1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond Map Pack1 niet zo erg bijzonder, en eigenlijk inderdaad weggegooid geld. Want zeg nou zelf: Station is veel te klein en Nightfire is zo'n klote map.

    Knee Deep vind ik daarentegen wel een hele leuke map om op te spelen. Lekker groot en uitgebreid. En van Snipers heb ik geen last.
     
  2. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    De map packs mogen wat mij betreft wel iets groter zijn. Ik ben Unreal Tournament gewent op de pc. Weet dat het natuurlijk niet helemaal te vergelijken is, maar dan had je nog eens grote map packs. 3 mappen en 1 zombie map is wel wat klein. Daarom vond ik het wel weer jammer te horen dat map pack 2 ook maar weer zo weinig mappen bevat.

    En zeg nou zelf. Ze verdienen er meer dan genoeg aan. 2 miljoen keer gedownload. Dat maal 8 a 10 euro ongeveer. Zo hoppaaaa ben je zo binnen ;)
     
  3. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    vond map pack 1 beter dan de maps die er standaard in zitten, die zijn helemaal bagger, geef mij maar cod1 maps :)
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige met behoorlijke problemen op xbox live, en dan met name deze game?
    Steeds maar "please wait" tijdens het zoeken van een potje, slechte verbindingen, games lopen traag, lobbies zijn moeilijk te vinden, etc.
    Ook bijvoorbeeld even zoeken op mijn friendslist om mensen uit te nodigen duurt te lang of het bevriest gewoon.. dit is net weer kerst 08, alles loopt te traag, en het werkt voor geen meter de laatste paar dagen.
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb ik ook last van. Sinds eergisteren krijg ik allerlei meldingen waaronder die '' please wait ''en downloading game settings wat ook jaren duurt. Met Zombie-mode is het helemaal verschikkelijk.
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, "goed" om te horen dat ik niet de enige ben.. het is echt onspeelbaar momenteel voor mij, teveel errors, downloading game settings inderdaad, please wait, dan zit je eindelijk in een lobby en dan crasht de game weer.. wordt er niet beter zo, en dat voor deze periode ook nog eens.. het is net weer kerst 07. :x
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik denk niet dat het aan WaW zelf ligt want met MC:LA heb ik ook sinds kort problemen met vastlopers. Ik heb vaak mijn Xbox moeten herstarten.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Veel vastlopers en onderhoud.

    WaW loopt zo langzaam omdat ze nu ook bezig zijn met de nieuwe map-pack integreren. Althans, dat lijkt mij.

    WTF is trouwens dat nieuwe Wunderwaffe DG-2? Lijkt mij dat het een soort machine gun is in de vorm van de oude Ray-Gun? Want volgens de geruchten ( Vampier licht? :eek: ) zou het dodelijk moeten zijn. Hoe kan licht nou dodelijk zijn ... Je vecht tegen ZOMBIES, geen Vampires.
     
  9. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig dat ik nu lees dat meerdere problemen hebben met Xbox Live. Dacht even dat het aan mij lag, maar het ligt gelukkig aan de algemene server.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit was één maand voor Map Pack 1 ook al het geval. Slechte hosts, onstabiele verbinding en veel lag. Toen gingen ze op de server het één en ander aanpassen ;)

    Ben erg benieuwd naar Pack 2!
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk werken al deze problemen in ons voordeel voor in de toekomst. Dit allemaal kan namelijk ook betekenen dat er server onderhoud is voor Xbox Live, die ze dan voor de Spring Update aan het doen zijn, aangezien dit niet alleen bij CoD maar ook bij andere games voorkomt. :)
     
  12. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren had ik al wat minder problemen via Xbox Live. Dus zal wel een error geweest zijn.
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister had ik helemaal geen last van problemen op XBL, en eerlijk gezegd had ik dat eergister ook niet erg veel, maar goed. Ik denk dat het een probleem was van de servers op XBL, en dat is hopelijk gefixt. :)
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook, vind het echt een hele toffe game :). Wel een beetje verwarrend, ene moment zit ik in het Japanse gebied, en dan zit ik opeens weer in Rusland 8). Vanavond even kijken hoe het er online aan toegaat, denk niet dat ik hem veel zal spelen dit weekend ivm het Double XP weekend met Gears of War 2 :).

    De allereerste snipermissie in Rusland is zo genakt van die ene film met Vasili Zaitsev (Enemy at the gates volgens mij). :+
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Is er al een transcript over wat Josh Ollin allemaal te lullen had over Map Pack 2 bij GameSpot? :)
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    geen idee maar ik ben wel benieuwd naar de nieuwe zombie map :D
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Precies, het eerste wat ik dacht. Zelfs die Sgt. Reznov lijkt als 2 druppels water op die kerel uit de film.
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game heeft een kickass multiplayer _O_. Eerste potje gelijk 23-5 :cool:.
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Was wel snel gewend, aangezien het gewoon niet verschilt in de gameplay qua besturing en al met CoD 4.

    Wie zin om vanavond te spelen? Hardcore S&D :cool:
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het af en toe wel snel gaan, 2 sec en je bent dood :+. Denk dat dit de vervanger word voor Gears of War 2 :). Die honden zijn trouwens echt wtf, had gewoon 6 kills ermee 8).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina