1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

  1. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Als Cod Waw een vrouw was wist RVDV er wel raad mee. :D
     
  2. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1

    Ja,dat einde van Hart Of The Reich op die trap is echt heel erg frustrerend.
    Zelfs als je het op Regular speelt dan is dat stukje nog steeds irritant.
     
  3. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had juist helemaal geen problemen met die trap?? Was berensimpel. Alleen die flags waren lastig, maar het valt allemaal we mee hoor.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Net het eerst level gespeeld maar vind hem zoals verwacht toch niet zo tof. CoD is niet leuk meer in mijn ogen. Er is gewoon te weinig vernieuwing om er elk jaar een uit te poepen. Het speelt zo ongelofelijk arcade, ik denk dat ik het gewoon helemaal heb gehad met Call Of Duty. Het is niks meer aan, geef mij maar nu BIA, daar is het echt oorlog, daar moet je schuilen, je teammates helpen, dingen verzinnen hoe je de tegenstander verslaat. Dit voelt aan als een arcade game, met een rechte pad. Hersenloos schieten op kippen.

    Hopelijk brengt Modern Warfare 2 wel meer vernieuwing want anders zullen er steeds meer mensen het niks meer aan vinden denk ik. Het is ondertussen beetje de nieuwe Need For Speed die jaarlijks wordt uitgepoept.

    Bash me nu niet, ik vind het gewoon niks meer aan.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind cod5 nou juist geweldig O-)
    En wat bedoel je met vernieuwing?
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik vond cod 5 ook echt oorlog, die sfeer man man echt ik vond het wreed!!!!!
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben het grotendeels wel met je eens. Single player is niet vernieuwend en vrij lineair. De game is ook arcade en mainstream, maar vandaar ook de grote stroom van online spelers. Titels als BIA worden een paar maanden na de release nog amper gespeeld.

    Tevens komen er alleen nog maar melkkoe titels. De game industrie was vroeger voor hardcore gamers en nu puur en alleen nog maar voor het geld. Als ik zie wat voor een mainstream poeptitels (waar het alleen om graphix draait) uitkomen is CoD WoW nog 1 van de betere.
     
  8. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de Cod-serie van de afgelopen tijd Arcade vond kreeg je tot voor kort nog net niet een ban O-)
    Inderdaad is het allemaal erg Arcade. Elkaar een beetje na rennen, wat lood rond pompen en dan heb je het eigenlijk wel gehad. Op zich is hersenloos rondrennen en knallen wel eens aardig maar op den duur zit er vrij weinig uitdaging meer in. Het is toch allemaal veel van hetzelfde, logica en realisme is vaak ver te zoeken. Benieuwd of een game als dit het ook zo goed zou doen als je na een fataal schot niet meer zou respawnen... Al met al is dit dus ook gewoon pacman maar dan met een geweer.
     
  9. I Jonkie I

    I Jonkie I COD:4 MW VETERAN

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het wel mee eens. Maar CoD 4 heeft dat squad gevoel echt enorm. Dat rainbow six gevoel en dat vind ik wel wat wreeder. Maar voor brute, zinloze knallende oorlog, moet je Call of Duty: World at War kiezen;)
     
  10. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de glitches eruitgehaald ? Was net ff met een vriend (offline) aan t proberen maar op makin bijvoorbeeld in die steen gaat niet meer ...
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de glitches zijn er grootendeels uitgehaald :D De grootste, bekendste, irritantste glitch is er sowieso uit, namelijk de Roundhouse glitch :D
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Voor realisme moet je Operation Flashpoint 2 kopen, die game word ook zeer vet.
    Maarja, nu speel ik nog volop CoD:WaW. En ik vermaak me er aardig mee, alleen een nadeel vind ik de voertuigen waarvan er maar één ( tank ) is. Hadden wel auto's enzo ingemogen !
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zit nu in de ============
    Hard Landing
    ============
    missie op veteran en moet het ford verdedigen van tanks en infantry
    nu mote ik die tanks slopen maar elke keer als ik 1 van die grote guns wil pakke word ik direct afgemaakt.

    hebben mensen wat tips aub
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Welke missie is Hard landing ook al weer?
     
  15. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0

    Niet die kanonnen pakken. Rustig achter blijven al de soldaten die over de muur komen neerknallen en geduld hebben. Of je moet artilery vragen of die krijg je gewoon naar een tijdje.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Inderdaad, ik had die kanonnen gesloopt dus een beetje met een machine geweer geknald en na 5 á 10 minuten komt er automatisch een artillery aanval :)
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je daar al vast zit kun je beter stoppen op Veteran.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat is hetzelfde als zeggen dat als er bij Veteran staat ''You will not survive'' dat je het maar beter niet kunt spelen :+
     
  19. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel eens van search & destroy gehoord?
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    &Als je helemaal NIET meer respawnde na dat je gekilled werd dan was de game helemaal geen fuck meer aan en dan word het voor mij te echt voor een game.

    Let the games stay games and let life be life :+
     

Deel Deze Pagina