1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geen wonder dat je voor noob uıtgemaakt word als je cod zit te spelen :):

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    abe, rustig aan :p

3. Deze man wilt TS erin hebben, ik win 20 potjes met halo wars ik ga 1 punt omlaag.

Abi MW2 ga ik eerst prest 10 worden, je weet zelf.

4. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    't Is jammer dat je Nazi Zombies niet met z'n 4en splitscreen kan spelen. Dat wilde ik vanmiddag doen, maar kwam erachter dat dat dus niet kan:mad:

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en prestige zegt véél meer. Je verliest alles, en gaat toch omhoog. Oh wacht, dat is natuurlijk de reden dat prestige volgens jou meer zegt!

6. Je zult het later hopelijk wel begrijpen.

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Later? Ik snap het niet, leg eens uit.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, prestige boeit echt geen fuck.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het zegt in ieder geval dat je veel speelt,. meer kun je er niet uit afleiden.

ik ben in COD5 dan ook niet geprestiged, na een stuk of 8 in COD4 zag ik er de lol niet meer van in.

K/D zegt ook niet alles, de enige manier om erachter te komen of iemand goed is is door met hem of tegen hem te spelen :)

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En ook dat zegt niet alles want degene kan de ene keer slecht of de andere keer weer goed spelen :)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kunt iemand natuurlijk niet op 1 potje beoordelen maar als jij een avondje met iemand speelt kun je toch wel aardig inschatten waar hij goed in is en waar hij minder goed in is denk ik.

12. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Prestige maakt inderdaad vrij weinig uit qua skills. Iemand kan ook een nieuw account begonnen zijn bijv. . Maar Prestige is wel veel leuker om te doen, want wat doen als je de maximale level hebt bereikt? Nja, het zou wel leuker geweest zijn als je wat extra's bij kreeg behalve die Create'a' Class slot, maar goed.

13. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Prestige zegt wel wat. Het betekent dat je veel gespeeld hebt dus meer ervaring hebt. Zoals met S&D dat je goede/snelle spawnkills kan maken en plekken weet waar de tegenstander je niet verwacht.

14. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij snap jij niet helemaal hoe Call of Duty werkt...

K/D-ratio zegt natuurlijk wat, namelijk hoeveel mensen je hebt vermoord en hoevaak je bent doodgegaan.
    (En dan hebben we het nog niet eens over hoevaak JIJ daadwerkelijk ZELF speelt, en het niet je broer(tje) of zus(je) of vriend is.)
    Maar laat het zien hoe vaak jij een erg goede teamspeler hebt gerevived waarna hij misschien wel veel kills heeft gemaakt?
    Maar laat het zien hoeveel assist's jij hebt?
    Maar laat het zien hoe vaak jij de headquarter hebt gepakt?
    Maar laat het zien hoe vaak jij de bom hebt geplant/gedestroyed in search & destroy?
    Maar laat het zien hoeveel team kills jij hebt gemaakt?
    Maar laat het zien hoeveel headshots jij hebt gemaakt? (Ben je een enorme sniper-fan en ga je vaak snipen maar gaat dat je K/D-ratio ten slechte omdat je ook op kleinere levels gaan snipen?)
    Maar mensen die niet 'n vriendengroep/clan hebben om mee te spelen zullen ook benadeelt zijn... [communicatie en rugdekking ftw?]

Maar ik zou natuurlijk hier mijn hele avond mee kunnen verdoen, maar als jij jezelf even antwoord geeft op deze vragen zul je wel doorhebben dat je even iets te vlug reageerde...

Mvg Daan\o/
    ps. Het is vriendelijk bedoelt ;)

@Orange, Hugz:)

15. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alles kan je leren, en niet iedereen die veel oefent wordt beter. Al zeg ik niet dat het 0,0% uitmaakt.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Dat is waar, het zegt dat je veel speelt en dus waarschijnlijk de mappen goed beheerst. Maar dat zegt in mijn ogen niet veel over hoe goed iemand echt is, mapkennis is maar een onderdeeltje van de basis.

17. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Hiermee kan je heel ver komen.;) Maar wat is in jou ogen dan een goede speler ?

Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Tjsa dat is een goeie vraag. In COD vind ik een goede speler iemand die in elk gametype uit de voeten kan niet door steeds dezelfde herhaling van zetten te doen maar door beter te bewegen dan de tegenstander en zo de map te domineren. En natuurlijk moet je ook een beetje kunnen mikken :+

COD is wat dat betreft een beetje een spel apart omdat het mikken vrij eenvoudig werkt. Initiatief is daarom superbelangrijk en je krijgt daardoor zowel veel spelers die op snelheid proberen te verassen als veel campers die steeds dezelfde posities aflopen.

Vind het lastiger om aan te geven wat in COD een goede speler is dan bijvoorbeeld in Rainbow Six Vegas omdat daar voor mijn gevoel veel meer diepgang en dus vaardigheid in het schieten en bewegen zit.

In COD kom je dus volgens mij een heel eind met mapkennis en goede reflexen maar wat iemand echt goed maakt is dat hij z'n tegenstanders altijd een stapje voor is denk ik :)

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    lol deze discussie is net zo slecht als de single player 8)

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Maar de singe player is niet slecht dus het is een goed teken! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina