1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dat is echt dom -_-
    ik doe het veel liever met goed samenwerken..

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet dom, het werkt gewoon goed. En de 4 wapens dragen glitch is toch alleen maar handig??

Goed samenwerken is makkelijker gezegd dan gedaan vind ik. ;)

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    'Stop, u moron. Why are u reviving meeeeeeeeeeeeeeeee'. :+.

Zelf weer level 19, gaat wel snel op het begin :9.

4. Nireal

Nireal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo iemand zombies doen?

5. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij kan je altijd uitnodigen voor een potje Zombies. :)

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Normaal zit ik altijd in de min met search and destroy, maar vandaag heb ik me superslechte ratio (0.62 :+) opgehaald naar 0.72 heb vandaag ook echt meestal 5 kills en soms ook 10:2 en soms nog hoger :)

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn K/D is 1.05 oid. Maar, sinds ik prestige ben ingegaan ging het in het begin echt slechter (waarschijnlijk moest ik wennen). En tegenwoordig speel ik bijna alleen maar Headquarters waar ik ook steeds rush om de HQ te capturen, dus m'n K/D gaat zwaar omlaag aangezien je een easy kill bent in de buurt van de HQ :9.

8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    En daarom vind ik k/d-ratio ook niets zeggen. Het ligt er dus totaal aan welk speltype je speelt en zegt ook niet bijster veel over hoe goed je bent. Ik speel bijna alleen maar team deathmatch en mijn k/d-ratio is 1.92 op het moment. Speelde in het begin veel capture the flag waardoor mijn k/d-ratio erg slecht was. Ik krijg hem nu ook nauwelijks meer omhoog. Speelde laatst 6 potjes achter elkaar met een gemiddelde van ongeveer 28 op 4 en mijn k/d-ratio ging maar 0,2 omhoog. Één potje erna ging het even kut en daalde meteen weer 0,1. Ik hecht er dus ook niet veel waarde meer aan.

Ik vind dit spel trouwens steeds maar bepaalde periodes leuk. Na twee tot drie weken dit spelen heb ik het er weel helemaal mee gehad en raak ik het een of twee maanden niet meer aan. Met cod 2 en 4 was dit niet het geval. Hebben meer mensen dit?

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb ik ook, soms vind ik COD5 weer leuk en dan weer COD4 en dan weer COD5 en dan weer COD4 je snapt waar dit heen gaat hè :+

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, elke keer als m'n 360 aanstaat gaat Cod5 erin :9.

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Oei, net 2 kills met 1 sniperschot :cool:

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ben alweer level 33 lol. In totaal 2 dagen en iets van 10 uurtjes gespeeld. En ik gebruik nu ook af en toe de rocketlauncher (vooral in Castle). Tegenstander vind het vast noob maar ik vind het wel geinig als ik helemaal vanaf de andere kant van de map het zo time dat ik 2/3 rennende vijanden dood met één rocket.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Welke prestige?

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Prestige 1. Wel raar, soms gaat het echt niet en word ik alleen maar van achteren neergeschoten of gespawnkilled. En dan ga ik bijvoorbeeld ff een potje TDM doen met een rifle (Svt-40) en dan haal ik 28-4. Vandaag 19-1 gehaald in Ground War :+.

15. Nireal

Nireal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zombies doen? Voeg maar toe , straks ben ik er

16. d-arnhem

d-arnhem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,effe een vraagje kan ineens niet meer me 2 map packs spelen,wat kan ik hier aan doen,moet ik ze nu weer opnieuw downloaden.
    Kan wel allen zombie levels spelen,had wel net internet problemen waarbij ik een paar keer me xbox heb aan en uit gezet.

17. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ff je xbox aan en uit zetten en als dat niet helpt je cache legen.
    hier op het forum kan je vinden hoe je dat moet doen.
    _0/

Edit:
    Gevonden:

Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  18. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ben nu 7e prestige. Heb Nazi Zombies uitgespeeld voor mijn doen (Alle achievements gehaald + lvl 25 bereikt). Ik ga het nog wel spelen voor de lol, maar mijn doel is bereikt. :)

Game begint zwaar te vervelen. Maar nog ff de laatste 3 levels uitspelen op Veteran, 10e Prestige 65 bereiken (Wat best wel snel gaat gebeuren :) ) en dan kan deze game weg.

Hopelijk is het dan al rond November :p

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de game wel aan op Veteran? :+.

Bij mij begint hij ook een beetje te vervelen, speel nu max een uurtje oid. Maar dat komt ook omdat ik tijdelijk zonder nieuwe games zat en nonstop Cod5 ging doen (en dan echt een maand lang oid).

20. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Game aan op Veteran? Moet nog maar 2 missies op CoD 3, en Call of Duty 4 zelfs volledig uitgespeeld op Veteran.

Dus niet grappig, fail actie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina