1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    [​IMG]

    [gb]Call of Duty: World at War[/gb]

    Ontwikkelaar: Treyarch
    Uitgever: Activision
    Genre: FPS
    Platform(s): Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo DS, Nintendo Wii, PC en PlayStation 2
    Spelers: 1-4
    Releasedatum: 14 november 2008
    Officiële Website: http://www.callofduty.com
    XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/1786/call-of-duty-world-at-war/

    [gb]Informatie=(/gb]

    De nieuwe Call of Duty krijgt de naam Call of Duty: World at War en belooft zich af te spelen ten tijde van het conflict in de Stille Oceaan tussen Amerika en Japan (en een klein gedeelte van het Russische leger dat naar Berlijn trekt) als naslag van de Tweede Wereldoorlog. Ook wordt bekend dat er voor het eerst een coöperatieve spelmodus voor vier spelers in de titel (met perks!) zal zitten en er een grotere focus is op de vijanden en hoe deze de speler angst in moeten boezemen. Als dat niet genoeg is dan zullen de wapens ook een grotere impact moeten hebben op het spel en de online spelmodi zal uitgebreid worden met voertuigen en squadmogelijkheden.

    Misschien wel de meeste belangrijke details worden gegeven over de stijl van het spel, die een stuk duisterder en serieuzer moet worden met sinistere beelden van martelingen en bloed. Ook zullen de Japanse vijanden hun eigen unieke tactieken hebben zoals het schuilen in bomen, besluipen in de hoge begroeiing en krijsend met katana’s in de hand tot zelfmoordaanslagen overgaan. Gelukkig heb jij ook het nodige nieuwe marteltuig, zoals vlammenwerpers en een assortiment aan nieuwe voertuigen. Natuurlijk zul je online weer ervaring kunnen verdienen en je karakter uitbreiden met extra’s.

    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]

    [yt]g3F5u9i4hPs[/yt]

    [yt]oSXHCFFzCwY[/yt]​

    [gb]Boxcover=(/gb]

    [​IMG]

    [gb]Verder=(/gb]


    [gb]Multiplayer[/gb]

    Statistieken:
    Een nieuw feature van COD:WaW is online statistieken. Je kunt op de site je gamertag linken aan een profiel om zo statistieken te bekijken van jezelf en deze te vergelijken met andere spelers.

    Hoe link ik mijn gamertag
    • In het spel ga je naar "Multiplayer"
    • Kies "Xbox Live"
    • Kies "Barracks"
    • Kies "Web Stats"
    • Schrijf je unieke code op en ga naar CallofDuty.com
    • Log in met je account
    • Heb je geen account registreer er dan een hier
    • Als je bent ingelogd ga je naar "My Account"
    • Klik op de "Link Account" tab
    • Selecteer het platform xbox360
    • Geef je xbox gamertag op
    • Voer je unieke code in van stap #5
    • Ga naar je profiel pagina en klik op de tab "COD: WW DOSSIER"

    Overzicht xboxworld spelers:
    Hieronder zie je een overzicht van xbluser met hun Call of Duty statistieken. Mocht je er bij willen staan geef het dan even door via PM dan voeg ik je aan de lijst toe!

    Code:
    [B]XBLNAME        GAMERTAG        CODID[/B]
    
    Chorus         F P Helios      [URL="http://www.callofduty.com/profile/3358600/stats/"]3358600[/URL]
    dromped        Tromp 299       [URL="http://www.callofduty.com/profile/2387297/stats/"]2387297[/URL]
    DulleNL        DulleNL         [URL="http://www.callofduty.com/profile/2341112/stats/"]2341112[/URL]
    I Jonkie I     I Jonkie I      [URL="http://www.callofduty.com/profile/2507395/stats/"]2507395[/URL]
    RVDV           SHiZNiT NL      [URL="http://www.callofduty.com/profile/2497129/stats/"]2497129[/URL]
    
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je screens werken niet. ;)

    Maar wel leuk dat je nu ook met WaW online je stats kan bekijken. Gelijk dus maar mijn gamertag linken als ik de game binnen heb. :9
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    dat lag aan de website, gelukkig werkt deze weer. \o/ www.xboxworld.nl deed het net ook even niet, wellicht lag het daar aan.

