1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Een van de Secret Achievements is "Dead Air" voor 10 punten. In 1 van de cabines staat een telefoon, ga er voor staan en druk 3 x op X. De muziek van de trailer wordt dan gespeeld en je bent weer 10 punten rijker.

BTW: Er is WEL dubbele XP dit weekend!

Weet iemand al waar dat liedje uit de Shi Nu Nami Trailer vandaan komt? Lijkt erop dat Treyarch het in eigen beheer heeft laten maken.

Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Aah nice, bedankt! Morgen maar eens halen dan. 75.000 points en 150 headshots achievements zijn best wel kut volgens mij.

3. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    nieuwe maps vallen gruwelijk goed mee, moet enkel nog de nieuwe zombie map checken.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nieuwe achievements zijn alleen voor Zombies? Wel iets dat ik gemist had bij de eerste zombie map :mad:

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    En dan nog 1 Map-Pack voor ze hun aandacht op COD7 gooien :) Dat vond ik bij Battlefield Vietnam wel erg leuk. Lekker met je maten in een helikopter en dan keihard muziek draaien. Dat hoorde de vijand dan weer.

Heerlijke zombie map!

6. mazterroulz

mazterroulz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die achievements staat Map-pack 2 only, maar houdt dit in dat je die achievements alleen in Shi No Numa kan halen of dat je map-pack 2 nodig hebt, maar je ze net zo goed in Nacht der Untoten kan halen? Want dan zijn ze best te doen...

7. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alleen bij ''Shi No Numa'', en dat geld voor alle nieuwe achievements. En o, ja. Voor de mensen die verward raken van Single Match: Daar bedoelen ze gewoon mee: in één potje, en niet verschillende potjes zegmaar.

8. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe zombie map vind ik echt vet :p
    Alleen als je gewoon random gaat zoek zit je meestal in een slecht team dus zoek ik nog beetje goede NL mensen die zombie's willen doen.
    GT= PimIaden

9. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Banzai map is geniaal. :D

10. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    heb vanmiddag ook die nieuwe zombie map getest, is zeker vet gedaan.
    lekker uitgebreid.

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tot nu toe ben ik met Zombies NIET verder gekomen dan Wave 16 :mad: Elke keer als die honden komen ben ik of out-of-ammo ... of ik mis de Juggernaut perk.

Tactiek iemand?

12. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier 15, en dan de raygun is de bomb. mits je wel steeds ammo kitjes pakt. zo heb ik 13 levels kunnen doen ermee.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt, maar een RayGun is kut. Je moet geluk hebben met de Juggernog Perk :eek: Met de shotgun kom je MAKKELIJK tot Wave 15. Maar als de Hell Hounds eenmaal komen is het afgelopen.

14. lukeman

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het 42" in level 17 volgehouden en dat kwam meer door goed teamwork en geluk dan door andere dingen. Maar mijn dochtertje van 8 (!) hield het met een goed team bijna 5 minuten vol in level 17...

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die honden zijn eigenlijk simpel te ontwijken lees ik nu ergens :) Ze spawnen altijd een seconde of 2~3 na elkaar en gaan automatisch op 1 persoon af. Ik zoek nu dus ook gewoon de ruimte op.

Zou Treyarch nu nog één MAP-PACK maken?

16. lukeman

Leuk Bevonden:
    0
    Prestige

Nadat ik me plechtig had voorgenomen na de 1e prestige niet nog een keer alles kwijt te raken ben ik gisteren toch maar de 2e prestige ingegaan. Moet zeggen dat het toch wel weer erg leuk is om al die challenges elke keer te unlocken. Met double XP en HC S&D schiet 't ook best wel weer op, inmiddels weer level 27 geloof ik.

Met COD4 raakte je ook je camo's en eventuele golden gunds kwijt, met WaW is het alleen in het begin even behelpen zonder "overkill" en je "iron sights".

17. Nireal

Nireal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onlangs Map Pack 1 en Map Pack 2 gekocht, moet zeggen dat ik Map Pack 1 leuker vind dan de 2e, alhoewel Banzai echt briljant is! Voor de rest speel ik vaak zombies, ik vind wel dat Shi no Numa ietsjes kleiner mocht maar daarintegen vond ik Zombie Verruckt echt top:thumbs:

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Shi No Numa is helemaal nieuw en vind dat echt de beste. Het is gewoon gaaf om lekker buiten rond te dwalen en zombies neer te maaien.

De mappen uit Map Pack 1 en 2 zijn gewoon super. Niks op aan te merken!

Had Treyarch nou 3 MAP-PACKS aangekondigd? Want als de 1ste in Maart/April kwam en de 2e in Juni zou een 3e eventueel in September kunnen komen?

19. lukeman

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover mij bekend is er nooit een 3e mappack aangekondigd. Wil niet zeggen dat-ie er niet komt trouwens. Afwachten dus. Kan Infinity Ward nog wat van leren...

COD3 had ook 3 mappacks trouwens.

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Terecht. Ik geniet er nog van. En ik moet nog maar 2 achievements :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina