Ahahahah met jou & Flavour die gekke tijden Maar nee man heb net WaW geruild tegen MW2 MW2 spelen dan maar he
lol MW2 heb ik verkocht wat een kut spel we komen elkaar wel weer tegen bij Black ops shoop da whooopp!
zijn hier nog meerdere mensen actief met de nazi zombies mod? zoja... ik ben zelf helemaal verzot op der riese! wil graag mijn record naar een hoger niveau tillen. Momenteel sta ik op xbl geregistreerd tot level 41. Mijn record ligt echter op 47 en mijns inziens is +50 erg goed haalbaar. mocht je interesse hebben om eens samen te spelen, stuur me maar even een PM. hou er wel rekening mee dat ik niet met glitchers wil spelen, alle records moeten 100% legit zijn!
Dikke bump, maar heb het spel weer even geleend van een vriend. Ben nu bij Blowtorch & Corckscrew op Veteran, maar die missie is zwaar kut. Trouwens net Black Cats gedaan, was een erg toffe missie
Omdat ik nu kan zeggen: JA. En ik had vorige week weer m'n record verbroken samen met een maat met Zombie Nazi's. Lvl 29.
Iemand die nog een keer dit spel wilt spelen? (online) Of zombies (die ene map die je erbij krijgt, heb de andere niet )
*beste spel 2010/2009/2008/2007 blabla bumpen* Zombies is en blijft gewoon awesome. Had een browning en was de enige die nog in leven was, sprayen als de tering op die grote groep zombies Ik ging wel dood. &Nu dit spel online spelen, join party maar als je mee wilt doen. (Groundwar)
Bij CoD5 was de hype niet erg groot, bij MW2 wel, maar die viel heel erg tegen. Nu hebben mensen ineens wel hoop in Treyarch..
Met World at War was niks mis. De MP40 werd alleen te vaak gebruikt ... voor de rest? Een goed gebalanceerde game die snel gepatched werd.
Vind deze beter dan beide MW's bij elkaar. Heerlijke MP ( love for my doggies ) en nazi zombies. Was tijdje terug nog online met nazi zombie en een kerel had een glitch dat alle wapens in de eerste ruimte lagen, en na elke ronde ook weer respawnden.