ofzo) bij ''Hart of the reich'' op veteran :'-( gelukkig was ik nog niet zo ver (2 van die guns kapot gemaakt) en ben daar nu alweer maar kom echt niet verder! elke keer komen er maar mannen bij!
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Misschien helpt het om je cash een keer schoon te maken? Is er niet meer bekend op het form van callofduty.com?
     
  7. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Tubes zijn in principe niet triest of noob of wat dan ook.
    Maar het spawn killen is triest! Anticiperen waar je wordt gespawnd?
    Haha laat me niet lachen. Is onmogelijk soms vliegen er 8 van die dingen door de lucht en voor de mensen die het niet boeit het speelt zich voornamelijk af in search & destroy ik zou zeggen ga eens hardcore search en destroy doen en kom dan terug met een verhaal. Je zal zien dat het een trieste bedoelling is. En noob of niet het maakt me niet uit helaas zit het in het spel.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    En dan moet je er maar mee leren leven :) Ik heb er nooit last van en speel op Hardcore, dus weet niet waar sommige dat vandaan halen?

    En 8? Oh, oke. Meeste mensen doen in Hardcore Prestige? Sommige zijn niet hoger als 30, dan heb je die gun niet en die Rifle Grenade niet. Dus 8? Beetje overdreven :)

    En als je er ECHT niet meer tegen kan is't antwoord : "Fight Fire with Fire" of een GOEDE kant oplopen zodat je die dingen kan ontwijken, ga desnoods langs of tegen een muur aan liggen.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  9. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik nooit doen triest is triest volgens mij en wil dat niet zijn!
    Moet ook nog even kwijt over het verhaal van RVDV dat treyarch erover nagedacht heeft en het erin heeft laten zitten. Kan je niet weten en bovendien maken hun ook fouten kijk maar naar glitches, die stoppen ze ook niet met opzet erin! Maar inderdaad het zit helaas in het spel. Maak zelf de keuze om me niet te verlagen tot zulk gedrag. Jullie mogen zelf weten wat jullie doen!
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dan moet je niet zeiken maar "take it like a man".

    In COD4 zat dit ook al ;)
     
  11. I Jonkie I

    I Jonkie I COD:4 MW VETERAN

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de website Psfocus.nl is er een nieuwe easteregg gevonden in Call of Duty: World at War. Je kunt met deze easteregg kleuren van je naam-tag aanpassen en kleur effecten krijgen.

    Zoals de meeste mensen misschien wel zullen weten, is een easteregg een soort trucje dat game developers soms toevoegen in het spel waarbij je na een bepaalde handeling iets unlocked of iets vrij speelt. In dit stukje wat we eerder hebben geplaatst kun je de andere easteregg terugvinden.

    Hoe unlock je de easteregg?

    Je moet in het kadertje waar je je clantag kan invullen één van de volgende dingen intypen;

    RAIN
    MOVE
    .... (vier keer een punt)
    cycl
    cyln
    Als je dit gedaan hebt krijg je een effect in je nickname.

     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Had het gehoord, maar bij mij werkte het niet.
     
  13. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Die clantag trucjes werken alleen op de PS3! Als je op youtube kijkt zie je ook alleen maar ps3's. En 't staat blijkbaar op psfocus, wat ook weer een PS site is.
     
  14. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeik niet ik geef mijn mening! Maar bedankt
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Level heeft niks met die guns en rifle grenades te maken, als jij alleen maar met een Gewehr 43 speelt en er erg goed mee bent dan kun je die rifle grenade al in de lvl 30 krijgen ofzo :)
    Maarja, ik haat die dingen echt. Nu let ik er beter op en probeer ze te ontwijken... Maar ik zie dan bijvoorbeeld eentje ver over me heen vliegen en ik ben nog dood 8)
    Die dingen moeten niet in S&D en al helemaal niet op Hardcore, verzieken het hele spel }:]
     
  16. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat die easteregg alleen op ps3 werkt, maar wij hadden de beta =D
     
  17. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, bij de PS3 kan je in je gamertag ook lage streepjes --> _ doen enzo
     
  18. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier wat de 2 verborgen achievements zijn in de game?
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Daarvoor moet je 1e keer prestige en 10e keer prestige doen. Maar ze zijn allebei 0 Gamerpoints waard.
     
  20. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    hmz, en prestige (wat dat dan ook inhoud) unlock je op level 65 is het niet?
     

Deel Deze Pagina