ik heb een vraag als ik wil joinen kom ik zo vaak tegen dat ik mappack moet kopen. bij mw2 is dat niet zo
World at War is 2 jaar oud. De functie om zonder Map-Pack te spelen zit niet in World at War en komt ook niet. Jammer genoeg kan je zonder map-packs niet mee online. Het KAN wel, maar je zal 12 mappen missen.
Blijft een geweldige en veel gespeelde game! Net weer een lekker potje Hardcore S&D. Het is vooral leuk als afwisseling voor MW2. CoD 4 is nu wel heel erg slecht. Alleen maar glitchers/hackers & teamkillers.
Shi No Numa is idd beter dan Der Riese... Denk dat Der Riese nu amper gespeeld word en iedereen op Shi No Numa af gaat.
Shi No Numa is groter ... en is buiten. Buiten Zombies ontwijken is altijd leuker. Bovendien zit er in Der Riese ook niet echt veel spots waar je lekker kunt campen om de Zombies af te knallen. Der Riese is een leuk einde van het zombie verhaal. Shi No Numa had nog leuke vallen, leuke spots om te campen en had meer sfeer.
Heb dit spel ook.Erg leuk spel moet ik zeggen.Maar nu mijn vraag. Bij level 2 moet je via de radio raketten oproepen maar in het boekje staan de knoppen niet bij.Welke moet je dan indrukken voor oproep raketten??