    OT: ja die stats zijn wel geinig, op naar uitgebreidere stats ala HALO 3 :) hopelijk doen ze dit wel in MW2 :b:
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    jij komt ook nooit meer meespelen. :p
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hehehe, jawel joh :D ik speel ook weer een beetje cod 4 ;) en de vrouwen eisen zoveel aandacht ;) maar komt goed ik kom je wel weer tegen :p
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ok, das mooi.

    PS.

    Is je Sig niet een beetje verouderd :p
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    jahoe :D, ben je al bijna 10th prestige?

    Hoezo verouderd ;)
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik ben al een paar dagen 10th prestige :D Ik zie je wel online.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoppa, 2 potjes gespeeld en een prachtige K/D ratio van 0.56. Kon me herinneren dat het in de beta iets beter ging. :+

    Wel steeds een melding gekregen dat ik een mappack moet downloaden. wat een onzin zeg. -_-
    Dat ze daar een aparte playlist voor maken.

    Gamertag linken werkt nog niet echt lekker.
    Dat wil zeggen...? Is dat normaal en moet ik even wachten?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    yup, duurt even
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oke. :)
    Ik begon al bijna te hyperventileren van schrik. :eek:
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad! Op die K/D ratio zal ons RVDVtje nog jaloers zijn! :cool:
    http://www.callofduty.com/profile/2341112/stats/ :emo:

    En gimme a break he, ik heb de game pas sinds vandaag. Vind je het gek dat ik die mappack niet gelijk blind koop. :p (zal het waarschijnlijk wel nooit doen)
    Hopelijk blijft het online wel een beetje speelbaar zo zonder die mappack.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2009
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgende maand komt de 2e mappack alweer uit :eek:

    Denk dat het prima speelbaar blijft, er zijn zo ontzettend veel mensen die COD online spelen dat zelfs zo'n schifting in de populatie die plaatsvind door de release van 2 mappacks bijna geen impact heeft op de hoeveelheid tegenstanders die beschikbaar zijn.

    edit://Free for all is wel voor watjes btw, hardcore S&D en hardcore TD is waar de echte bikkels uithangen :+
     
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Toch wel sick stats:+ Je moet eigenlijk met de Gewehr 43 beginnen tot je de STG-44 kan kiezen. En als je op het laatst niet prestiged is de M1A1 Carbine dan ook nog fijn.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    welnee, lekker juggernaut en een MP40 en als een losgeslagen kamikazeNazi door de maps heen rennen (tot je de STG en Camouflage unlocked hebt :) )
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, ik ben een watje. :cool:
    Dat is zo een beetje het enige wat ik online speel (in iedere game). Free for All ftw.
    Ik ben niet goed genoeg voor Hardcore modes, en een Team based dingen schiet ik vaak per ongeluk teammates neer.

    Gelukkig heb ik een beetje zelfkennis en blijf ik ver uit de buurt van dat soort games. 8)
    Ik zal er morgen eens op letten. :+ Eens kijken of het dan wat beter gaat.

    Zal ook wel weer wennen zijn, want met CoD4 en Halo 3 kom ik altijd goed mee. Niet dat ik altijd win, maar ik presteer dan toch beter dan dit.

    edit@Delphiki: kamikazeNazi ... I like! Precies mijn stijl.
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb met Halo 3 juist wel eens moeite mee te komen, CoD games zijn easy.
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, blijf deze game echt geweldig vinden, hè. _O_

    Vandaag ook nog Burn 'em Out gehaald op Veteran. Echt een hele moeilijke kutstukje op het eind, maar ik ben er doorheen gekomen. :)

    En ook nog eens geprestiged vandaag. Prestige 4 binnen. En daar hoort natuurlijk nog een patswaardige match bij.

    [​IMG]

    :cool:
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2009
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    't is ook een heel ander soort spel , COD is veel meer 1 shot 1 kill dus wie het eerst schiet heeft een enorm voordeel terwijl je in Halo afhankelijk van wapens en afstand het wat langer moet uitvechten en ook wat meer keuzes en opties hebt.

    Ondanks dat ik heeeeel veel Halo en Halo 2 heb gespeeld kan ik ook in COD veel makkelijker meekomen, vooral als je een vast groepje hebt kun je in 90% van de public matches makkelijk domineren. Komt denk ik ook omdat de chopper en de honden er voor zorgen dat het team wat het momentum heeft dit veel makkelijker vasthoudt.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina