1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volgens mij weet jij niet hoe belangrijk mapkennis is, kom ooit Hardcore SD tegen mij dan zul je wel snappen dat een verkeerde gang/pad je laatste zet kan zijn.
    Vraag Mocro hoe gruwelijk mijn spawn kills kan zijn, hij steelt vaak mijn fiets en dan kill ik hem!:9

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Turk, jij bent focking nep. Ik klaar je vierkant }:]

3. Haha, hoe kreeg je mijn sticky in ya face lol!

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    k, voeg me maar toe dan zal ik binnenkort COD weer eens afstoffen :+

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, daarna zullen we hem nog een keer vragen hoeveel prestige zegt. :+

6. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Activision heeft bekend gemaakt dat een nieuw map pack zal verschijnen voor Call of Duty: World at War. Het is het derde map pack voor de game. Deze bevat een drietal maps, te weten Battery, Revolution en Breach. Ook een nieuwe zombie map, Der Riese, zal in het pakket verwerkt worden. De software is tot dusver voor de Xbox 360 en PlayStation 3 aangekondigd en moet verschijnen in augustus.

Aight, vetjes.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :lol: Jij bent anders ook behoorlijk nep zeg. Ik klaar je vierkant WTF. Maarja, zal wel van die Leipe Mocro taal zijn..

Ben benieuwd wanneer die 3e mappack komt, zal toch wel voor MW2 moeten gebeuren anders koopt bijna geen hond het nog.

Laatst bewerkt: 20 jul 2009

8. hahah, zeggen ze vetjes in Amsterdam?

Hassan, ik heb Jan z'n fiets gestolen, Giant merk nogwel!
    Youssef; Vetjes

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

je kan van Treyarch zeggen wat je wlt maar ze komen gewoon met mappack na mappack tot de volgende DLC uit is :thumbs:

10. Ow jij bent niet nep dan met je wtf, wtf, omg stfu met je noobtaal?

11. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
    .... Oh niet nog één! :'-(

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik gebruik alleen WTF, jij haalt er meteen omg en stfu bij. :lol: En volgens mij is "Ik klaar je vierkant" nog veel nepper. Waarom voel je je aangesproken eigenlijk?

13. Je noemt mijn mattie nep terwijl jij nog kinderachtigere woorden uitkraamt.

14. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Hoe the fuck weet je dat ik nep ben. Ik ken je niet eens ne heb nooit met je gegamed. Dus hou gewoon je bek, danku.

En er staat toch duidelijk dat het in augustus uitkomt. Begrijpend lezen. :lol: Maarja, zal wel van die wannabe tjappie zijn.

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Heerlijk hier die 2 nep turkjes die het voor elkaar opnemen. @ Leipe Mocro, dat ik je nep noemde doelde op "Ik klaar je vierkant", van die neppe dingen die alleen bij die mocro gastjes zoals jullie voorkomt. Maarja zand erover nu maar want dit gaat toch alleen maar tot erger leiden.

16. Deze man, er staat MOCRO hoe kom je dan aan 2 turken? Ben jij toevallig een Belg of iets in die richting?

17. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    En met wannabe tjappies bedoel ik die nederlandse gasten die je met '' Ewa'' komen begroeten. Dit moest ik nog ff zeggen.

EDIT: Wat bedoel je met 2 nep turken ?

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat is er dan mis mee?

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Zie hier anders toch Turk staan, dus kruip ff je hol in. En tja net zoals je wannabe tjappies hebt heb je misschien ook wannabe MoCro0o0o0's.

@ Lijpe Mocro, ja daar erger ik me ook aan. Dus :b:
    @ Ferron, niks mis met turken/marokanen ik heb zelf ook een aantal turkse vrienden geen problemen mee verder gewoon chille gasten. Maar ik erger me aan dat nep gedoe zoals "Ik klaar je vierkant". Dit moest ik nog ff zeggen. :9

Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  20. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Dat is toch tegen hem. Ik ga jou toch ook geen mocro noemen omdat het in een van je posts staat. Maar fok it. We gaan wel erg off-topic. ( Rijmt ) *)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina