Call of Duty: The War Collection naar 360 Misschien haal ik em wel als ie voor mooi prijsje wordt verkocht.
Waarschijnlijk wordt deze duurder dan als je ze allemaal los koopt. Aangezien je CoD 2 en 3 nieuw voor 15 euro per stuk kan kopen en WaW op dit moment voor 16 euro bij play.com kan kopen. In totaal dus +- 45 euro en Activision kennende zal het wel gewoon 60 worden
Wordt dit nog veel online gespeeld? Ga em denk ik kopen op de Bazaar, vond em eigenlijk veel vetter dan MW2.
Met 4 man spelen via XBL, en lol hebben. En de andere maps gewoon kopen. De laatste map is vooral erg tof.
Nee ik bedoel echt tips/hints om zover mogelijk te komen zonder glitches. We spelen met 4 man system link, nog beter. En echt alleen originele map!
Hey, zijn er nog lieden die een een beetje fatsoenlijk zombies kunnen knallen op Shi no numa, ik moet daar nog 2 achievements: 175 headshots en 75000 punten geloof ik. Ik krijg de kans alleen niet omdat iedereen zomaar opleurt of de verbinding kut is.. Ben vanavond rond 11 uur online, gamertag = vozz1982
die twee achievos moet je lekker alleen doen. anders haal je die echt never deze strategie is wel chill [yt]YL4j_sFw2o0[/yt]
Kan je bij dit spel niet met 4 man spelen via system link? We hebben 2 consoles aan elkaar gesloten. Maar we kunnen per console maar met 1 man spelen? Kun je niet met 2 per console spelen in system link?! Het gaat over Nazi Zombie B&B