1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde op het feit dat je twee keer om hulp hebt gevraagd in dat Achievement topic waarbij je iemand anders dmv Account Recovery de levels wou laten halen, maar het was maar een grapje. Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen :):.

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een mogelijkheid om te zien welke Death Cards je al hebt? Of moet ik persé al die levels weer langs, heb er 11/13 toevallig opgepikt dus moet nu alle levels langs voor twee Cards. Not cool :+.

3. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Door in coop te kijken welke je kan gebruiken? :+

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Co-op of player matches? Dacht er net zelf ook aan :+.

E: Zijn er nog mensen die de 'Blue Ribbon' achievement moeten halen? Dat je eerste moet worden in een co-op game qua ranking.

5. j0rdyy

j0rdyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik, die wil ik ook nog wel halen.

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En ik ook! :+

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hem volgens mij persé met z'n vieren halen, kennen jullie niemand die ff wilt helpen? :+. Maar kan je bij ranked dan ook met een party beginnen of niet? Want anders is het een beetje lomp als we niet bij elkaar in de game komen.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gisteren echt wat grappigs meegemaakt ... was echter maar van korte duur.

Met 3 maten Shi No Numa gespeeld. Toen ik een granaat in de hut wou gooien stuiterde hij via een blad ( :eek: ) terug op m'n smoel en ik ging dood. Werd niet gerevived ( zaten al over ronde 20 ) en ging dus dood ... alles kwijt.

Toen ik echter weer spawnde stond ik ACHTER de hut ... BUITEN de map? Ik kwam dus helemaal niet terug waar ik hoorde te staan. Had een simpel pistooltje en 2 granaten dus ver ben ik niet gekomen. Toen eenmaal de rest dood was bleek dat de zombies mij niet zagen? Ze gingen vanzelf dood na een tijdje ... ik kon nog wel een wapen kopen vanuit de achterkant ( dus door de hut muurtjes heen ) en mezelf verdedigen.

Geloof me... ook al ben je veilig voor honden en zombies na 5 minuten begin je je stierlijk te vervelen. Heb mezelf maar weer opgeblazen ...

9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Je moest gewoon je 360 aanlaten staan om te zien hoever je zou komen :+.

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee man, da's toch niet leuk? Die zombies gaan automatisch dood na een minuut of 5 maar bij Wave 20 krijg je weet-ik-veel hoeveel zombies op je af ... het was wel grappig om te zien :+

Ik probeer nog steeds de 75000 punten achievement te halen, zat er gisteren 1200 puntjes vanaf ... moet lukken. Met 4 wapens ging het prima ... :b:

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf zou het ook nooit doen, vind Nazi Zombies zoiezo niet leuk :+.

Ferron & Jordy, heb jullie beiden een FR gestuurd voor de Blue Ribbon achievement.

E: Ik ga straks weer ff proberen wat achievements te halen. Echt kut dat die Gunslinger niet unlockt, heb hem nu al drie/vier keer gehaald volgens mij :'-(.

Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  12. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een simpele game om te halen. Nu ga ik mij volledig richten op de Multiplayer, al is dat een beetje afgezakt. Ik speel nu veel meer andere games, en ik denk dat als ik 10e Prestige 65 bereik, deze game ook al weg kan gaan. :+

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Simpele game? Was jij niet die kerel die altijd en overal om hulp vroeg? :lol:

14. Nou, prestige 10 bereiken zal wel 9 dagen vollop spelen zijn dus snel is het zeker niet.

15. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Daddy :D Waarom kom jij nooit meer met ons spelen & bij ons in de party's enzo? :p

16. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil ook wel helpen. Heb je inmiddels een berichtje via live gestuurd!

17. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
    :): Dat zijn de echte!

Aan dit soort mensen kan ik me dus ergeren, wave 6660 in je 1'tje... Flikker toch op! }:]

(Btw, mijn record is wave 28 met z'n 3en, en wave 21 met z'n 2en... ik vind het toch een stuk makkelijker als iedereen 1 raam/deur heeft, tenzij je natuurlijk gewoon rond gaat rennen en overal de traps aan doet ^^)

3 uur, 15 minuten en nog wat seconden over het laatste level gedaan, je leeft echt van checkpoint naar checkpoint, en oh wat haatte ik die granaten!

Eergister zelf 10th prestige geworden, maar oh wat kan ik me ergeren aan die (vooral de hogere prestiges) mensen met Juggernaut en 'n MP40... Hoe easy-mode kan je gaan?

MvG Daan\o/

18. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Nice nice. Ik ben nu nog 7e Prestige, lvl 32. Ben wel zwaar mijn best aan het doen om de hoogste rang te bereiken voor Modern Warfare 2 uitkomt (Moet wel lukken, maar ik speel de game simpelweg niet meer, dus ja :+ )

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet alleen nog Blowtorch & Corkscrew, Heart of the Reich en Downfall op Veteran spelen en dan ben ik er klaar mee. Wel meteen de drie moeilijkste, bij Blowtorch haal ik de eerste checkpoint niet eens. Klote Jappaners die houden van verstoppertje spelen :+.

Heb hem al wel op Hardened uitgespeeld, en Hardened is supereasy vergeleken met Veteran lol.

20. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
    @ Steel Dogg : HQ en (HC) Search & Destroy... De oplossing!
    @ Alizor : Oh ik haat dat level... Ik ging meestal gewoon zelf in z'n holletje zitten nadat ik ze had verbrand... En dan maar hopen dat je de granaten terug kan gooien en af en toe een japannertje dood kan schieten.

Laatst bewerkt: 20 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina